B58 build
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: B58 build
Казвам ти ги тия неща, щото често се случва на диното я да е като в лисичарник от нямане на въздух и жега, я колата губи сцепление, я я пренатегнат на валците, та удря страшни загуби от триене... Та и тия са за бой, да не се чудиш...
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: B58 build
Да ,благодаря за съвета!Nickelback написа:Казвам ти ги тия неща, щото често се случва на диното я да е като в лисичарник от нямане на въздух и жега, я колата губи сцепление, я я пренатегнат на валците, та удря страшни загуби от триене... Та и тия са за бой, да не се чудиш...
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: B58 build
Американците викат че са високи числата за мустанг дино и че като се тюнва кола от улични логове може на диното да не изглежда перфектна графиката...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: B58 build
Да, на Диноджет реално мощността ще е към + 30 whp
Re: B58 build
Днеска извади 491коня като IATs е доста висока 52 градуса в края на ръна ,на улицата никога не съм виждал такива цифри.Има и известни корекции на аванса и пак омеква в 6-7к диапазона ,плаче за етанол направо.Ще видиме следобяд какво ще каже стария мъдрец
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: B58 build
първи опит със специалния сос ама е много висок DA отново...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: B58 build
Yokata написа: първи опит със специалния сос ама е много висок DA отново...
Sent from my iPhone using Tapatalk
На колко е соса? Как я чустваш колата,пусни моля те някой лог, че ми е любопитно,ще влезеш в 6 те секунди гаранция, като застудее и в ниските 6ци
Re: B58 build
На 30% ще я карам за сега ,но определено го харесва ,виж аванса https://www.bootmod3.net/log?id=5f10aed ... 29c2c48aad
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: B58 build
Yokata написа:На 30% ще я карам за сега ,но определено го харесва ,виж аванса https://www.bootmod3.net/log?id=5f10aed ... 29c2c48aad
Е аз ти казах че е друга бира,представи си изцяло на етанол
Re: B58 build
Нещо бъркаш колега перфектен си е afr в момента около 12.7-8nero_ написа:ама трябва помпа и инжектори 2 цола, че AFR-a е 8:1
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: B58 build
коментирам, какво е нужно за каране на 100% етанол, заради различният AFR нужен за постигане на стехиометрична смес.
Re: B58 build
Карат на e85 вече доста колеги от щатите със сток инжекторите само ъпгрейдната помпа от новия б58 и нямат проблеми.nero_ написа:коментирам, какво е нужно за каране на 100% етанол, заради различният AFR нужен за постигане на стехиометрична смес.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: B58 build
Yokata написа:Карат на e85 вече доста колеги от щатите със сток инжекторите само ъпгрейдната помпа от новия б58 и нямат проблеми.nero_ написа:коментирам, какво е нужно за каране на 100% етанол, заради различният AFR нужен за постигане на стехиометрична смес.
Sent from my iPhone using Tapatalk
не знаех, любопитна информация. На N54 за над Е40 трябва ъпгрейдната помпа и вторична порт-инжекция. Но дали пък проблема не беше, че не са разшифровани таблиците за времената на пиезо инжекторите... Както и да е, явно се изказах неподготвен. B58 соленоиди ли е или пиезо?
Re: B58 build
Никва идея честно казано , ама от това което казват разликата от бензин на е30 е доста по осезаема от е30 на е85nero_ написа:Yokata написа:Карат на e85 вече доста колеги от щатите със сток инжекторите само ъпгрейдната помпа от новия б58 и нямат проблеми.nero_ написа:коментирам, какво е нужно за каране на 100% етанол, заради различният AFR нужен за постигане на стехиометрична смес.
Sent from my iPhone using Tapatalk
не знаех, любопитна информация. На N54 за над Е40 трябва ъпгрейдната помпа и вторична порт-инжекция. Но дали пък проблема не беше, че не са разшифровани таблиците за времената на пиезо инжекторите... Както и да е, явно се изказах неподготвен. B58 соленоиди ли е или пиезо?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани