Съвети и въпроси относно избор на F3х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
StefanFCB написа:Gameon_BG написа:Какво и е ниското на тази цена.
Това не е 328 дори. Доста екстри липсват. Ръчка е.
Вземи ВИН и провери историята за 10-15 кинта онлайн. Ако наистина е на 66к км я виж и на живо.
Точно заради ръчката ми хвана окото. Да, не е 328 но пък е с М-пакет. По принцип съм доста по-наясно с малко по-старите е46 и е90, можеш ли да ми кажеш кои екстри липсват ? Май успях да видя че няма :
-Система за динамична устойчивост DSA
-Система за изсушаване на накладките DBS
-Подгряване на предното стъкло
-Ел. регулиране на седалките
Наистина съм малко на Вие с Ф30 генерацията, всякакви съвети са добре дошли
Липсват:
Големия екран на инфотейнмънта
Големи екран на таблото с разширени възможности.
Навигация
Спортни седалки
Ел седалки с памет
Прибиране на огледалата от там почти сигурно не са и с автоматично затъмняване
Автомат или спортен автомат с пера за смяна на скорости
Спортен волан
Head Up дисплей
Харман Кардън музика
Сторидж пак
Всякакви асистенти - адаптивен крууз контрол, следене на пътна лента, blind spot, разпознаване на знаци.
Панорама или люк
Камера за задно виждане, 360 камера, камери в предните калници, парктроници в предни калници за парк асист.
Сега ясно е че кола с всички тези екстри няма. Или ако има ще струва двойно. И е ясно че много от екстрите за някой хора не са никак важни.
Просто изреждам какво липсва на пръв поглед.
Колата си е базова. Ако е на 60к км цената е ниска. Но е ниска заради километрите и само заради това. Ако колата се окаже на 200+ цената и ще е висока.
За това един ВИД и бърз проверка и след това се продъжлава.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Тая 320ка се е коментирала доста одавна назад в темата, доколкото си спомням.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10430
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Gameon_BG написа:StefanFCB написа:Gameon_BG написа:Какво и е ниското на тази цена.
Това не е 328 дори. Доста екстри липсват. Ръчка е.
Вземи ВИН и провери историята за 10-15 кинта онлайн. Ако наистина е на 66к км я виж и на живо.
Точно заради ръчката ми хвана окото. Да, не е 328 но пък е с М-пакет. По принцип съм доста по-наясно с малко по-старите е46 и е90, можеш ли да ми кажеш кои екстри липсват ? Май успях да видя че няма :
-Система за динамична устойчивост DSA
-Система за изсушаване на накладките DBS
-Подгряване на предното стъкло
-Ел. регулиране на седалките
Наистина съм малко на Вие с Ф30 генерацията, всякакви съвети са добре дошли
Липсват:
Големия екран на инфотейнмънта
Големи екран на таблото с разширени възможности.
Навигация
Спортни седалки
Ел седалки с памет
Прибиране на огледалата от там почти сигурно не са и с автоматично затъмняване
Автомат или спортен автомат с пера за смяна на скорости
Спортен волан
Head Up дисплей
Харман Кардън музика
Сторидж пак
Всякакви асистенти - адаптивен крууз контрол, следене на пътна лента, blind spot, разпознаване на знаци.
Панорама или люк
Камера за задно виждане, 360 камера, камери в предните калници, парктроници в предни калници за парк асист.
Сега ясно е че кола с всички тези екстри няма. Или ако има ще струва двойно. И е ясно че много от екстрите за някой хора не са никак важни.
Просто изреждам какво липсва на пръв поглед.
Колата си е базова. Ако е на 60к км цената е ниска. Но е ниска заради километрите и само заради това. Ако колата се окаже на 200+ цената и ще е висока.
За това един ВИД и бърз проверка и след това се продъжлава.
Има почти такава, ама няма кой да я плати
Never mistake motion for action...
- StefanFCB
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 6.07.2021
- Кара: В момента кракомобил
- Мечтае да кара: Nissan GT-R r35
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Питах днес човека за ВИН и го проверих в carVertical - не излиза съмнение за превъртане на километрите. Произведена е в Германия, първите няколко години има някакви малки обслужвания на по 6-7 месеца. Има обаче един период без регистрирани обслужвания - между декември 2015 и януари 2019 г. Не знам дали това не е съмнително ?
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 644
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
StefanFCB написа:Питах днес човека за ВИН и го проверих в carVertical - не излиза съмнение за превъртане на километрите. Произведена е в Германия, първите няколко години има някакви малки обслужвания на по 6-7 месеца. Има обаче един период без регистрирани обслужвания - между декември 2015 и януари 2019 г. Не знам дали това не е съмнително ?
Е как не знаеш дали не е съмнително По скоро май ти се иска да не е
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
StefanFCB написа:Питах днес човека за ВИН и го проверих в carVertical - не излиза съмнение за превъртане на километрите. Произведена е в Германия, първите няколко години има някакви малки обслужвания на по 6-7 месеца. Има обаче един период без регистрирани обслужвания - между декември 2015 и януари 2019 г. Не знам дали това не е съмнително ?
Ти как мислиш Навъртяла е едни 150к за тези четири годинки и са я върнили и сега на шарани им се иска да е на реални километри.
Не се вижда скоро да има надеждна система за проследяване на километри по колите както е в Северна Америка, така че има ли такава дупка пиши ги по 20-40к на година след последното влизане в официален сервиз и смятай.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
На колко км е била края на 2015та и на колко се е появила 2019та. След 2019та колко записа има. 3 год не е малко. Пре спокойно едно 100к се правят в немско. Аз гледах една която е влизала всяка година но е правила по 40к км между влизанията. И като не знам дали човека извън официални сервиз я е обслужвал си става малко котка в чувал.
Направо пусни Карвертикала, но колата сигурно е на минимум 166.
Направо пусни Карвертикала, но колата сигурно е на минимум 166.
- StefanFCB
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 6.07.2021
- Кара: В момента кракомобил
- Мечтае да кара: Nissan GT-R r35
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Ето го линка https://www.carvertical.com/bg/spravka? ... 0X0F141138
От 2012 до 2015 уж е минала 15к, което си е направо невъзможно човек да вземе нова кола и да не я кара 3 години. След това се появява с 36к отгоре през 2019 и от тогава до сега уж е навъртяла 16к. А и след обслужването в Швейцария не показва други записи.
Явно много мирише работата, просто на мен ми се искаше да не е така Ще се оглеждам за друга и ще разгледам 328-ците, все нещо ще си харесам.
От 2012 до 2015 уж е минала 15к, което си е направо невъзможно човек да вземе нова кола и да не я кара 3 години. След това се появява с 36к отгоре през 2019 и от тогава до сега уж е навъртяла 16к. А и след обслужването в Швейцария не показва други записи.
Явно много мирише работата, просто на мен ми се искаше да не е така Ще се оглеждам за друга и ще разгледам 328-ците, все нещо ще си харесам.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
StefanFCB написа:Ето го линка https://www.carvertical.com/bg/spravka? ... 0X0F141138
От 2012 до 2015 уж е минала 15к, което си е направо невъзможно човек да вземе нова кола и да не я кара 3 години. След това се появява с 36к отгоре през 2019 и от тогава до сега уж е навъртяла 16к. А и след обслужването в Швейцария не показва други записи.
Явно много мирише работата, просто на мен ми се искаше да не е така Ще се оглеждам за друга и ще разгледам 328-ците, все нещо ще си харесам.
Действително е много странно толко малко да е карана, те фераритата повече ги карат... И все пак по репорта изглежда като километрите да са реални. Ако е била на некоя швейцарска баба може па и да си е истина, макар че някакси не я виждам швейцарската баба да си лепи китайски м-пакети.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Направо не знам какво изобщо го заглеждате тоя автомобилен труп.
Още с китайския М пакет и отвратителните китайски джанти става ясно, че кола няма и се разчита на този така мечтан М пакет, фалшивите малко км и ниската цена.
Отделно и сменения iDrive с такъв, който да прилича на НБТ... А а в същото време базовица...
Сигурен съм, че на живо ще е тъжна картинка.
Всеки, който малко от малко разбира от коли и в частност Ф30 дори няма да отвори обявата според мен.
Това е лично мнение разбирасе не е с цел заяждане.
Още с китайския М пакет и отвратителните китайски джанти става ясно, че кола няма и се разчита на този така мечтан М пакет, фалшивите малко км и ниската цена.
Отделно и сменения iDrive с такъв, който да прилича на НБТ... А а в същото време базовица...
Сигурен съм, че на живо ще е тъжна картинка.
Всеки, който малко от малко разбира от коли и в частност Ф30 дори няма да отвори обявата според мен.
Това е лично мнение разбирасе не е с цел заяждане.
- surr3a1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 15.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F36 435xd '18 / E84 2.5xd '12
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Да оставим техническото състояние настрана, но че броните не са смотаните БМВ брони и че джантите не са отвратителните БМВ джанти които са на 90% от колите по улиците може да е само огромен плюс!
Това са пари, които евентуалният купувач ще трябва да извади, за да ги купува тепърва, а той трябва да е ненормален да отиде при мършите в M Кар, за да го направи.
Лепенките са зле и са излишни. Тоя единичен кюнец е направо мъка, но пък не е особено скъп за оправяне.
Важно е какво е реалното състояние на автомобила под корубата.
Никога не си купувайте кола "на цена", защото няма нормален човек, който продава нещо под реалната му стойност! Всеки купил такава кола си е доплатил след това с ремонти...
Едит:
Излиза, че според колегите, като имаш базова кола и искаш да я направиш малко по-хубава е престъпление и трябва да си стоиш с грозотията, така ли?
Едит2:
Прехвалените 405М Пърформънс джанти дето са 20" и задната е с малоумните 8.5J са правени в Тайван и струват по 2500лв едната... айде малко да свалиме ореола на БМВ!!!
Това са пари, които евентуалният купувач ще трябва да извади, за да ги купува тепърва, а той трябва да е ненормален да отиде при мършите в M Кар, за да го направи.
Лепенките са зле и са излишни. Тоя единичен кюнец е направо мъка, но пък не е особено скъп за оправяне.
Важно е какво е реалното състояние на автомобила под корубата.
Никога не си купувайте кола "на цена", защото няма нормален човек, който продава нещо под реалната му стойност! Всеки купил такава кола си е доплатил след това с ремонти...
Едит:
Излиза, че според колегите, като имаш базова кола и искаш да я направиш малко по-хубава е престъпление и трябва да си стоиш с грозотията, така ли?
Едит2:
Прехвалените 405М Пърформънс джанти дето са 20" и задната е с малоумните 8.5J са правени в Тайван и струват по 2500лв едната... айде малко да свалиме ореола на БМВ!!!
.:BE LIKE NO OTHER:.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Здравейте колеги !
От известно време, оглеждам следните 2 оферти:
https://www.mobile.bg/11621427810484593
https://www.mobile.bg/11622116199647304
Погледнах ги и на живо и като цяло бялата повечко ми хвана окото (от друга страна 4х4 също е примамливо). Колите са внесени от дилър в Швейцария - поне по приказки на служителите в Бавария.
От 3 години карам е92 N52 4x4, преди това е90 163 к.с.(доста бях впечатлен от дизела в съотношение вървеж/разход).
Та въпросите ми са следните:
1. Запознах се "на хартия" с качествата на B47 (190 к.с.) мотора - но така и не успях да открия официален manual за сервизните интервали, инфромацията ще ми е нужна при преговорите с дилъра. Дали някой колега разполага с него ?
2. Дали, ви е попадал друг сходен автомобил, който да си заслужава да се погледне ?
Поздрави и лека вечер !
От известно време, оглеждам следните 2 оферти:
https://www.mobile.bg/11621427810484593
https://www.mobile.bg/11622116199647304
Погледнах ги и на живо и като цяло бялата повечко ми хвана окото (от друга страна 4х4 също е примамливо). Колите са внесени от дилър в Швейцария - поне по приказки на служителите в Бавария.
От 3 години карам е92 N52 4x4, преди това е90 163 к.с.(доста бях впечатлен от дизела в съотношение вървеж/разход).
Та въпросите ми са следните:
1. Запознах се "на хартия" с качествата на B47 (190 к.с.) мотора - но така и не успях да открия официален manual за сервизните интервали, инфромацията ще ми е нужна при преговорите с дилъра. Дали някой колега разполага с него ?
2. Дали, ви е попадал друг сходен автомобил, който да си заслужава да се погледне ?
Поздрави и лека вечер !
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
От аутобавария отказват да ти полкажат сервизната история???
По принцип ако не е правено, наближава момента за вериги.
По принцип ако не е правено, наближава момента за вериги.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Здравейте колеги,
Обмислям покупка на F32 (4-ка купе) и за момента гледам една холандска, 2014 на 190 хил. км, мотор N47T, 2.0 дизел 218кс.
Моля някой запознат с мотора и модела да сподели струва ли си и какви са рисковете? Какво друго да гледам/питам за колата? Имам впредвид специфични за модела неща, иначе общите съм питал вече.
Поздрави!
Чефо
Обмислям покупка на F32 (4-ка купе) и за момента гледам една холандска, 2014 на 190 хил. км, мотор N47T, 2.0 дизел 218кс.
Моля някой запознат с мотора и модела да сподели струва ли си и какви са рисковете? Какво друго да гледам/питам за колата? Имам впредвид специфични за модела неща, иначе общите съм питал вече.
Поздрави!
Чефо
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
chefo написа:Здравейте колеги,
Обмислям покупка на F32 (4-ка купе) и за момента гледам една холандска, 2014 на 190 хил. км, мотор N47T, 2.0 дизел 218кс.
Моля някой запознат с мотора и модела да сподели струва ли си и какви са рисковете? Какво друго да гледам/питам за колата? Имам впредвид специфични за модела неща, иначе общите съм питал вече.
Поздрави!
Чефо
Не съм чувал за N47 218 коня. Вероятно е ремапван от 190? Иначе мотора си е ок стига с първото обслужване да му смениш веригата няма да имаш проблем. Ама към 200к обикновено други неща почват да правят проблеми - скоростна, дифове и тн.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани