B48 / B47 - лагери, маслена помпа?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
B48 / B47 - лагери, маслена помпа?
Здравейте, колеги
Обмислям покупката на кола с един от двата мотора, като съм се насочил към F36 420d с B47 или G20 330i с B48.
Изчетох доста теми, но така и не ми стана ясно дали при тези мотори все още се налага подмяната на биелни и основни лагери, маслена помпа и т.н., както при N моторите?
Въпросът ми е провокиран от мнение на колега в G20 раздела, който твърди, че при B48 в G20 това обслужване все още е наложително на около 200к. Никъде другаде не срещам подобни твърдения или аз не успявам да ги намеря..
Обмислям покупката на кола с един от двата мотора, като съм се насочил към F36 420d с B47 или G20 330i с B48.
Изчетох доста теми, но така и не ми стана ясно дали при тези мотори все още се налага подмяната на биелни и основни лагери, маслена помпа и т.н., както при N моторите?
Въпросът ми е провокиран от мнение на колега в G20 раздела, който твърди, че при B48 в G20 това обслужване все още е наложително на около 200к. Никъде другаде не срещам подобни твърдения или аз не успявам да ги намеря..
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4190
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: B48 / B47 - лагери, маслена помпа?
Скоро правихме B47 за обслужване и лагерите и помпата бяха в прекрасно здраве.
Километража беще около 200к.
Километража беще около 200к.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: B48 / B47 - лагери, маслена помпа?
icak написа:Здравейте, колеги
Обмислям покупката на кола с един от двата мотора, като съм се насочил към F36 420d с B47 или G20 330i с B48.
Изчетох доста теми, но така и не ми стана ясно дали при тези мотори все още се налага подмяната на биелни и основни лагери, маслена помпа и т.н., както при N моторите?
Въпросът ми е провокиран от мнение на колега в G20 раздела, който твърди, че при B48 в G20 това обслужване все още е наложително на около 200к. Никъде другаде не срещам подобни твърдения или аз не успявам да ги намеря..
На всеки мотор ще се налага само АКО на тия 200 000км е на 4-5 смени на масло.
Можеш да видиш във ф10 раздела снимки на основните лагерите на моята ф11ка, на 320 000км бяха в доста добро състояние, можеше изобщо да не се пипат, а биелните бяха като нови.
Всичко зависи от това как е гледана и карана една кола.

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани