Valvetronic
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Valvetronic
besniq82 написа:За това говоря,
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
То проблема ти е температурата на охладителната система не на маслото...
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Valvetronic
Ще ти умре моторчето скоро. С адаптация и ресетване няма да се оправи.
Трябва да се махне капака на главата
Скоро ще започнеш при отключване и заключване на автомобила да чуваш чукане от това моторче, което ще ти подскаже, че си още по-близо, ако вече нямаш игра на оборотите.
Боклук са тия моторчета на Н55
Трябва да се махне капака на главата
Скоро ще започнеш при отключване и заключване на автомобила да чуваш чукане от това моторче, което ще ти подскаже, че си още по-близо, ако вече нямаш игра на оборотите.
Боклук са тия моторчета на Н55
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Valvetronic
Ми мойто близо 10 месеца още не ме е предало,ама знам ли,когат умре ще го правим ...сутрин не го чувам...все още,ма си е детска болест до колкото стм чел...
Re: Valvetronic
За сега няма проблем с оборотите, грешката си седи, не мога да я изчистя с карли, има леки потрепвания на мотора и сякаш понякога се мъчи да придърпва ама много рядко и слабичко.при първа възможност го сменям дали ще мога така да направя 300 пътуване по магистрала или с деактивиран валвтроник не е желателно, трябва да се придвижа
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Re: Valvetronic
Все още про отключване на колата няма звуци, от моторчетоbesniq82 написа:За сега няма проблем с оборотите, грешката си седи, не мога да я изчистя с карли, има леки потрепвания на мотора и сякаш понякога се мъчи да придърпва ама много рядко и слабичко.при първа възможност го сменям дали ще мога така да направя 300 пътуване по магистрала или с деактивиран валвтроник не е желателно, трябва да се придвижа
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Valvetronic
Не би трябвало да имаш ядове,бачка си на дроселова и си върви,даже има хора дет нарочно го изключват и си карат на дросел...общо взето нямаш голям избор, караш и квот стане,мисля, че няма да имаш ядове ще стискам палци
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Valvetronic
Дюзите са специално адаптирани да работят с тоя мотор, както и турбината и движението на газовете. Отзивчивостта на вдигателя е значително подобрена от тая комбинация между тоя нов VVT, дюзите и турбоо и реакцията става много по-бърза без да се чака интейка да се напълни. Всички тези неща ги пише в книгата на Н55.
VVT на Н55 е трето поколение и отговаря за прекалено много неща. Не е хубаво за 300лв моторче да се изключва и оставя в отворено положение за да работи колата. Освен всичко останало и акустиката на мотора се променя, ако нещо не е наред там.
VVT на Н55 е трето поколение и отговаря за прекалено много неща. Не е хубаво за 300лв моторче да се изключва и оставя в отворено положение за да работи колата. Освен всичко останало и акустиката на мотора се променя, ако нещо не е наред там.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Valvetronic
При мен след като показа грешката за валветроника, колата стана по мудна в ниските. В средните и високите нямаше разлика. Засякох я с една програмка 0-100 и даде време 8,4 а преди това със същата даваше 5,8
ПС: също така сутрин като я палех не се включваше прахосмукачката в гърнетата на студено
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
ПС: също така сутрин като я палех не се включваше прахосмукачката в гърнетата на студено
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Re: Valvetronic
Здр бих казал че и при мен колата е по мудна в ниските, за съжаление съм по служебна работа в италия и сервизите на Бмв са на майна си от там където съм, за това споменах че трябва да се придвижа 300 км до където живея и да я закарам в бмв да се реши проблема.adovet написа:При мен след като показа грешката за валветроника, колата стана по мудна в ниските. В средните и високите нямаше разлика. Засякох я с една програмка 0-100 и даде време 8,4 а преди това със същата даваше 5,8
ПС: също така сутрин като я палех не се включваше прахосмукачката в гърнетата на студено
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Valvetronic
Е аз не съм казал да не се сменя,просто човека е в чужбина и е дет се вика, въпрос да се прибере,иначе ест че ако не е оок трябва да се смени,аз мойто го бях купил и бяхме тръгнали да го сменявсме,но изтрихме грешката,обучихме го,и всичко се оправи,рвшихме да задържим смяната,минаха 10 месеца, а що се отнася до това, че някои хора го изключват е факт, има доста теми на хора които са го изключвали с няква си тяхна цел,примерно проект с голямо турбо и т.н...когато човека се прибере ест ще го смени,ако е от него.
Re: Valvetronic
Здравейте колата си върви, като има обороти върви супер, в ниските придърпва, така леко каране градско, 40 - 50 км/ч, то сякаш не е точно придърпване много е странно все едно, нещо се случва в изпускателнита система, сутрин като у запаля, освен че е шумна , си получава и едно припаткване през ауспуха ама леко, малко като който е карал 335 на спорт като сменяш предавките, се получава едно като припаткваве през ауспуха, не знам как се нарича.
Та това дали и повод за притеснение,
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Та това дали и повод за притеснение,
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- bscsystem
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Valvetronic
Не, просто прехвърляш разхода от таблица maintenance в rapair и всичко е както трябва
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
Re: Valvetronic
Размина се само с препрограмиране на моторчето, мотора работи както трябва доста балансирано, но слосващия път ще е за смяна сигурно валвтроника
Изпратено от моят LLD-L31 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят LLD-L31 с помощта на Tapatalk
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани