Съвети и въпроси относно избор на F3х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
speedhokk написа:Последно пиша, да не отварям работа на модераторите. Търся да има park assist, това е условието с жената да останем с един автомобил, а не всеки да има собствен. Аз съм леко скептичен колко реално ще помага, но изглежда, че се справя горе долу.
Аз държа да има и памет на седалките, че иначе при активно ползване от 2ма шофьори е адски неудобно. Работата е, че памет + self park е мега рядката комбинация. Като добавим и че искам да е или комби или гран туризмо, да не е с М пакет, да не е дизел... то такова животно няма, особено в момента при този свит пазар.
Проблемът е, че пазара на бензина е превзет от американки/канадки, а там сякаш много рядко е поръчвана тази екстра. Иначе не ме бърка грам, че ще е от там или че ще е блъсната.
Европейките са основно дизели, които все още се опитвам да избягвам. Успех с търсенето ти пожелавам!
Комбинацията от екстри , която търсиш е адски трудна за нимаране. По-реалистично е да си намериш кола, в която има всичко без парк асиста , да я купиш и към нея да добавиш парк асиста с ретрофит при човек, който знае какво прави ( тази екстра ще е скъпа за добавяне ).
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
speedhokk написа:Последно пиша, да не отварям работа на модераторите. Търся да има park assist, това е условието с жената да останем с един автомобил, а не всеки да има собствен. Аз съм леко скептичен колко реално ще помага, но изглежда, че се справя горе долу.
Аз държа да има и памет на седалките, че иначе при активно ползване от 2ма шофьори е адски неудобно. Работата е, че памет + self park е мега рядката комбинация. Като добавим и че искам да е или комби или гран туризмо, да не е с М пакет, да не е дизел... то такова животно няма, особено в момента при този свит пазар.
Проблемът е, че пазара на бензина е превзет от американки/канадки, а там сякаш много рядко е поръчвана тази екстра. Иначе не ме бърка грам, че ще е от там или че ще е блъсната.
Европейките са основно дизели, които все още се опитвам да избягвам. Успех с търсенето ти пожелавам!
Благодаря колега, от доста години само дизели...сега гледам бензин. Хубаво, лошо, каквото такова времето ще покаже. И аз съм за комби, седана просто не е особено практичен.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Здравейте колеги! Днес ще ходя на оглед на автомобил с тази история, но честно казано нямам никакъв опит с детайлното разчитане. Ще бъда много благодарен, ако някой от вас помогне за дешифрирането на файла. Признавам си, че схващам много малко и то, само по интуиция. Ако някой е гледал колата, би ли споделил мнение! Поздрави!Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 637
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Здравейте колеги! Днес ще ходя на оглед на автомобил с тази история, но честно казано нямам никакъв опит с детайлното разчитане. Ще бъда много благодарен, ако някой от вас помогне за дешифрирането на файла. Признавам си, че схващам много малко и то, само по интуиция. Ако някой е гледал колата, би ли споделил мнение! Поздрави!
Еми то няма много какво да се дешифрира. Колата е на реални километри а като екстри не е нещо впечатляващо. Изглежда добре поддържана наистина, но въпреки това имай предвид че обикновено към 180-200к почват проблемите.
- DonMakaveli96
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 1.04.2019
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Jorixa написа:Здравейте колеги! Днес ще ходя на оглед на автомобил с тази история, но честно казано нямам никакъв опит с детайлното разчитане. Ще бъда много благодарен, ако някой от вас помогне за дешифрирането на файла. Признавам си, че схващам много малко и то, само по интуиция. Ако някой е гледал колата, би ли споделил мнение! Поздрави!
Еми то няма много какво да се дешифрира. Колата е на реални километри а като екстри не е нещо впечатляващо. Изглежда добре поддържана наистина, но въпреки това имай предвид че обикновено към 180-200к почват проблемите.
Сори за включването ама "като екстри не е нещо впечатляващо"?
Колата е с дигитален километраж, алкантара салон, М пакет, Harman Kardon, SAT, LED, ACC, CAS, няколко индивидуал неща и още куп други работи.
Какво точно трябва да дефинира 3-ка БМВ да е с "впечатляващи" екстри?
п.п. -> не е моя колата, нито познавам собственика - просто за 320ка мисля, че е супер - и е на добър пробег.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 645
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Само погледнете какъв е бил удара
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 637
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
DonMakaveli96 написа:Jorixa написа:Здравейте колеги! Днес ще ходя на оглед на автомобил с тази история, но честно казано нямам никакъв опит с детайлното разчитане. Ще бъда много благодарен, ако някой от вас помогне за дешифрирането на файла. Признавам си, че схващам много малко и то, само по интуиция. Ако някой е гледал колата, би ли споделил мнение! Поздрави!
Еми то няма много какво да се дешифрира. Колата е на реални километри а като екстри не е нещо впечатляващо. Изглежда добре поддържана наистина, но въпреки това имай предвид че обикновено към 180-200к почват проблемите.
Сори за включването ама "като екстри не е нещо впечатляващо"?
Колата е с дигитален километраж, алкантара салон, М пакет, Harman Kardon, SAT, LED, ACC, CAS, няколко индивидуал неща и още куп други работи.
Какво точно трябва да дефинира 3-ка БМВ да е с "впечатляващи" екстри?
п.п. -> не е моя колата, нито познавам собственика - просто за 320ка мисля, че е супер - и е на добър пробег.
Е добавяни са някви неща афтърмаркет, ама оригинално не е поръчвана с нищо особено. Няма худ, няма ел. седалки, няма стъклен таван, навигацията е китайска и тн. Харман Кардон не видях аз. М-пакета за мен лично е минус ако е със спортно окачване, ма тва си е мое мнение, unpopular дет се вика. То като цяло екстрите си е субективно, и стъклен таван е по-добре да няма ако нямаш гараж, както и ел. седалки не ти трябват ако не делиш колата с никой, харман кардон не ти е нужен ако не си меломан.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
speedhokk написа:Търся да има park assist, това е условието с жената да останем с един автомобил, а не всеки да има собствен. Аз съм леко скептичен колко реално ще помага, но изглежда, че се справя горе долу.
Аз държа да има и памет на седалките, че иначе при активно ползване от 2ма шофьори е адски неудобно. Работата е, че памет + self park е мега рядката комбинация. Като добавим и че искам да е или комби или гран туризмо, да не е с М пакет, да не е дизел... то такова животно няма, особено в момента при този свит пазар.
Имаше един седан 320 бензин с паркинг асистент + памет седалки, продаваше се няколко месеца, но от 2 седмици обявата я няма ... явно си е намерила купувача. Имаше клип към обявата https://www.youtube.com/watch?v=l0ynB414vZM
Да питам за тази някой знае ли какъв ѝ е случая/кусура, гледам я отдавна в мобилето - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=rbp89h ?
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Кусурът е, че е бензинова и не струва 20к... И не може на газ.
Never mistake motion for action...
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Мерси Честно казано не бях се замислял за тоя аспект с бензина и газта. Даже преди малко за пръв път отворих да видя как вървят цените на дизелите - ами те свършват почти там, където започват 335i-ците
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Leon написа:Кусурът е, че е бензинова и не струва 20к... И не може на газ.
може, ако джобът е дълбок... и пълен
п.с. ProGas - 0 876 828 442
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8324
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Leon написа:Пра'иш се на интересен
Напротив
Вече направиха няколко, включително и X6 35i
Няма проблеми, освен цената на газовото, де!
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- purpala_BMW
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 22.03.2020
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 318i BMW f30 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Имам един въпрос. Кой мотор е по добър
Н 20, на 100 000 км. или Н 55, на 200 000 км.
Н 20, на 100 000 км. или Н 55, на 200 000 км.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани