F31/F34 320i Xdrive - въпроси
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- WickedSixD
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15.01.2022
F31/F34 320i Xdrive - въпроси
Здравейте,
Много ще съм благодарен на малко мнения на собственици и хора които разбират.
Харесал съм си BMW F34 за семейна кола и специално този двигател B48, 2.0 с единично турбо и 184 к.с. след 2016 г.
Карам основно градско на много къси разстояния и дизел не ме интересува. Също така задължително за мен условие е колата ми да е с двойно предаване.
Не съм имал досега BMW и не съм някакъв фен на марката. Търся комфортна и здрава кола, на която мога да разчитам.
Гледах обаче вчера едно ревю на BGCarsUnited, което да кажа почти ме отказа от тази кола.
https://www.youtube.com/watch?v=62EDG7Rzz4I
В клипа са споменати адски много проблеми. Изключвам мотора, защото аз ще търся facelift и няма взема кола с двигател N20.
Въпросите са ми, останалите проблеми свързани с рейка, увиснали жила на ръчната спирачка и т.н. дали са оправени на face-а или продължават до края на производството на колата и дали засягат F31 комбито и F34?
Много ще съм благодарен на малко мнения на собственици и хора които разбират.
Харесал съм си BMW F34 за семейна кола и специално този двигател B48, 2.0 с единично турбо и 184 к.с. след 2016 г.
Карам основно градско на много къси разстояния и дизел не ме интересува. Също така задължително за мен условие е колата ми да е с двойно предаване.
Не съм имал досега BMW и не съм някакъв фен на марката. Търся комфортна и здрава кола, на която мога да разчитам.
Гледах обаче вчера едно ревю на BGCarsUnited, което да кажа почти ме отказа от тази кола.
https://www.youtube.com/watch?v=62EDG7Rzz4I
В клипа са споменати адски много проблеми. Изключвам мотора, защото аз ще търся facelift и няма взема кола с двигател N20.
Въпросите са ми, останалите проблеми свързани с рейка, увиснали жила на ръчната спирачка и т.н. дали са оправени на face-а или продължават до края на производството на колата и дали засягат F31 комбито и F34?
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: F31/F34 320i Xdrive - въпроси
Това което дрънка този пич че при Н47 дизелите се късала верига на 100к км аз такова нещо не съм чувал и виждал дори при проблемните двигатели н47 от 2007, при Ф сериите проблемите които бяха при н47 Е90 феис ги няма и ако колата се гледа съвсем спокойно си кара 200к км като понякога ако веригата се разтегне по рано се чува добре преди да се скъса, ако разбира се човек не е глух. Като двигател Н47Н при Ф серите е доста добър мотор има си своите +, а при Б47 нщата са добре като разбира се може да се намери кола и на 100к км да е умряла като собственика сменя масло на 40к км.
- WickedSixD
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15.01.2022
Re: F31/F34 320i Xdrive - въпроси
Аз казах, че ако се насоча към тази кола ще е B48 двигателя, проблемът с веригата не би трябвало да е въобще актуален за него.
По-скоро ме притесняват останалите неща: рейка, шум в подлакътника от увиснали жила и шум от уплътненията.
По-скоро ме притесняват останалите неща: рейка, шум в подлакътника от увиснали жила и шум от уплътненията.
Re: F31/F34 320i Xdrive - въпроси
Този пич наговори купчина глупости.
Единственото, което трябва да предвидиш е смяна на веригата. Не е чак толкова скъпа смяната.
Всичко останало в тази кола е много здраво и надеждно.
Имах 328и три години и не съм имал абсолютно никакви проблеми.
Колата върви и спира много сериозно и се държи много добре на пътя с правилните гуми.
И е достатъчно комфортна и просторна за дълъг път.
Не на последно място, много внимавай какъв екземпляр ще купиш.
Че има вече пребити от бой таласъми, които ще ти стъжнят живота.
И много внимавай с американките и канадките. Има и хубави, но повечето са били леш, преди да дойдат у нас.
Задължително преглед в официален сервиз.
Единственото, което трябва да предвидиш е смяна на веригата. Не е чак толкова скъпа смяната.
Всичко останало в тази кола е много здраво и надеждно.
Имах 328и три години и не съм имал абсолютно никакви проблеми.
Колата върви и спира много сериозно и се държи много добре на пътя с правилните гуми.
И е достатъчно комфортна и просторна за дълъг път.
Не на последно място, много внимавай какъв екземпляр ще купиш.
Че има вече пребити от бой таласъми, които ще ти стъжнят живота.
И много внимавай с американките и канадките. Има и хубави, но повечето са били леш, преди да дойдат у нас.
Задължително преглед в официален сервиз.
- WickedSixD
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15.01.2022
Re: F31/F34 320i Xdrive - въпроси
2 пъти съм взимал кола от Канада имам някакъв опит. Ако е оттам ще си я внеса сам и ще е от дилър, не ударена от търг.
Но по-скоро съм решил да е от Германия или Швейцария, защото в Канада има само седанови 3-ки. Аз търся GT или комби.
Доколкото видях фейслифта излиза 2016 г., но има ли как да съм сигурен ако колата е точно 2016 дали не е от тези преди фейса, как да позная по обявите?
Дали тези с M-пакет са задължително по-ниски на просвет или зависи дали има M окачване?
Но по-скоро съм решил да е от Германия или Швейцария, защото в Канада има само седанови 3-ки. Аз търся GT или комби.
Доколкото видях фейслифта излиза 2016 г., но има ли как да съм сигурен ако колата е точно 2016 дали не е от тези преди фейса, как да позная по обявите?
Дали тези с M-пакет са задължително по-ниски на просвет или зависи дали има M окачване?
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10422
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: F31/F34 320i Xdrive - въпроси
X-Drive нямат ниско М-тех окачване, само спортни настройки, т.е. по-твърдо е. N20 всъщност е много добър мотор на фона на всички съвременни проблемни двигатели. По нашите земи го оплюват обикновено хора, за които N47 е религия Другата забавна религия са коли от Германия и Швейцария, но всеки си преценява сам Фейсът се познава по диодните стопове най-лесно.
Never mistake motion for action...
- WickedSixD
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 15.01.2022
Re: F31/F34 320i Xdrive - въпроси
Leon написа:X-Drive нямат ниско М-тех окачване, само спортни настройки, т.е. по-твърдо е. N20 всъщност е много добър мотор на фона на всички съвременни проблемни двигатели. По нашите земи го оплюват обикновено хора, за които N47 е религия Другата забавна религия са коли от Германия и Швейцария, но всеки си преценява сам Фейсът се познава по диодните стопове най-лесно.
Благодаря за инфото колега.
Това е много добре, че М пакета не прави колата по-ниска при xDrive, защото търся максимално висока F-ка, което е F34 с клиренс от 165 мм ако може да се вярва на google.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани