B58 build
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: B58 build
In_Memoriam написа:Ами трябва да се тества, но като знам при мен разлика от 10 градуса как влияе, а нямам кулер, при теб трябва да е по-незначителна. До 6 градуса ще почакаме още 4-5 месеца, а дотогава сигурно ще си наредил още нещо
Не знам защо ,но много умира колата на топло и аз нямам кулер с водно охлаждане съм.Ше намразя лятото покрай тая кола Иначе ще опитам на 30% етанолец и къстъм тюнче да видиме как ще са нещата ,просто да си имам по агресивен мап.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: B58 build
Yokata написа:...според мен драгито се бърка леко...
З@еби ти Драгито да бърка в продължение на 300-и-кусур метра Пробвай пак, 0.9% си е сериозен наклон...
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: B58 build
Така ли ,а защо тогава на същия рън ми е отчело 0 наклон на 60-130мили професоре?Nickelback написа:Yokata написа:...според мен драгито се бърка леко...
З@еби ти Драгито да бърка в продължение на 300-и-кусур метра Пробвай пак, 0.9% си е сериозен наклон...
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: B58 build
Yokata написа:Така ли ,а защо тогава на същия рън ми е отчело 0 наклон на 60-130мили професоре?
По принцип избягвам да споря с технически неграмотни хора, но за теб ще направя изключение, щото ми се види, че имаш потенциал
Не знам какво, кога и как ти е отчело и какво си гледал просто давай на нулев наклон (отчетен и физически реален такъв) и пак разсъждавай, щото секунда и половина разлика (100-200 vs. 60-130mph) нЕкакси ми е мнооого съмнително, сеш' ли се
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: B58 build
Какво време и на какъв наклон трябва да дам за да кажеш точно ти едно ЕВАЛА? Иии да секунда разлика е абсолютно нормално все пак е 96-209 тва време и DA в софия убива колата във високите скорости...Nickelback написа:Yokata написа:Така ли ,а защо тогава на същия рън ми е отчело 0 наклон на 60-130мили професоре?
По принцип избягвам да споря с технически неграмотни хора, но за теб ще направя изключение, щото ми се види че имаш потенциал
Не знам какво и кога ти е отчело и какво си гледал просто давай на нулев наклон (отчетен и физически реален такъв) и пак разсъждавай, щото секунда и половина разлика (100-200 vs. 60-130mph) нЕкакси ми е мнооого съмнително, сеш' ли се
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: B58 build
Yokata написа:Какво време и на какъв наклон трябва да дам за да кажеш точно ти едно ЕВАЛА? Иии да секунда разлика е абсолютно нормално все пак е 96-209 тва време и DA в софия убива колата във високите скорости...Nickelback написа:Yokata написа:Така ли ,а защо тогава на същия рън ми е отчело 0 наклон на 60-130мили професоре?
По принцип избягвам да споря с технически неграмотни хора, но за теб ще направя изключение, щото ми се види че имаш потенциал
Не знам какво и кога ти е отчело и какво си гледал просто давай на нулев наклон (отчетен и физически реален такъв) и пак разсъждавай, щото секунда и половина разлика (100-200 vs. 60-130mph) нЕкакси ми е мнооого съмнително, сеш' ли се
Ау това е много грешно да търсиш "ЕВАЛА" в тоя спорт - все ще си разочарован така Камоли от мен пък да чуеш "евала" (имам си своите съображения и трудно се впечатлявам - къде от личен принос в проекта, къде от техн. трудности при изпълнението му, къде от интересни технически решения и къстамизации и т.н, и т.н.) Съветвам те просто да си буташ нещата пък каквото стане, важното е ти да си доволен накрая
Просто ходи и мери пак довечера, ако решиш, уж пак ще е по-хладно Така са тия работи, както във всяка R&D област - ходиш и мериш по 100 пъти и си вадиш изводите
Съвместима ли ти е горивната система с етанол?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: B58 build
Да сега си чакам етанол анализатора че не ми се смята всеки път и ще правиме още един мап за етанол.Nickelback написа:Yokata написа:Какво време и на какъв наклон трябва да дам за да кажеш точно ти едно ЕВАЛА? Иии да секунда разлика е абсолютно нормално все пак е 96-209 тва време и DA в софия убива колата във високите скорости...Nickelback написа:Yokata написа:Така ли ,а защо тогава на същия рън ми е отчело 0 наклон на 60-130мили професоре?
По принцип избягвам да споря с технически неграмотни хора, но за теб ще направя изключение, щото ми се види че имаш потенциал
Не знам какво и кога ти е отчело и какво си гледал просто давай на нулев наклон (отчетен и физически реален такъв) и пак разсъждавай, щото секунда и половина разлика (100-200 vs. 60-130mph) нЕкакси ми е мнооого съмнително, сеш' ли се
Ау това е много грешно да търсиш "ЕВАЛА" в тоя спорт - все ще си разочарован така Камоли от мен пък да чуеш "евала" (имам си своите съображения и трудно се впечатлявам - къде от личен принос в проекта, къде от техн. трудности при изпълнението му, къде от интересни технически решения и къстамизации и т.н, и т.н.) Съветвам те просто да си буташ нещата пък каквото стане, важното е ти да си доволен накрая
Просто ходи и мери пак довечера, ако решиш, уж пак ще е по-хладно Така са тия работи, както във всяка R&D област - ходиш и мериш по 100 пъти и си вадиш изводите
Съвместима ли ти е горивната система с етанол?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: B58 build
Yokata написа:Да сега си чакам етанол анализатора че не ми се смята всеки път и ще правиме още един мап за етанол.Nickelback написа:Съвместима ли ти е горивната система с етанол?
Може ли да линк към него? За JB4 ли е само или е универсален?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: B58 build
Ми водят го за б58 ама виж го може да ти свърши работа http://spoolperformance.us/index.php?ro ... duct_id=82Nickelback написа:Yokata написа:Да сега си чакам етанол анализатора че не ми се смята всеки път и ще правиме още един мап за етанол.Nickelback написа:Съвместима ли ти е горивната система с етанол?
Може ли да линк към него? За JB4 ли е само или е универсален?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: B58 build
Бах... очаквах анализатора да говори на JB4-ката какъв е процента на сместа и тя да си прави корекция, ама явно не е "измислено" в тая версия още Гледам само жици захранване и блутуут към телефонЯ Нищо, по-нататък вярвам ще го въведат като функционалност
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: B58 build
486 коня на гумите ама графиката хич не ме кефи ,ще трябва да говоря с тунера ми
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: B58 build
Yokata написа:486 коня на гумите ама графиката хич не ме кефи ,ще трябва да говоря с тунера ми
Накарай ги да сложат AFR, IAT и бууста на една графика и да махнат интерполациите до минимум, за да може човек да си прави изводи, че така е малко 'Фани единия, У'дари другия...
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: B58 build
Аз горивовъздушната бууста и темп в интейка си ги гледам във логовете и на живо през буутмода добре изглеждат като цяло ,не знам що така падат конете, пратих му графиката на тунера ,ще видим какво ще отговори.Nickelback написа:Yokata написа:486 коня на гумите ама графиката хич не ме кефи ,ще трябва да говоря с тунера ми
Накарай ги да сложат AFR, IAT и бууста на една графика и да махнат интерполациите до минимум, за да може човек да си прави изводи, че така е малко 'Фани единия, У'дари другия...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: B58 build
Yokata написа:Аз горивовъздушната бууста и темп в интейка си ги гледам във логовете...
Като ги съпоставиш тези от ръна (не от улицата) към перформанс графиките от ръна, няма начин да не видиш дропове в синхрон с това накъдреното Имаш ли ги?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: B58 build
Тука малко се изложих понеже на улицата всичко изглежда добре и реших да не запиша логове на диното Ще видя кво ще каже мъдреца и ако има ъпдейт някъв ще ида пак ,иначе си държи 24.5пси бууст до 7к, сместа е около 12.4 а интейк температурите са от 90 в началото на ръна до 100фаренхайт в края.Аванса ми е малко нисък(10-11), ама тва с етанола ще се оправи...Nickelback написа:Yokata написа:Аз горивовъздушната бууста и темп в интейка си ги гледам във логовете...
Като ги съпоставиш тези от ръна (не от улицата) към перформанс графиките от ръна, няма начин да не видиш дропове в синхрон с това накъдреното Имаш ли ги?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани