B58 build
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
B58 build
Отварям тази тема за хората с B58 двигател които имат намерение да си тюнват колите.Колата ми е F30 340xi mppsk(360кс).Така аз започнах със следните неща от mlperformance:Agency Power BMW B58 Ram Air Intake , vrsf catless downpipe.Купих си и bootmod3 (protuningfreaks.com) с ots stage 2 карта за 100 октана бензин.Имам и по яка hpfp от новата генерация B58 (supra/z4/g20 m340i) ,която ще монтирам по натам като и свикна на колата и ще изискам къстъм мап от един от проверените тунери които бачкат с тази платформа ,да изпомпам макса от сток турбото.Общо взето с тези неща стартирам.Утре ще ми монтират даунпайпа (филтъра го сложих сам) и ще флашвам да видиме колко ще бутне от времената които мерих с драгито 0-100 4.76 1/4миля 12.78 и 100-200 11.8.цената на всичко до тук е intake380euro dp360euro bootmod3 595usd.Та за около 1300евро колата би трябвало да е около 400(480мотор) здравослони коня на гумите.Ако имате въпроси питайте ,поздрави!
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: B58 build
Кога успя да разкараш н55 ....или и двете ще ги мъчиш? Честито и безаварийно...ще следя с интерес,кефи ми как действаш със замах...между другото ти ли продаваше колата в мобиле( предишната)? Не знам къв е съпорта към bootmod3 ,но mhd и jb4 имат доста добър,и доста помагат когато нещо не е ок...Успех и много здраве
Re: B58 build
Благодаря ти! Да продава се 335цата в момента свалих и цената ,че никой не звънеше ,никой не оценява тунинга . В момента съм в ем комплект да ми сложат даунпайпа и ще я флашна st2 и отивам да тествам сега поне улиците са празни Относно съпорта на бм3 аз съм мн доволен и флашването е доста по бързо от mhd и бачка с apple за това реших да е буутмод.335цата е също с бм3 и съм доста доволен като цяло.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: B58 build
Yokata написа:Благодаря ти! Да продава се 335цата в момента свалих и цената ,че никой не звънеше ,никой не оценява тунинга . В момента съм в ем комплект да ми сложат даунпайпа и ще я флашна st2 и отивам да тествам сега поне улиците са празни Относно съпорта на бм3 аз съм мн доволен и флашването е доста по бързо от mhd и бачка с apple за това реших да е буутмод.335цата е също с бм3 и съм доста доволен като цяло.
Sent from my iPhone using Tapatalk
И как е сега хикса сравнение със само задно? По времената си личи че поне няма да те разтрелват 4x4 дизелчета.. .доускорението след 100 страда ли или? Сравнение с н55 някакви съществени разлики ,като усет ,то другите ги пише навсякъде...
Re: B58 build
Ами доста по мъртва е след 100 ,ама 335цата ми е 403 коня само задно сега като я флашна ще видиме.Вече има решение и за това xhp направиха апликация с която можеш да изключваш хдрайва през телефона и става 100% задно колата.За една минута става на спряла кола така че не е драма , кеф ти задно кеф ти 4*4
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- choio
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: B58 build
Yokata написа:Ами доста по мъртва е след 100 ,ама 335цата ми е 403 коня само задно сега като я флашна ще видиме.Вече има решение и за това xhp направиха апликация с която можеш да изключваш хдрайва през телефона и става 100% задно колата.За една минута става на спряла кола така че не е драма , кеф ти задно кеф ти 4*4
Sent from my iPhone using Tapatalk
Да бе ясно,за xhp...е пак ще си носи тежеста от раздатка кардани полуоски....айде флашни я и дай некво ревю,мисля че ще е интересно за всичко. Успех и здраве
Re: B58 build
choio написа:Yokata написа:Ами доста по мъртва е след 100 ,ама 335цата ми е 403 коня само задно сега като я флашна ще видиме.Вече има решение и за това xhp направиха апликация с която можеш да изключваш хдрайва през телефона и става 100% задно колата.За една минута става на спряла кола така че не е драма , кеф ти задно кеф ти 4*4
Sent from my iPhone using Tapatalk
Да бе ясно,за xhp...е пак ще си носи тежеста от раздатка кардани полуоски....айде флашни я и дай некво ревю,мисля че ще е интересно за всичко. Успех и здраве
Ами значи колата тръгна доста ,разликата е осезаема.Интересното е че на комфорт е тиха и няма как да разбереш че нещо "не е наред" .На спорт плюс клапите са постоянно отворени и звукът е скандален със много агресивни и къси като време бърбъли(така ги настроих).Общо взето съм доста доволен ,но някак на 335цата имам чувството че повече усещам въртящия момент Ще трябва да се ходи на дино да видя какво е положението и къстъм мап като сложа по яката помпа.Също така искам да опитам с xdelete какво време ще даде колата 100-200 само на задно.И последно искам да кажа че кутията ми се струва доста бавна тя си е сток ще трябва да си купя и xhp да я флашна и нея определено ще сваля някоя друга десета, на 335цата е флашната и сменя доста по бързо и агресивно.Ето и няколко времена от драгито.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: B58 build
С xDelete ме съмнява да смъкнеш повече от 0.1-0.2, направиха много хубав рекламен трик, но в действителност единствено печелиш възможността да правиш донъти
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: B58 build
Dextuar написа:С xDelete ме съмнява да смъкнеш повече от 0.1-0.2, направиха много хубав рекламен трик, но в действителност единствено печелиш възможността да правиш донъти
Sent from my iPhone using Tapatalk
Защо мислиш така ,нали няма такива загуби на мощност като отива целия въртящ момент към задните гуми?В момента е мн малко по бърза от 335цата 100-200 а реално е с 50-60 коня повече "вероятно", явно си тежи това 4*4 ,не е като да не го очаквах де ,тука поне има мегдан да се надгражда без да боксуваш до 160
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: B58 build
Yokata написа:Dextuar написа:С xDelete ме съмнява да смъкнеш повече от 0.1-0.2, направиха много хубав рекламен трик, но в действителност единствено печелиш възможността да правиш донъти
Sent from my iPhone using Tapatalk
Защо мислиш така ,нали няма такива загуби на мощност като отива целия въртящ момент към задните гуми?В момента е мн малко по бърза от 335цата 100-200 а реално е с 50-60 коня повече "вероятно", явно си тежи това 4*4 ,не е като да не го очаквах де ,тука поне има мегдан да се надгражда без да боксуваш до 160
Защото карантията отпред продължава да се върти Ще ми е интересно да замериш с Драгито все пак Дори за пробата може да сложим тестово xHP Stage 3, ако решиш, пиши ми
Re: B58 build
Yokata написа:...явно си тежи това 4*4...
Разликата в теглото е около 70-75кг.
335i RWD (auto): 1595kg.
335i xDrive (auto): 1665kg.
340i RWD (auto): 1615kg.
340i xDrive (auto): 1690kg.
Аз съм доволен от xDelete, но не бих твърдял, че колата става едно към едно като усещане, времена и т.н. със аналогичната със задно.
Хубав проект, хубава тема.
Успех!
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: B58 build
Yokata написа:Защо мислиш така ,нали няма такива загуби на мощност като отива целия въртящ момент към задните гуми?
"Загубите", както ги нарича масово народа, са два вида:
1. "Загуби" от въртящи се (и в по-малка степен - невъртящи се) елементи, което всъщност е правилно да се нарича "паразитен товар" с известен инерчен момент, което естествено затормозява двигателя, ако го има
2. Загуби (без кавичките) от триене (в зъбни предавки, лагери, предни гуми/асфалт под товар и т.н.), което са си баш истински загуби
Та прилагайки xDelete елиминираш (отчасти) втория вид загуби, а инерционните "загуби" си остават
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: B58 build
PeReZ написа:Yokata написа:...явно си тежи това 4*4...
Разликата в теглото е около 70-75кг.
335i RWD (auto): 1595kg.
335i xDrive (auto): 1665kg.
340i RWD (auto): 1615kg.
340i xDrive (auto): 1690kg.
Аз съм доволен от xDelete, но не бих твърдял, че колата става едно към едно като усещане, времена и т.н. със аналогичната със задно.
Хубав проект, хубава тема.
Успех!
Благодаря колега със сигурност ще го пробвам.Благодарение на колегата dextuar колата вече има и xHP st3 Утре ще направя и няколко лога та и по разбиращите да дадат едно мнение
Re: B58 build
Nickelback написа:Yokata написа:Защо мислиш така ,нали няма такива загуби на мощност като отива целия въртящ момент към задните гуми?
"Загубите", както ги нарича масово народа, са два вида:
1. "Загуби" от въртящи се (и в по-малка степен - невъртящи се) елементи, което всъщност е правилно да се нарича "паразитен товар" с известен инерчен момент, което естествено затормозява двигателя, ако го има
2. Загуби (без кавичките) от триене (в зъбни предавки, лагери, предни гуми/асфалт под товар и т.н.), което са си баш истински загуби
Та прилагайки xDelete елиминираш (отчасти) втория вид загуби, а инерционните "загуби" си остават
Благодаря за пояснението колега ,не е лошо да се образоваме малко и ние неуките
Re: B58 build
Ходих до меднес днес да замерим колата и резултатите са следните: Със сток мапа изкара 408 коня (само с даунпайп и филтър) ,с OTS st2 451 коня...Като цяло очаквах малко повече ама пак е в границите на допустимото След монтирането на яката помпа ще видиме с къстъм мап как ще са нещата...of the shelf маповете са доста бейсик ,така че се надявам на едни 20-30 коня с къстъм мапа.На отиване даже успях да си подобря 100-200 времето 9.47
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани