Клаксон и система за налягане в гумите
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- taba4ko
- ентусиаст
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Клаксон и система за налягане в гумите
Здравейте колеги,
Първо да се похваля. От около седмица съм горд собственик на F30. Колата е страхотна и досега нямам проблеми с нея освен, че когато я купувах, накарах продавача да смени бутончето на автопилота, защото гумичката му беше скъсана. Направи го и всичко е страхотно, днеска разбрах, че не ми работи клаксона. въпреки това останалата част от мултимедията по волана работи. Може ли да ме насечите какво да търся като проблем?
Също така искам да попитам, как мога да разбера дали системата за спаднала гума работи? Колата казва, че самата с-ма е акктивна, но днеска от любопитство премерих налягането в гумите и се оказа, че 2 гуми бяха на 2.3 бара и две на 2.0 бара. Как мога да разбера дали имам датчици на колелата? Ако нямам и си купя как се активират?
Благодаря предварително!
Първо да се похваля. От около седмица съм горд собственик на F30. Колата е страхотна и досега нямам проблеми с нея освен, че когато я купувах, накарах продавача да смени бутончето на автопилота, защото гумичката му беше скъсана. Направи го и всичко е страхотно, днеска разбрах, че не ми работи клаксона. въпреки това останалата част от мултимедията по волана работи. Може ли да ме насечите какво да търся като проблем?
Също така искам да попитам, как мога да разбера дали системата за спаднала гума работи? Колата казва, че самата с-ма е акктивна, но днеска от любопитство премерих налягането в гумите и се оказа, че 2 гуми бяха на 2.3 бара и две на 2.0 бара. Как мога да разбера дали имам датчици на колелата? Ако нямам и си купя как се активират?
Благодаря предварително!
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Клаксон и система за налягане в гумите
За клаксона, вероятно прекъснат лентов кабел.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- taba4ko
- ентусиаст
- Мнения: 1207
- Регистриран на: 12.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '00 E46 323ci & 12' F30 335i
Re: Клаксон и система за налягане в гумите
ivoaudi написа:За клаксона, вероятно прекъснат лентов кабел.
Мултимедията, автопилота и перата на волана работят... как така само клаксона го няма....лентови кабел един ли е за всичко или са няколко кабела...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Клаксон и система за налягане в гумите
Ами в лентовия кабел има много кабели , един от тях е прекъснал. Обичайно първи се предава най-огъващия се или този, през който минава най-голям ток. Управлението на мултимедията комуникира с микроампери, а тоя на клаксона въпреки, че сигурно минава през реле клати четвърт ампер. Та аз волан на Ф не съм отварял, но едва ли е различно от Е сериите. Ако греша някой колега да ме поправи.
Ако се е прекъснал скоро можеш да си натиснеш клаксона (на контакт разбира се) и да повъртиш волана от край до край без да спираш да натискаш. По някое време може да чуеш просвирване, но така или иначе най-вероятния проблем ти е в кабела.
Ако се е прекъснал скоро можеш да си натиснеш клаксона (на контакт разбира се) и да повъртиш волана от край до край без да спираш да натискаш. По някое време може да чуеш просвирване, но така или иначе най-вероятния проблем ти е в кабела.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани