F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- iasend
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 27.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 335xd
- Мечтае да кара: 350xd ;)
- Детайли за колата: F31 335xd
F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Предлагам по пример от темата в E9x да споделяме тук всяка информация относно ъпрейди на нашите f3x
- symple_boy
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 15.03.2011
- Пол: Мъж
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Здравейте колеги, радвам се че и в нашият раздел се появи подобна тема.
Колата е f31 330d, първият мод който аз направих ,като изключим смяната на говорителите, беше по голям кулер.Както се и очакваше колата в ниските стана една идея по мудна но на високите след последователни рана колата продължава да тегли без да се задъхва,тествано на писта Дракон,честно след 3-4 обиколка очаквах колата да спре да дърпа като на първа обиколка но не, на правите продължаваше да лепи мн приятно на седалката.
Последва ремап плюс спортен филтър.Филтърът като цяло за мен идеята му е че звукът на двигателя става по приятен.
Тъй като на пистата дисковете сдадоха багажа(оригиналните ) след ровене в нета се спрях на прорязани и перфорирани(drilled and slotted) афтермаркет плюс ebc накладки yellow, накладките ги бях пробвал вече на предната ми кола и бях доволен от тях.Вариянта за 370мм диск и брембо апарати за мен не е приложим,не искам да минавам на 19'.
По окачването единственото което съм добавил е разпънка на бомбетата( Strut brace). Честно разлика не усетих.Обмислям да сложа по дебела задна стабилизираща щанга, мойта е 13мм мисля си за 16мм, по дебела колеги от др форуми се оплакват.
Като следващи модификации в списъкът ми са meth injection, хибридно турбо съм се отказал защотo трябва да махна dpfa,което аз не искам.Lsd мисля е доста добър ъпгрейд и табло 6wb.
Колата е f31 330d, първият мод който аз направих ,като изключим смяната на говорителите, беше по голям кулер.Както се и очакваше колата в ниските стана една идея по мудна но на високите след последователни рана колата продължава да тегли без да се задъхва,тествано на писта Дракон,честно след 3-4 обиколка очаквах колата да спре да дърпа като на първа обиколка но не, на правите продължаваше да лепи мн приятно на седалката.
Последва ремап плюс спортен филтър.Филтърът като цяло за мен идеята му е че звукът на двигателя става по приятен.
Тъй като на пистата дисковете сдадоха багажа(оригиналните ) след ровене в нета се спрях на прорязани и перфорирани(drilled and slotted) афтермаркет плюс ebc накладки yellow, накладките ги бях пробвал вече на предната ми кола и бях доволен от тях.Вариянта за 370мм диск и брембо апарати за мен не е приложим,не искам да минавам на 19'.
По окачването единственото което съм добавил е разпънка на бомбетата( Strut brace). Честно разлика не усетих.Обмислям да сложа по дебела задна стабилизираща щанга, мойта е 13мм мисля си за 16мм, по дебела колеги от др форуми се оплакват.
Като следващи модификации в списъкът ми са meth injection, хибридно турбо съм се отказал защотo трябва да махна dpfa,което аз не искам.Lsd мисля е доста добър ъпгрейд и табло 6wb.
- symple_boy
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 15.03.2011
- Пол: Мъж
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Графиката от диното
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Да си вземеш F31 дизелче и да го караш на писта
Но пък интересни модове си замислил и то оставяйки DPF
Sent from my iPhone using Tapatalk
Но пък интересни модове си замислил и то оставяйки DPF
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
symple_boy написа:Здравейте колеги, радвам се че и в нашият раздел се появи подобна тема.
Колата е f31 330d, първият мод който аз направих ,като изключим смяната на говорителите, беше по голям кулер.Както се и очакваше колата в ниските стана една идея по мудна но на високите след последователни рана колата продължава да тегли без да се задъхва,тествано на писта Дракон,честно след 3-4 обиколка очаквах колата да спре да дърпа като на първа обиколка но не, на правите продължаваше да лепи мн приятно на седалката.
Последва ремап плюс спортен филтър.Филтърът като цяло за мен идеята му е че звукът на двигателя става по приятен.
Тъй като на пистата дисковете сдадоха багажа(оригиналните ) след ровене в нета се спрях на прорязани и перфорирани(drilled and slotted) афтермаркет плюс ebc накладки yellow, накладките ги бях пробвал вече на предната ми кола и бях доволен от тях.Вариянта за 370мм диск и брембо апарати за мен не е приложим,не искам да минавам на 19'.
По окачването единственото което съм добавил е разпънка на бомбетата( Strut brace). Честно разлика не усетих.Обмислям да сложа по дебела задна стабилизираща щанга, мойта е 13мм мисля си за 16мм, по дебела колеги от др форуми се оплакват.
Като следващи модификации в списъкът ми са meth injection, хибридно турбо съм се отказал защотo трябва да махна dpfa,което аз не искам.Lsd мисля е доста добър ъпгрейд и табло 6wb.
Браво за ентусиазма, надявам се да има повече такива хора в ф30 форума!Кой ти прави ремапа, бая забива муцуната след 4к ,може би е нормално за дизел?И последно на кое дино мери колата?
- symple_boy
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 15.03.2011
- Пол: Мъж
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
До Yokata
Да колега за дизел е нормално след 4000 да почва да издиша.Ремапа по принцип щях да го правя във VRperformance но тогава (мин година) човекът правеше някакви ремонти по диното и отпадна като вариянт. По препоръки на мои приятели от Варна ме насочиха към Тишо от Варна,има си и дино,нарочно не качвам линк към сайта му да не излиза като реклама,ако искаш мога да ти го пусна на лично.Вече навъртяни над 10к след ремапа пу пу нямал съм никакви драми с колата.
Ще се радвам и други колеги да се включат да споделяме опит.
Поздрави
Да колега за дизел е нормално след 4000 да почва да издиша.Ремапа по принцип щях да го правя във VRperformance но тогава (мин година) човекът правеше някакви ремонти по диното и отпадна като вариянт. По препоръки на мои приятели от Варна ме насочиха към Тишо от Варна,има си и дино,нарочно не качвам линк към сайта му да не излиза като реклама,ако искаш мога да ти го пусна на лично.Вече навъртяни над 10к след ремапа пу пу нямал съм никакви драми с колата.
Ще се радвам и други колеги да се включат да споделяме опит.
Поздрави
- terorero
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Никога не съм бил превърженик на "ремапи", ъпгрейди и т.н., но след като купих колата установих, че има AC Schnitzer performance upgrade:
https://www.ac-schnitzer.de/en/bmw/3/f3 ... -1437.html
Ако се вярва на писаниците трябва да е 300кс и 420НМ и е факт, че колата е много жива особено при "наемане" на високи скорости, което не очаквах от 4 цил. бензин. Вероятно заради гаранцията първият собственик е сложил това, макар че има далеч по-дбри решения за тоя модел. Бих се радвал на мнение, къде мога да я измерят в Пловдив, Xdrive e ако има значение за диното.
https://www.ac-schnitzer.de/en/bmw/3/f3 ... -1437.html
Ако се вярва на писаниците трябва да е 300кс и 420НМ и е факт, че колата е много жива особено при "наемане" на високи скорости, което не очаквах от 4 цил. бензин. Вероятно заради гаранцията първият собственик е сложил това, макар че има далеч по-дбри решения за тоя модел. Бих се радвал на мнение, къде мога да я измерят в Пловдив, Xdrive e ако има значение за диното.
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
terorero написа:Никога не съм бил превърженик на "ремапи", ъпгрейди и т.н., но след като купих колата установих, че има AC Schnitzer performance upgrade:
https://www.ac-schnitzer.de/en/bmw/3/f3 ... -1437.html
Ако се вярва на писаниците трябва да е 300кс и 420НМ и е факт, че колата е много жива особено при "наемане" на високи скорости, което не очаквах от 4 цил. бензин. Вероятно заради гаранцията първият собственик е сложил това, макар че има далеч по-дбри решения за тоя модел. Бих се радвал на мнение, къде мога да я измерят в Пловдив, Xdrive e ако има значение за диното.
Ходи в меднес ,на рогошко шосе 5 са и аз меря моята на тяхното дино ,80кинта е единично замерване.
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
symple_boy написа:До Yokata
Да колега за дизел е нормално след 4000 да почва да издиша.Ремапа по принцип щях да го правя във VRperformance но тогава (мин година) човекът правеше някакви ремонти по диното и отпадна като вариянт. По препоръки на мои приятели от Варна ме насочиха към Тишо от Варна,има си и дино,нарочно не качвам линк към сайта му да не излиза като реклама,ако искаш мога да ти го пусна на лично.Вече навъртяни над 10к след ремапа пу пу нямал съм никакви драми с колата.
Ще се радвам и други колеги да се включат да споделяме опит.
Поздрави
Тия дизели вадят брутален въртящ момент моята бензинка е 500кс и е 800нм.Интересно тва дино как си мери загубите , 335кс на колелата са си по скоро 400 на мотора . Някакви времена мерил ли си с драги 1/4миля 0-100 100-200?
- symple_boy
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 15.03.2011
- Пол: Мъж
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
Не не съм мерил колега , нямам драги или нещо от сорта за момента. Иначе и аз бях мн изумен от стойностите които изкара,в смисъл англезите казват че макс 320кс повече не може . А още по изненадан останах като дадох на sport display сега показва 480кс и 640nm, като е настъпя макс отива до 360кс и 640нм, а преди това беше 320кс макс и 560нм . Как ги изчислява данните колата идея нямам.
Щях да е карам на Бургаското дино, аз съм от Бургас, за сверка но взеха че го затвориха, там е бях мерил сток и даде 275кс и 580нм .
При теб след мап смени ли ти се sport display-я? С B58 мотора ли си?
Щях да е карам на Бургаското дино, аз съм от Бургас, за сверка но взеха че го затвориха, там е бях мерил сток и даде 275кс и 580нм .
При теб след мап смени ли ти се sport display-я? С B58 мотора ли си?
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
symple_boy написа:Не не съм мерил колега , нямам драги или нещо от сорта за момента. Иначе и аз бях мн изумен от стойностите които изкара,в смисъл англезите казват че макс 320кс повече не може . А още по изненадан останах като дадох на sport display сега показва 480кс и 640nm, като е настъпя макс отива до 360кс и 640нм, а преди това беше 320кс макс и 560нм . Как ги изчислява данните колата идея нямам.
Щях да е карам на Бургаското дино, аз съм от Бургас, за сверка но взеха че го затвориха, там е бях мерил сток и даде 275кс и 580нм .
При теб след мап смени ли ти се sport display-я? С B58 мотора ли си?
Да от ремапа се сменя спорт дисплея и да с б58 съм
- ivo098
- младши ентусиаст
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
На Маднес диното най-точно смята конене на мотора.
Няма как при 258 завоски да извадиш 275
Тоя мотор с ремап е реално около 320 коня до 330 таван.
Няма как при 258 завоски да извадиш 275
Тоя мотор с ремап е реално около 320 коня до 330 таван.
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
ivo098 написа:На Маднес диното най-точно смята конене на мотора...
нищо не смята, зависи операторът какъв коефициент ще въведе. Стойностите "на мотор" могат да се нагодят, за да е доволен клиентът.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: F3х дино графики/ъпгрейди/резултати
nero_ написа:ivo098 написа:На Маднес диното най-точно смята конене на мотора...
нищо не смята, зависи операторът какъв коефициент ще въведе. Стойностите "на мотор" могат да се нагодят, за да е доволен клиентът.
ivo098 написа:На Маднес диното най-точно смята конене на мотора.
Не се заблуждавайте изобщо за "сметките". Сметки няма. Има измерване. Диното е уред за измерване, не за смятане. Има евентуални прогнози на резултати на мотор, които варират в доста широк диапазон поради един куп чисто механични фактори, фактори на околната среда, специфики на двигателя на автомобила, човешки (операторски) фактор и т.н, и т.н.
Това е все едно да отидеш да силов изпит да търчиш някъде и някой да дойде да те смята колко по-бързо/бавно евентуално можеш да тичаш, ако си с по-дълги/къси крака, ако си с обувки, чехли или без, ако си на тежки наркотици, ако си на Еверест или на морското равнище, и т.н. простотии
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани