Разреден акумулатор 12.4 волта?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Разреден акумулатор 12.4 волта?
andy написа:Разясненията ми са точно в един ред написани и подкрепени с картинки. Кратко, точно и разбираемо за всеки потребител на форума, без разтягане на локуми за разлика от теб. Много изписано ама ненужно за обикновения потребител.
И да добавя още към бозата ми, щом И температурата не е фактор, както И вида на батерията
п.с. не знам дали ще доживея да видя заредена батерия на 14.4V
Виждам, че още не си наясно с раликата нежду заряд и напрежение. Та няма какво да ми ожясняваш и да качваш снимки.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- DigitalExile
- ентусиаст
- Мнения: 910
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Разреден акумулатор 12.4 волта?
Имаш ли за продаване някой акумулатор дето държи 14,4V Да дойда да си купя, ама ще си го премеря да знаеш за един прЕател питам
Re: Разреден акумулатор 12.4 волта?
stony1 написа:andy написа:Разясненията ми са точно в един ред написани и подкрепени с картинки. Кратко, точно и разбираемо за всеки потребител на форума, без разтягане на локуми за разлика от теб. Много изписано ама ненужно за обикновения потребител.
И да добавя още към бозата ми, щом И температурата не е фактор, както И вида на батерията
п.с. не знам дали ще доживея да видя заредена батерия на 14.4V
Виждам, че още не си наясно с раликата нежду заряд и напрежение. Та няма какво да ми ожясняваш и да качваш снимки.
Няма да се намери човек на теб да ти обясни. Видно е от писането ти.
Гледам имаш предложения за купуване на такъв акумулатор, който зареден е 14.4V.
И аз се включвам, но да кажеш и при каква температура ще го мерим, напълно заредения ти акумулатор на 14.4В
Re: Разреден акумулатор 12.4 волта?
stony1 написа:При 100% зареден акумулатор, натъпкан с електрически заряди на максимум, което ще рече че целията капацитет на акумулатора е запълнен, напрежието на клемите му е 14,4V.
Искаш да кажеш, че когато е изтощен акумулаторът, в него няма заряди и при зареждане ние го натъпкваме обратно със заряди?
- kingkacho
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320D GT F34
Re: Разреден акумулатор 12.4 волта?
Това че един акумолатор показва 12.4в въобще не означава че не е в ред. Не бъркайте тока с напрежението.Най сигурния тест на един акумолатор е да се премери пада на напрежението в момента на рзвъртане и запалване на мотора(особенно при дизелите моментния ток е огромен).Ако напрежението не падне под 10.00в няма място за притеснение.Моя също показва 12.20в и пада на напрежение ми е до 10.5в с доста прецизен уред .Колите са ни бъкани с толкова много електроника която не спи и консуимира ток и ако не се кара колата редовно и на дълги разтояния нормално е да имаме проблеми с акумолаторите.При по дълъг престой без каране ми изписва че ще изключи всички излишни консуматори за да няма проблем със запалването след което ги въстановява.
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Разреден акумулатор 12.4 волта?
Един trickle charger би трябвало да ти реши проблема
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=162&t=437646
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=162&t=437646
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани