Премахване на EGR
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Премахване на EGR
Здравейте,
Интересува ме премахване на EGR клапана на F30 дизел N47T.
Продава се комплект за затапване, за него ясно, но после как се решава въпроса със софтуера и някой прави ли го ?
Интересува ме премахване на EGR клапана на F30 дизел N47T.
Продава се комплект за затапване, за него ясно, но после как се решава въпроса със софтуера и някой прави ли го ?
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Премахване на EGR
Не е ли рано за Ф30-ката, да започваш да я "побългаряваш" от сега? Ремонтирай си го.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Премахване на EGR
Кое му е раното, моята е 2013г.
Да не говорим, че полза за колата от EGR-a няма.
Да не говорим, че полза за колата от EGR-a няма.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Премахване на EGR
Колкото по-късно започнеш с този тип "манипулации" толкова по-добре. Това е приятелски съвет - базиран на личен опит. Ако си твърдо решил да действаш пиши ми на лично да те насоча,към място ,от което съм доволен.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Премахване на EGR
kikko написа:Колкото по-късно започнеш с този тип "манипулации" толкова по-добре. Това е приятелски съвет - базиран на личен опит. Ако си твърдо решил да действаш пиши ми на лично да те насоча,към място ,от което съм доволен.
Напротив, колкото по-рано, толкова по-добре.
Не си вкарва обратно в двигателя гадости за доизгаряне, пази си ДПФ-а, но и най-вече двигателят е чист.
Няма да се притеснява колекторът да се затлачи (откъдето идват много проблеми).
Аз лично дори на нова кола бих го махнал, но си е въпрос на избор.
Re: Премахване на EGR
До колкото разбрах при F30 само можел да се изключи софтуерно, без да се маха самия EGR клапан.
Така ли е?
Има ли някой наистина запознат?
Така ли е?
Има ли някой наистина запознат?
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Премахване на EGR
Без да искам да ставам моралист и да ви изнасям лекции ще ви кажа следното - ЕГР и ДПФ са сложени с цел намаляване съответно на NOx емисиите които водят до киселинни дъждове и са изключително вредни за здравето, и премахване на твърдите частици които попадат във въздуха заедно с изгорелите газове и после ние вдишваме и ни разболяват сериозно!
Има много изписано по темата за ползите от премахването на ЕГР но наред с горепосоченото също не е за пренебрегване по-твърдата работа на двигателя на ниски обороти и празен ход (чукане / knocking) което пък води и до скъсяване на живота на лагери, клапани и прочие.
Знам че сега ще ме атакувате със стандарта на живот и заплатите в БГ и че на бедните страни екология не им се полага..... Ами след като карате скъпи коли (F30 все още не е толкова евтина) и икономисвате от нисък разход на дизеловите мотори, значи можете да си позволите поддръжката на тези коли. Освен това всички реват колко бил мръсен въздуха в градовете (особено в София) а никой не се и замисля как нашите действия пряко влияят на това! Помислете поне за децата си!
За да ви работи всичко както трябва е необходимо само и просто да:
- Почиствате ЕГР системата и колектора веднъж в годината за коли до 10г., и може би 2 пъти в годината за по-старите(за по-сигурно)
- водородно почистване на двигателя, катализатор и дпф
- смяна на филтър картерни газове на препоръчителния интервал (мисля че 60к км беше)
Основните проблеми с ЕГР идват точно от нередовна поддръжка.
https://technician.academy/advantages-exhaust-gas-recirculation/
https://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?f=54&t=75554
https://www.youtube.com/watch?v=EkzaV3Or4WM
https://www.youtube.com/watch?v=l9Tik1yJ1HU
https://www.youtube.com/watch?v=yzRR8BTVsyw
https://www.youtube.com/watch?v=g2XvVL64hl8
водородно почистване на двигател
водородно почистване катализатор
водородно почистване на дпф
Има много изписано по темата за ползите от премахването на ЕГР но наред с горепосоченото също не е за пренебрегване по-твърдата работа на двигателя на ниски обороти и празен ход (чукане / knocking) което пък води и до скъсяване на живота на лагери, клапани и прочие.
Знам че сега ще ме атакувате със стандарта на живот и заплатите в БГ и че на бедните страни екология не им се полага..... Ами след като карате скъпи коли (F30 все още не е толкова евтина) и икономисвате от нисък разход на дизеловите мотори, значи можете да си позволите поддръжката на тези коли. Освен това всички реват колко бил мръсен въздуха в градовете (особено в София) а никой не се и замисля как нашите действия пряко влияят на това! Помислете поне за децата си!
За да ви работи всичко както трябва е необходимо само и просто да:
- Почиствате ЕГР системата и колектора веднъж в годината за коли до 10г., и може би 2 пъти в годината за по-старите(за по-сигурно)
- водородно почистване на двигателя, катализатор и дпф
- смяна на филтър картерни газове на препоръчителния интервал (мисля че 60к км беше)
Основните проблеми с ЕГР идват точно от нередовна поддръжка.
https://technician.academy/advantages-exhaust-gas-recirculation/
https://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?f=54&t=75554
https://www.youtube.com/watch?v=EkzaV3Or4WM
https://www.youtube.com/watch?v=l9Tik1yJ1HU
https://www.youtube.com/watch?v=yzRR8BTVsyw
https://www.youtube.com/watch?v=g2XvVL64hl8
водородно почистване на двигател
водородно почистване катализатор
водородно почистване на дпф
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Премахване на EGR
tosh написа:Без да искам да ставам моралист и да ви изнасям лекции ще ви кажа следното - ЕГР и ДПФ са сложени с цел намаляване съответно на NOx емисиите които водят до киселинни дъждове и са изключително вредни за здравето, и премахване на твърдите частици които попадат във въздуха заедно с изгорелите газове и после ние вдишваме и ни разболяват сериозно!
Има много изписано по темата за ползите от премахването на ЕГР но наред с горепосоченото също не е за пренебрегване по-твърдата работа на двигателя на ниски обороти и празен ход (чукане / knocking) което пък води и до скъсяване на живота на лагери, клапани и прочие.
Знам че сега ще ме атакувате със стандарта на живот и заплатите в БГ и че на бедните страни екология не им се полага..... Ами след като карате скъпи коли (F30 все още не е толкова евтина) и икономисвате от нисък разход на дизеловите мотори, значи можете да си позволите поддръжката на тези коли. Освен това всички реват колко бил мръсен въздуха в градовете (особено в София) а никой не се и замисля как нашите действия пряко влияят на това! Помислете поне за децата си!
За да ви работи всичко както трябва е необходимо само и просто да:
- Почиствате ЕГР системата и колектора веднъж в годината за коли до 10г., и може би 2 пъти в годината за по-старите(за по-сигурно)
- водородно почистване на двигателя, катализатор и дпф
- смяна на филтър картерни газове на препоръчителния интервал (мисля че 60к км беше)
Основните проблеми с ЕГР идват точно от нередовна поддръжка.
https://technician.academy/advantages-exhaust-gas-recirculation/
https://peugeotclub.info/forum/viewtopic.php?f=54&t=75554
https://www.youtube.com/watch?v=EkzaV3Or4WM
https://www.youtube.com/watch?v=l9Tik1yJ1HU
https://www.youtube.com/watch?v=yzRR8BTVsyw
https://www.youtube.com/watch?v=g2XvVL64hl8
водородно почистване на двигател
водородно почистване катализатор
водородно почистване на дпф
Много правилно казано !
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на EGR
Единственото правилно е, че след премахване на тези неща газовете стават по вредни.
Всичко останало е в сверата на научната фанстастика!
Нито има някаква вреда за мотора, нито чукане нито твърда работа, тя просто няма от какво да се получи.
За водородното почистване, просто без коментар пълен ташак, няма абсолютно никакъв ефект нито за колектора и ЕГР-а на който и да е дизел, нито за ДПФ-а.
Ама като се прекараш да дадеш 60-100лв и как да не ти се струва, че е по добре.
Истината е една, когато карате дизел просто трябва той да е изправен и да се кара с хубаво гориво и много качествени масла, тогава няма да имате проблем нито с егр нито с ДПФ.
На N моторите ЕГР-а цапа много, но е достатъчно на 100-150 000км. да се почисти колектора и ЕГР-а, на 200-250к ДПФ-а на четирицилиндровите почва да създава проблеми и на 300к таван е за смяна, на шест цилиндровите малко повече издържа ДПФ-а, а ЕГР-а, пак си цапа много и просто трябва да се почиства.
Едва ли правите по 100 000 на година, че да го чистите всяка година. Освен това тоя ЕГР работи до 2200 оборота, когато карате по магистралата е в 90% от времето затворен.
Най голямата съсипия за един дизел е да го караш само в града на къси разтояния и все студен, тогава му се разказва играта на тези две ЕКО системи и вариантите са два или ремонт или изолиране.
Всичко останало е в сверата на научната фанстастика!
Нито има някаква вреда за мотора, нито чукане нито твърда работа, тя просто няма от какво да се получи.
За водородното почистване, просто без коментар пълен ташак, няма абсолютно никакъв ефект нито за колектора и ЕГР-а на който и да е дизел, нито за ДПФ-а.
Ама като се прекараш да дадеш 60-100лв и как да не ти се струва, че е по добре.
Истината е една, когато карате дизел просто трябва той да е изправен и да се кара с хубаво гориво и много качествени масла, тогава няма да имате проблем нито с егр нито с ДПФ.
На N моторите ЕГР-а цапа много, но е достатъчно на 100-150 000км. да се почисти колектора и ЕГР-а, на 200-250к ДПФ-а на четирицилиндровите почва да създава проблеми и на 300к таван е за смяна, на шест цилиндровите малко повече издържа ДПФ-а, а ЕГР-а, пак си цапа много и просто трябва да се почиства.
Едва ли правите по 100 000 на година, че да го чистите всяка година. Освен това тоя ЕГР работи до 2200 оборота, когато карате по магистралата е в 90% от времето затворен.
Най голямата съсипия за един дизел е да го караш само в града на къси разтояния и все студен, тогава му се разказва играта на тези две ЕКО системи и вариантите са два или ремонт или изолиране.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Премахване на EGR
Да, дава ги насам да ги дишаме. Супер!datchko написа:Не си вкарва обратно в двигателя гадости
- kingkacho
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D GT F34
Re: Премахване на EGR
Jorixa написа:Да, дава ги насам да ги дишаме. Супер!datchko написа:Не си вкарва обратно в двигателя гадости
По време на регенерация на DPF какво ли се случва с гадостите къде ли отиват ...?
"Освен това тоя ЕГР работи до 2200 оборота, когато карате по магистралата е в 90% от времето затворен"
При тези обороти обикновенно на магистрала съм над 140км/ч и ставам фотогеничен.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Премахване на EGR
kingkacho написа:Jorixa написа:Да, дава ги насам да ги дишаме. Супер!datchko написа:Не си вкарва обратно в двигателя гадости
По време на регенерация на DPF какво ли се случва с гадостите къде ли отиват ...?
В ДПФ-а са.. пълни се... и са като пепел, а не като сажди във въздуха.
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Премахване на EGR
На 163000 км му дойде времето на EGR-a.
Сложих нов на Valer или нещо такова беше (за първо вграждане в BMW бил)
Сложих нов на Valer или нещо такова беше (за първо вграждане в BMW бил)
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани