B48 / B47 - лагери, маслена помпа?

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 12.04.2008
Пол: Мъж

B48 / B47 - лагери, маслена помпа?

Мнение от icak » 28 Май 2024, 9:59

Здравейте, колеги

Обмислям покупката на кола с един от двата мотора, като съм се насочил към F36 420d с B47 или G20 330i с B48.

Изчетох доста теми, но така и не ми стана ясно дали при тези мотори все още се налага подмяната на биелни и основни лагери, маслена помпа и т.н., както при N моторите?

Въпросът ми е провокиран от мнение на колега в G20 раздела, който твърди, че при B48 в G20 това обслужване все още е наложително на около 200к. Никъде другаде не срещам подобни твърдения или аз не успявам да ги намеря..

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4190
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: B48 / B47 - лагери, маслена помпа?

Мнение от Kroki » 28 Май 2024, 10:49

Скоро правихме B47 за обслужване и лагерите и помпата бяха в прекрасно здраве.
Километража беще около 200к.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: B48 / B47 - лагери, маслена помпа?

Мнение от vld » 30 Май 2024, 16:26

icak написа:Здравейте, колеги

Обмислям покупката на кола с един от двата мотора, като съм се насочил към F36 420d с B47 или G20 330i с B48.

Изчетох доста теми, но така и не ми стана ясно дали при тези мотори все още се налага подмяната на биелни и основни лагери, маслена помпа и т.н., както при N моторите?

Въпросът ми е провокиран от мнение на колега в G20 раздела, който твърди, че при B48 в G20 това обслужване все още е наложително на около 200к. Никъде другаде не срещам подобни твърдения или аз не успявам да ги намеря..


На всеки мотор ще се налага само АКО на тия 200 000км е на 4-5 смени на масло.
Можеш да видиш във ф10 раздела снимки на основните лагерите на моята ф11ка, на 320 000км бяха в доста добро състояние, можеше изобщо да не се пипат, а биелните бяха като нови.
Всичко зависи от това как е гледана и карана една кола.
Изображение

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook