Усилвател на волана Ф30
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Усилвател на волана Ф30
Здравейте, скоро се качих от Е91(2011) на Ф30(2013) и забелязах, че волана по-трудно се върти, също така и следва неравности, а четох, че Е91 е с хидравличен усилвател, а Ф30 с електрически, при което трябва Ф30 да се върти по-лесно.
Реглаж е направен, но Ф30 е с континентал рън-флат отпред и bridgestone рън-флат отзад. Е91 забравих марката, но е с нормални, не рън-флат.
Дали е от гумите или нещо има проблем с усилвателната система? Или всичко е съвсем нормално?
Доста съм невеж откъм коли, така че моля карайте с прости термини.
Благодаря предварително!
Реглаж е направен, но Ф30 е с континентал рън-флат отпред и bridgestone рън-флат отзад. Е91 забравих марката, но е с нормални, не рън-флат.
Дали е от гумите или нещо има проблем с усилвателната система? Или всичко е съвсем нормално?
Доста съм невеж откъм коли, така че моля карайте с прости термини.
Благодаря предварително!
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Усилвател на волана Ф30
Воланите на F3x се въртят с изключителна лекота! Единствено в режим спорт волана става твърд, но по дефолт като се запалиш колата си в режим комфорт така че не е това проблема. Казвам ти го като човек каращ вече втора F-ка и също карам и E90-ката на жена ми.
Определено има някакъв проблем.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Определено има някакъв проблем.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Усилвател на волана Ф30
Следването на неравности, или т. нар. tramlining, е от рън-флат гумите.
Re: Усилвател на волана Ф30
Предположих, че е от гумите tramlinining-а, но като въртя на място ми е сравнително трудно. Някакви идеи какво може да е ? На мен ми хрумна за шанса предишния притежател да си я е кодирал винаги да се усеща като в спорт режим, въпреки реалния режим, но не знам как да проверя
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Усилвател на волана Ф30
Gekkou написа:На мен ми хрумна за шанса предишния притежател да си я е кодирал винаги да се усеща като в спорт режим, въпреки реалния режим, но не знам как да проверя
И това е вариант. Не знам дали има такава опция в кодирането, но няма да се учудя ако има. Днешно време хората правят какви ли не модификации по колите си.
Най-добре потърси някой да я закачи на диагностика - във форума има много хора които се занимават с това и знаят какво правят.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Усилвател на волана Ф30
Аз планирам да я закарам на М Кар, ама се чудя дали ще свършат добра работа и сигурно ще си изпразня джоба.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Усилвател на волана Ф30
Най-добре да се кодира колата по VO и да си дойде с фабричните кодировки. А след това ти ще си я настроиш, както ти харесва.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Усилвател на волана Ф30
Смятам да я заведа първо на диагностика, пък ако от там не ми кажат, че има проблем ще я закарам да ми я кодират с фабричните кодировки. Знаете ли колко би ми струвало такова нещо горе-долу?
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: Усилвател на волана Ф30
Ако имаш контакт на предишния собственик, те съветвам първо да го питаш дали е модифицирано/кодирано нещо, за да няма големи изненади, ако я "default"-неш...
Only dead fish follow the stream...
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Усилвател на волана Ф30
Воланът може да е по-тежък, ако е почуквала рейката и са я понатегнали.
Ф30 е много по-лек от е90 фейс, за при-фейс не ми се и говори.
Ф30 е много по-лек от е90 фейс, за при-фейс не ми се и говори.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Усилвател на волана Ф30
Ходих в бмв Стара Загора, вързаха го и ми казаха, че всичко е точно. Като ги питах защо става разликата и, че много хора са ми казвали, че трябва да е по-лек волана(не само в този форум) отговора беше "Това е поръчкова кола, така че много фактори играят, няма една и съща кола"
Предложиха ми да я разглобят, да разгледат, ама отказах
Едва ли си го въобразявам, понеже колите са една до друга, влизам в едната - въртя, влизам в другата - въртя.
Предложиха ми да я разглобят, да разгледат, ама отказах
Едва ли си го въобразявам, понеже колите са една до друга, влизам в едната - въртя, влизам в другата - въртя.
Re: Усилвател на волана Ф30
В кое “БМВ Стара Загора” си ходил? Защото реално такова няма. Ако имаш предвид тези в Зора, те не са точно официален сервиз, а нещо като подизпълнител. Моето мнение е, че ако държиш да получиш по-компетентно и точно мнение, отиди в Пловдив.
Това за поръчковата кола не знам как да го коментирам...
Това за поръчковата кола не знам как да го коментирам...
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: Усилвател на волана Ф30
Мога да кажа наблюдения при мен.
На спорт волана е изключително твърд особено при спряло положение и маневриране, което е абсолютно нормално.
В Еко е страшно лек и съответно на комфорт е средно положението. Разходи се из режимите и виж има ли разлика между спорт и комфорт, може наистина нещо да е кодирано.
На спорт волана е изключително твърд особено при спряло положение и маневриране, което е абсолютно нормално.
В Еко е страшно лек и съответно на комфорт е средно положението. Разходи се из режимите и виж има ли разлика между спорт и комфорт, може наистина нещо да е кодирано.
Re: Усилвател на волана Ф30
Ходих в M Concept Service, поне така го води гугъл.
Волана е еднакъв въпреки режима.
Аз и като ходих там ги питах какъв шанса и дали мога да проверя отговора беше " няма как да провериш дали е кодирано нещо "
Волана е еднакъв въпреки режима.
Аз и като ходих там ги питах какъв шанса и дали мога да проверя отговора беше " няма как да провериш дали е кодирано нещо "
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Усилвател на волана Ф30
Тия са някакви идиоти явно....Gekkou написа:Ходих в M Concept Service, поне така го води гугъл.
Волана е еднакъв въпреки режима.
Аз и като ходих там ги питах какъв шанса и дали мога да проверя отговора беше " няма как да провериш дали е кодирано нещо "
Не е нормално волана да е еднакъв при трите режима! Очевадно има някакъв проблем или е кодирано да е така. Ако е кодирано, с подходящата програма, човек който знае какво прави ще установи проблема. Най-добре иди в официален представител но БМВ - в Пловдив, Бургас, Варна, София или Плевен.
Sent from my iPhone using Tapatalk
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани