Съвети и въпроси относно избор на F3х

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 24.02.2015
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Gameon_BG » 22 Апр 2021, 15:08

Някой случайно да е гледал тази 330хд в София
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 4587033828
Ясно е че км сигурно са доста повече и е за смяна на вериги.
Или да има отзиви от автокъщата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Bexim » 22 Апр 2021, 15:47

То да са само вериги... С мед да ги намажеш.
Трябва наистина да имаш приятел майстор и най-големите отстъпки за части, за да купиш кола на такъв пробег. Това не е М57.
А на всичкото отгоре и хикс, автомат...
Не знам.
НИКОГА не бих си го причинил! :bchug:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Jorixa » 23 Апр 2021, 9:32

Bexim написа:НИКОГА не бих си го причинил! :bchug:


Е чак па толко.. Хората тука купуват Х6-ци на по половин милион километри.

Ако двигателя е обслужван добре, може още толко километри да изкара без проблем след смяна на веригата. Но си е риск, да.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 14.02.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20 330i xDrive F31 330d xDrive
Мечтае да кара: Нещо нечупливо

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от GlavanizeR » 23 Апр 2021, 10:46

Jorixa написа:
Bexim написа:НИКОГА не бих си го причинил! :bchug:


Е чак па толко.. Хората тука купуват Х6-ци на по половин милион километри.

Ако двигателя е обслужван добре, може още толко километри да изкара без проблем след смяна на веригата. Но си е риск, да.


Това със здравите бензини и чупливите дизели е форумна приказка за възрастни. Две беенвета бензин съм имал с директно впръскване - ебати кошовете. 3.0 дизел е най-разумният мотор на беенве като вървене, здравина и икономия.
Ако колата е в добро моментно състояние, цената е добра даже.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 24.02.2015
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Gameon_BG » 23 Апр 2021, 11:49

Тея коли са на по 8-9 год вече. Малко са останали под 200к км.
И ако има са на едно 10к отгоре като цена или са зад океана блъснати.

Ако колата бе читава или щеше да се е продала вече или цената й щеше да е поне 3-4к отгоре. Все пак читава 320д са около и над тази цена.
Просто се чудех дали някой я е гледал да даде мнение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1841
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Bexim » 23 Апр 2021, 14:45

Купувайте смело тогава! Аз не разбирам...
И като говорите за пробег, ама ВИНАГИ е това в този форум - все едно само моторът е агрегат, подлежащ на амортизация.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10440
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Leon » 23 Апр 2021, 15:09

Не влизайте във вечни спор "много км от Германия или удряна от щатите", само ще ми отваряте работа. Аз съм живял и с двата варианта, нямам съмнениея, но не можете да се убедите един друг.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Dextuar » 23 Апр 2021, 15:23

Е може и на малко км от Германия, стига да не се гледа да се вземе винаги най-тънкото.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Jorixa » 23 Апр 2021, 16:08

Bexim написа:Купувайте смело тогава! Аз не разбирам...
И като говорите за пробег, ама ВИНАГИ е това в този форум - все едно само моторът е агрегат, подлежащ на амортизация.


Попринцип аз също никога не бих си взел кола на над 150к макс километра, ама живееме в България все пак и това е реалността. Спора дали да е германия или америка аз бих го решил с 3ти вариант попринцип - да не е f30-ка за тия пари. Ама е безмислено да се дават такива съвети в тоя форум.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Top Gun Maverick » 23 Апр 2021, 17:16

Тоя въпросният дизел, че е на тия километри не е проблем. 250 000 не значи за хвърляне, проблемът в БГ е, че на 250 за хвърляне са тези, които идват на над 500-600 000 от Италия най-вече и не са поддържани. Понеже и на 500 ако е поддържана не е за хвърляне.
Аз не мога да разбера ако е блъсната пък защо трябва да е само от зад голямата локва? Пъъъъъълно е с блъснати коли в Европа, в Германия има автокъщи, които продават само блъснати дори. Знам едни двама братя близо до Мюнхен, имат две автокъщи, само блъснати коли, иначе карат нови БМВ-та. :mhihi: Но продават всичко и там съм виждал коли, които се водят блъснати, а са само с пукната задна броня. :mhihi: Всякакви коли и са на малко километри и години. Обаче хубавата пак си е хубава и да речем миналото лято гоУф 6 с щети калник, броня и фар(без абсолютно нищо по рога назад или радиатори дори)като му сметнех оправянето, пак идваше на цена над която се продаваше нов Фнос от Италия. :mhihi: Е, как да я купя тая кола за да изкарам 500-1000 лева от нея като идва Ганьо(всъщност още по тел)и ми обяснява как я има същата за 1000 лв. по-малко, на "същите" километри? :mhihi: Ами няма как, затова народа си заслужава гробниците тука, в Германия дори има автокъщи с два двора коли, едните за Германците, другите за износ като примерно съм виждал Пасат 7 за 5 евро и Пасат 7 за 9 евро, а в БГ по същото време Италианка за 10000 лева. :mhihi: Говоря близки по години.
Плюсът на ударена от Европа е ако си в Германия да речем и можеш да видиш, пипнеш колко е ударена колата. Кола от Германия на "далавера" както го разбираме ние може да дойде само на над 300 000 км(цената точно над 280-300 пада драстично там)или ударена. Абсурд Швабата да ви даде перфектната кола евтино. Свалят минимално от посочената цена, но за мен пак си струва. От всякъде има добри коли, просто от едните места измамите са по-различни. Хайде да кажем и измамниците са повече от две от масовите места защото полето за изява е по-лесно манипулируемо.
Лично аз ВИНАГИ бих предпочел ударената кола пред тая на многото километри, нооооо...ударена която мога да видя на живо или ако не е на живо то да е с минимални щети. Между другото досега не съм срещал чист Германец да лъже. Някак не са програмирани така. И по 1000 евро капаро на сляпо съм изпращал 2021-ва когато тия неща с капарото са умрели, някои искат договор да подпишеш за да ти пазят колата няколко дни, но не лъжат. Скоро говоря с един Немец по тел, който не знае Английски, но пише че говори Полски. Дадох му един познат по тел да говори с него на Немски и му вика нали си Поляк, дай на Руски, оня найн, найн, Дойч. :mhihi: Засегна се такъв, явно имаше работник Поляк.
От САЩ също може да излезе добра кола, но на съмнително ниска цена няма как да стане това, колкото и да ме убеждава някой. Ако има минимални щети, пак ще струва някакви пари, лошото е, че като дойде тук, дори да е хубава и кадърно оправена, заради кофти търговци страдат всички други, които малко от малко имат съвест, понеже винаги ще е Американка и винаги ще се чудят колко е била блъсната и как е била оправена.
Имам един познат бояджия, той пък само от Холандия вкарва, там му ги търси един друг, тука ги оправя тенекеджията, той си ги боядисва и си прави затворен кръг. Неударена кола той не вкарва, все някакви за по стотин евро, иначе ако питаш от Холандия излизали много евтини коли. Ама как, никой не казва.
В заключение, навсякъде има блъснати коли и много блъснати коли, просто от едното място вкарват масово от многото.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 24.02.2015
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Gameon_BG » 27 Апр 2021, 13:14

Jorixa написа:
Bexim написа:Купувайте смело тогава! Аз не разбирам...
И като говорите за пробег, ама ВИНАГИ е това в този форум - все едно само моторът е агрегат, подлежащ на амортизация.


Попринцип аз също никога не бих си взел кола на над 150к макс километра, ама живееме в България все пак и това е реалността. Спора дали да е германия или америка аз бих го решил с 3ти вариант попринцип - да не е f30-ка за тия пари. Ама е безмислено да се дават такива съвети в тоя форум.


Едва ли някой иска да си вземе кола на над 150к км.

Но ако съдим по тази граница БМВ под 30-35к не трябва да се купува. И всички хиляди БМВта дето се продават под тая цена са кенефи амортизирани и за боклука. Да се чуди човек хората що още купуват Ех модели.
Иначе да ако се търси кола на под 150к км за под 25к БМВ не е опция. Там отиваме в по-нисък клас кола.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Top Gun Maverick » 27 Апр 2021, 19:23

Мда, всеки път е едно и също, даден модел като вземе да става достъпен и се почва как тоя модел не е като предния на издръжливост и едва ли не го вземаш и го хвърляш. :mhihi: Пък Швабите защо им обявяват някакви цени вместо да ги хвърлят, че и от цената на обичат да свалят освен нещо символично, не знам. :dunno:
Тая тъпотия я гледам и слушам откакто се интересувам от БМВ, тоест от Е30 насам. Появиха се Е36, аааа не, след 90-та нищо вече не става за кола. :mhihi: :mhihi: :mhihi: Напълни се с Е36-ци, ама повече отколкото Е30-ки имаше преди това, нищо че за боклука бяха, кашкавалени, пък някои още им ползват моторите да ги присаждат. :mhihi: След това с Е46, ааааа не, Е36 си е Е36, това Е46 много електроника, двигатели маслояди, дизели боклуци и...се наводни с Е46. :shock: За Е90 същата работа, тия коли само в музея щяло да ги има след време, пластмасови, не знам си какви, ами напълни се и с тях. Сега се почва новата простотия с Ф-ките и се стига дотам не само, че кола на 250 000 не била кола, ами и такава на 150 000 не била. :kuku: Айде да се хванем на бас с който иска от форума за каквото иска, че ще се наводни с Ф30-ки в следващите 3-4 години и ще има бол такива по на половин милион, разбира се на реални 140 000.
Ясно е, че на новото има 5000 неща, които могат да му се счупят за сметка на старото, но там е разликата - че ги има. В старото няма, да технологията е целяла малко повече надеждност, но пък едно време части западни малеееее, бягай, карайте си Руските коли, че тия с много скъпи части, пък се и чупят. :mhihi: Това беше преди спора Е30 или Е36, казваше се Лада 1500 или Е30. :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Та да си бяха стояли с Ладите всички тези, които казват как колите вече едва ли не като ги изкараш от магазина и трябва да ги продаваш, понеже не изкарвали. Нищо, че пълно с бол части втора ръка и евтини скоростни кутии ако щеш, нищо че нови части има дори да не искаш оригинални, ама нали, друго си е Е90 на половин милион, то ще кара. Нищо, че едно време се казваше как и то няма да върви. :mhihi:
Българинът умира от страх да не се наложи да смени някоя верига като купи кола или нещо по окачването. Случи ли се това значи колите са боклук и той се е прекарал. Нищо, че купува за 20-35 000 кола, която преди няколко години е струвала 100 000, не може да дава пари и той, трябва да върви с доживотно обслужване, плюс евтина нафта.
Имам два дизела над посочените от вас километри, карам ги все едно са чисто нови с всичката газ когато ми е кеф, през другото време се возя и хич не мисля, че можело да се счупят някога. Успех с намирането на коли на по 100 000 км. Немски от първи собственик, които струват колкото другите са дизели на по 7 години. :bchug:
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 14.04.2017
Пол: Мъж
Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от santorini » 28 Апр 2021, 13:50

Това е защото Андрешко е беден, но пък гледа да хитрее, ако може да не дава пари за нищо освен за гориво, пък и то много скъпо ;) няма как да избягаме от народопсихологията, оформена от векове бедност и робство, българинът винаги ще гледа да мине метър ако може

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 637
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от Jorixa » 28 Апр 2021, 15:23

F30 има мноого повече електроника и технологии от е46 и съответно е грешно да ги сравняваш. Ще излиза доста по-скъпо да се поддържа една 15 годишна ф30-ка от 15-годишно старо БМВ, неизбежно е.

Проблема на Българина е, че иска с малко пари да е голям гъзар, и за това като има 20к няма да си вземе почти чисто нова и перфектна Тойота примерно, ми ще търси разпорена ф30-ка. Това на запад (че и на изток) го няма, само по бившите съветски държави и близкия изток.

Но пак казвам, тук сме да даваме съвети а не да съдим. Понякога за малко пари може да вземеш доста добра кола на старо, факт.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 31.10.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31
Мечтае да кара: BMW

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х

Мнение от NightWalkeR » 29 Апр 2021, 9:35

Jorixa написа:...... и за това като има 20к няма да си вземе почти чисто нова и перфектна Тойота примерно, ми ще търси разпорена ф30-ка. .....


...Колега къде ги намери тия почти нови Тойоти по 20к. Имам оферти за 3 Авенсис 2016 между 30-35к, Яриса ми е 2007 година и ми даваха 7к преди няколко месеца (ама не си го давам). От 3 месеца си търся кола до 20к , минах през Шкоди , Голфове , даже и Пежо гледах за малко и сега гледам Ф31. Признавам си по-постни Ф-ки гледам, но от друго няма нужда , за мен си пак е повече кола от Шкодата , а те държат същите цени с 1-2-3 години разлика. Друг е въпроса , че тук в България повечето търсят за 20к да си я вземат Ф-ка с "всички възможни екстри" за модела, че ако може и на малко километри.
Good Judgment Comes with Experience, But Experience Comes from Bad Judgment ....Sad but true !

ПредишнаСледваща

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook