M4 Competition
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: M4 Competition
В тестов период съм.
Давам мнение в последствие.
Ако не друго, сам ще си завърша темата с впечатления.
Давам мнение в последствие.
Ако не друго, сам ще си завърша темата с впечатления.
Специалист-Икономист
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 238
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: M4 Competition
Щом те кара да се усмихваш , няма какво да му мислиш . Моля пиши впечатленията ти , полезни и интересни са за всички ни ( може би напоследък само твоите постове чета от край до край )
Ще допълня темата ти за гранд купето с мои впечатления , искам да понавъртя малко километри първо
Ще допълня темата ти за гранд купето с мои впечатления , искам да понавъртя малко километри първо
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: M4 Competition
И така, моята любима кола на хартия и целия блясък около нея се сгромоляса в рамките на 48 часа. Преди да започна вече знаете тежкия финал.
За тези, които не знаят, става въпрос за M4 Competition в цвят Riviera Blue 2019. Колата се продава от Бова Кар и се намира в Бургас.
Започвам с нещата, които ще останат подкрепени щастливо от моите най-искрени симпатии.
- Погледната от КОЙТО и да е ъгъл, колата е изключително красива. Няма фантазии и измислици, има само релевантни коментари с оценки 5/5 от всеки за нейната визия. Кола, след която и шофьорите на S класа купе се обръщат.
- Джанти 20 инча 666м. За цялата ми бмв практика съм се нагладедал на какво ли не, но тези джанти са просто кулминацията. Съвършен дизайн и изключитено сходство със самата кола. Икономическия пример тук е, че тази джанта тласна продажбите на m4 competition pack. Не е лъжа, не съм виждал по-завършена красота в кръгла форма.
- двуцветен пълен мерино интериор с карбон, черен хром и М натурално табло - нищо повече не искам. Така поднесен, дори подценения интериор на F serie колите до 4-та серия изглежда фантастично. Не е интериора лошата част тук, както стана ясно не е също така екстериора.
- колкото и да се напъвате, няма да гори повече от 20 на 100. Найс а? Не казвам, че това е малко, не ме разбирайте погрешно. Все пак предвид идентификацията на автомобила, нещата са ок.
Какво тогава може да те разочарова в тази брутално яка кола?
- пътното поведение
- ауспуховата система
- лумбалната опора
Колата е със сравнително нови гуми Michelin Pilot Super Sport - само на 4000 км. и на пръв поглед изглеждат нови. След 20 неуспешни опита да тръгне рязко в града от 0-та, просто ентусиазма ми се изпари. Разбирам, че мощността е голяма, разбирам, че предаването е задно, разбирам, че асфалта е лош, но в крайна сметка това какво ме топли, като резултата е една изнервена и ядосана кола, която не може да покаже потенциала си в града. Има много писано по темата, но лекотата на купето и мощността на двигателя се подиграват на шофьора в града и това подтиска някои иначе спокойни задкормилни устройства. НЕ СЕ ГОНЯ С НИКОЙ, освен със себе си. Не успявам да се надбягам и това е проблем.
Звук от м power. Това ми е детската мечта, 4-те накрайника и бруталния звук. ДА, ама не. Вкарания OPF филтър по новата WLTP стандартизация просто убива колата. Тук очакванията ми бяха впъти по-големи. Чувствам се излъган от собствените си очаквания. Демонстрация на джендърска концентрация готова да съсипе всичко мъжкарско. На големия лъв му сменили струните и ларинска и заприличал на коте. WLTP или WTF?
BMW направили избора още по-сложен и раздялата още по-лесна, като решили, че в м4 няма да има лумбална опора. ОООООО не, това беше копие в сърцето ми. След 48-те часа от първото ми изречение вече се чувствах дискомфортно и нехармонично. Това по мое мнение съсипва иначе перфектните от към седалищна част седалки.
И така, раздялата беше най-логична, тъй като към вече очакваните проблеми с двете врати и клиарънса на колата се добавиха още 3 фундаментални проблема. Ще продължа да твърдя, че това е една от най-красивите коли на новото време, но със сигурност не е за мен по ред очаквани и неочаквани причини.
Ако всичко написано до тук е отегчително за Вас, все пак искам да кажа, че на пазара за м4 в България няма да откриете по-красив екземпляр. Препоръчвам.
Като всяка приказка и тази си има своя край.
The End.
За тези, които не знаят, става въпрос за M4 Competition в цвят Riviera Blue 2019. Колата се продава от Бова Кар и се намира в Бургас.
Започвам с нещата, които ще останат подкрепени щастливо от моите най-искрени симпатии.
- Погледната от КОЙТО и да е ъгъл, колата е изключително красива. Няма фантазии и измислици, има само релевантни коментари с оценки 5/5 от всеки за нейната визия. Кола, след която и шофьорите на S класа купе се обръщат.
- Джанти 20 инча 666м. За цялата ми бмв практика съм се нагладедал на какво ли не, но тези джанти са просто кулминацията. Съвършен дизайн и изключитено сходство със самата кола. Икономическия пример тук е, че тази джанта тласна продажбите на m4 competition pack. Не е лъжа, не съм виждал по-завършена красота в кръгла форма.
- двуцветен пълен мерино интериор с карбон, черен хром и М натурално табло - нищо повече не искам. Така поднесен, дори подценения интериор на F serie колите до 4-та серия изглежда фантастично. Не е интериора лошата част тук, както стана ясно не е също така екстериора.
- колкото и да се напъвате, няма да гори повече от 20 на 100. Найс а? Не казвам, че това е малко, не ме разбирайте погрешно. Все пак предвид идентификацията на автомобила, нещата са ок.
Какво тогава може да те разочарова в тази брутално яка кола?
- пътното поведение
- ауспуховата система
- лумбалната опора
Колата е със сравнително нови гуми Michelin Pilot Super Sport - само на 4000 км. и на пръв поглед изглеждат нови. След 20 неуспешни опита да тръгне рязко в града от 0-та, просто ентусиазма ми се изпари. Разбирам, че мощността е голяма, разбирам, че предаването е задно, разбирам, че асфалта е лош, но в крайна сметка това какво ме топли, като резултата е една изнервена и ядосана кола, която не може да покаже потенциала си в града. Има много писано по темата, но лекотата на купето и мощността на двигателя се подиграват на шофьора в града и това подтиска някои иначе спокойни задкормилни устройства. НЕ СЕ ГОНЯ С НИКОЙ, освен със себе си. Не успявам да се надбягам и това е проблем.
Звук от м power. Това ми е детската мечта, 4-те накрайника и бруталния звук. ДА, ама не. Вкарания OPF филтър по новата WLTP стандартизация просто убива колата. Тук очакванията ми бяха впъти по-големи. Чувствам се излъган от собствените си очаквания. Демонстрация на джендърска концентрация готова да съсипе всичко мъжкарско. На големия лъв му сменили струните и ларинска и заприличал на коте. WLTP или WTF?
BMW направили избора още по-сложен и раздялата още по-лесна, като решили, че в м4 няма да има лумбална опора. ОООООО не, това беше копие в сърцето ми. След 48-те часа от първото ми изречение вече се чувствах дискомфортно и нехармонично. Това по мое мнение съсипва иначе перфектните от към седалищна част седалки.
И така, раздялата беше най-логична, тъй като към вече очакваните проблеми с двете врати и клиарънса на колата се добавиха още 3 фундаментални проблема. Ще продължа да твърдя, че това е една от най-красивите коли на новото време, но със сигурност не е за мен по ред очаквани и неочаквани причини.
Ако всичко написано до тук е отегчително за Вас, все пак искам да кажа, че на пазара за м4 в България няма да откриете по-красив екземпляр. Препоръчвам.
Като всяка приказка и тази си има своя край.
The End.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Специалист-Икономист
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: M4 Competition
Ако визията на колата ти е такъв голям приоритет, не мисля че БМВ е най-точната марка. По скоро бих пробвал Giulia-та.
- In_Memoriam
- ентусиаст
- Мнения: 1311
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: на 0.6
Re: M4 Competition
Jorixa написа:Ако визията на колата ти е такъв голям приоритет, не мисля че БМВ е най-точната марка. По скоро бих пробвал Giulia-та.
Или Shelby GT500/GT350, пък и не е малолитражка
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: M4 Competition
... а на мен лично, освен изброените неща, не ми харесва и външния вид на М4 и возията
I love the sound of V8 in the morning...
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: M4 Competition
msi200 написа:... а на мен лично, освен изброените неща, не ми харесва и външния вид на М4 и возията
Тези двете определено не са минуси за мен. Може би съм свикнал с подобна возия. За визията пък написах доста суперлативи.
Чакаме да видим новите. Нещо обаче ме кара да си мисля, че работата няма да е WOW. Дано не съм прав.
Специалист-Икономист
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: M4 Competition
Честно казано и аз в М4-ката не виждам нищо впечатляващо визуално, освен цвета, ама това вече си е въпрос на вкус и е субективно.
- devent
- младши ентусиаст
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: M4 Competition
Jorixa написа:Честно казано и аз в М4-ката не виждам нищо впечатляващо визуално, освен цвета, ама това вече си е въпрос на вкус и е субективно.
Малко офтопик, ама на мен Ф80 ми харесва много повече от Ф82, някак си. Говорил съм си и с доста приятели, които са на същото мнение, та не знам. Въпрос на вкус, казало кучето
Аз да благодаря за подробното описание на колата, на мен ми беше много интересно да прочета
Re: M4 Competition
devent написа:Jorixa написа:Честно казано и аз в М4-ката не виждам нищо впечатляващо визуално, освен цвета, ама това вече си е въпрос на вкус и е субективно.
Малко офтопик, ама на мен Ф80 ми харесва много повече от Ф82, някак си. Говорил съм си и с доста приятели, които са на същото мнение, та не знам. Въпрос на вкус, казало кучето
Аз да благодаря за подробното описание на колата, на мен ми беше много интересно да прочета
+1
Sent from my iPhone using Tapatalk
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
Re: M4 Competition
Когато човек си кара колата я гледа от вътре. От вън я гледат "другите". В този ред на мисли, когато избираме кола би трябвало да я гледаме от вътре, а не от вън Но реалността показва точно обратното. Защо? Защото искаме страничните наблюдатели да ни възприемат по определен начин. Аз също взех "скучен" седан, вместо купе, само заради представителните функции. Все пак вместо 320д е 335i и е също толкова забавана колкото и купето. Само дето е по-грозна... от вън.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани