F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ivo098
- младши ентусиаст
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
nero_ написа:ivo098 написа:На Маднес диното най-точно смята конене на мотора...
нищо не смята, зависи операторът какъв коефициент ще въведе. Стойностите "на мотор" могат да се нагодят, за да е доволен клиентът.
Нищо общо с истината, след всеки рън този модел дино смята загубите по трансмисията като колата се оставя да се върти на валците без гас. По този начин калкулира мощността на мотор. Бая коли съм направил там за последните 10тина години.
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
ivo098 написа:nero_ написа:ivo098 написа:На Маднес диното най-точно смята конене на мотора...
нищо не смята, зависи операторът какъв коефициент ще въведе. Стойностите "на мотор" могат да се нагодят, за да е доволен клиентът.
Нищо общо с истината, след всеки рън този модел дино смята загубите по трансмисията като колата се оставя да се върти на валците без гас. По този начин калкулира мощността на мотор. Бая коли съм направил там за последните 10тина години.
Знаех си, че ще се спомене тъпотията с coastdown "тестването"
А сещаш ли се, че въртенето ей тъй "без гаЗ", няма нищо общо с въртене "под товар"? За нелинейностите на тая зависимост и влиянието на "типа" на трансмисията дори няма да повдигам въпроса
Пак да кажа, че това е просто една крива прогноза (ама много крива, и то за придобиване представа за инерчените моменти по силовия тракт колко са, не друго), не е никакво смятане на "загуби" (в истинския смисъл на тая дума), па камо ли мерене, па ти и 100 години прави коли при тях, ако искаш
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ivo098
- младши ентусиаст
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Точно това е идеята, да има влияние типа на трансмисиятя, било DCT, автомат или ръчка, а не както беше написал някой че оператора си слагал коефициент какъвто си прецени
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
ivo098 написа:Точно това е идеята, да има влияние типа на трансмисиятя, било DCT, автомат или ръчка, а не както беше написал някой че оператора си слагал коефициент какъвто си прецени
И с коефициент, и без, е изцяло безпредметно да се дава мощност "на мотор". Всеки себеуважаващ се клиент би предпочел да знае колко коне има на "асфалта". Останалото е надуване на самочувствието с някакви числа от въздуха.
Иначе по отношение на корекционните коефициенти - не съм запознат с Dynostar, но все си мисля, че има някъде ръчна калибрация на база рън, АКО човек иска, но е напълно възможно да си прав Ей тук са дали един куп екрани:
https://www.dynostar.com/products/our-ads-software/
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
За това искайте графика само на колела и без никакъв коригираш коефициент (за атмосферно, температура и надморско). Тогава ще си знаете реално конете на колела на мястотото където е мерена колата.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Тук пускам едно линкче, понеже мислех следваща да ми е 330i (B48) фейс или G20 330i (B48), ама май няма да го бъде. Даже разглеждах какво са ударили отвъд океана.
Повече коне уж, по-слабо представяне във всички обороти от 28i N20, включително и човекът сменил 428 с 430 и е бесен за по-бавната си по-бърза и по-нова кола .
Аз лично бях доста шокиран. По-скоро очаквах точно обратното, с малко да е по-добър.
https://www.bimmerfest.com/forums/showt ... ?t=1191905
Повече коне уж, по-слабо представяне във всички обороти от 28i N20, включително и човекът сменил 428 с 430 и е бесен за по-бавната си по-бърза и по-нова кола .
Аз лично бях доста шокиран. По-скоро очаквах точно обратното, с малко да е по-добър.
https://www.bimmerfest.com/forums/showt ... ?t=1191905
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Bexim написа:Тук пускам едно линкче, понеже мислех следваща да ми е 330i (B48) фейс или G20 330i (B48), ама май няма да го бъде. Даже разглеждах какво са ударили отвъд океана.
Повече коне уж, по-слабо представяне във всички обороти от 28i N20, включително и човекът сменил 428 с 430 и е бесен за по-бавната си по-бърза и по-нова кола .
Аз лично бях доста шокиран. По-скоро очаквах точно обратното, с малко да е по-добър.
https://www.bimmerfest.com/forums/showt ... ?t=1191905
В сток вариант си е бая умрял B48, с малко ъпгрейд постига прилични резултати за всекидневна кола. В момента моята е на 300кс. и 420НМ.
Някой данни при мен изкарани с драги: 0-100км/ч - 5.54с., 100-200км/ч - 14.98с., 1/4 миля - 13.43с и 164км/ч.
Това са ми най-добрите резултати, постигнати с малко опити в различни условия и променливи настилки, самият аз нямам достатъчно опит по отношение на стартиране и т.н. Ползвам само Launch Control, горивото е 100 октана G-Drive. Със сигурност тези резултати могат да се подобрят.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Доста добри резултати, което ще рече, че потенциалът е останал.
А като се има предвид, че този Шницер би трябвало да е сейфти, би трябвало още доста да може да се надуе, ако има мераклии.
Аз просто очаквах сток да е повече, но ще видя да покарам тия дни, че просто ме гложди..
А като се има предвид, че този Шницер би трябвало да е сейфти, би трябвало още доста да може да се надуе, ако има мераклии.
Аз просто очаквах сток да е повече, но ще видя да покарам тия дни, че просто ме гложди..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1901
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 228i
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Известно време покарах 430i xdrive автомат на 1600км, и ми се беше сторило спънато в сравнение с 328цата ми с N20 на задно и ръчна кутия, тогава го отдадох на xdrive-а, но така като чета май май не е било само това причината.
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
boris написа:Известно време покарах 430i xdrive автомат на 1600км, и ми се беше сторило спънато в сравнение с 328цата ми с N20 на задно и ръчна кутия, тогава го отдадох на xdrive-а, но така като чета май май не е било само това причината.
Колега гледам че караш б58 на задно ,сток ли е?Някакви времена 100-200, интересно ми е да ги сравниме с хдрайва
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Мисля, че кара N55Yokata написа:boris написа:Известно време покарах 430i xdrive автомат на 1600км, и ми се беше сторило спънато в сравнение с 328цата ми с N20 на задно и ръчна кутия, тогава го отдадох на xdrive-а, но така като чета май май не е било само това причината.
Колега гледам че караш б58 на задно ,сток ли е?Някакви времена 100-200, интересно ми е да ги сравниме с хдрайва
Sent from my iPhone using Tapatalk
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1901
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 228i
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Yokata написа:Колега гледам че караш б58 на задно ,сток ли е?Някакви времена 100-200, интересно ми е да ги сравниме с хдрайва
Сток е. Бил си М4 stage 2 от летящ старт, не знам с какви доработки трябва да е моята, та да има смисъл нещо да сравняваме
/Не че имам някаква измервателната техника /
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
За мене беше интересно да сравня сток времената дори ,да видя колко по бавен е хдрайва от летящ ,здраве да е на някоя среща може да се засечем и да замерим с драгито.boris написа:Yokata написа:Колега гледам че караш б58 на задно ,сток ли е?Някакви времена 100-200, интересно ми е да ги сравниме с хдрайва
Сток е. Бил си М4 stage 2 от летящ старт, не знам с какви доработки трябва да е моята, та да има смисъл нещо да сравняваме
/Не че имам някаква измервателната техника /
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Новите чаркалаци са на път, ще ми е интересно да видим новя маслен термостат до колко ще смъкне температурата на маслото,
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- R1d3r
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 194
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F30 335i
- Мечтае да кара: M3 F80
- Детайли за колата: ex:E46 325, E46 330i LCI, E92 330d, E90 330d LCI
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Аз съм с такъв термостат и е страхотен колата държи 100гр без ядове и не мърда.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани