ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- nebbe
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.11.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d GT xdrive
- Мечтае да кара: Studebaker Golden Hawk 1956
- Детайли за колата: .......or BMW X6 M :)
ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
Здравейте
Днес се регистрирах тук и ще ми бъде много приятно, ако намеря адекватни и доказани мнения!
По темата - навил съм се за едно чисто ново 320 d GT x drive automatic. Моделът е нов, но при директен контакт за мен това е най-подходящия модел - хем е баварец, хем е 4Х4 с 16.5 см. клиренс, хем е достатъчно динамичен, хем на задния ред има място за попорасналите ми синове и багажника е голям. Има ДДС кредит и цената е на нивото на нова тойота рав, ФВ тиган/за мен този модел е едно от най-грозните творения на автомобилния дизайн, като първото му място се оспорва от другите "вагени" и от шкода /, мазда 6 или хонда црв. Тези съм ги пробвал и трите и .... хммм....не ме кефят...меко казано.
От БМВ-тата - 3-ка комби, Х1 и Х3 са ми малки, а Х5 е безбожно скъп. Затова се спрях на 3 Джи Ти!
Не съм карал преди БМВ. Имал съм /все нови или почти нови/ Форд Фокус, Шевролет Лачети, Пежо 207, Нисан Патфайндър и на старо Крайслер Вояджър, Хонда Сивик, Опел Астра.
Преди седмици пробвах едно 320 икс драйв лимузина и останах очарован. КАзах си - това е колата
Въпросът ми към вас е - 320 дизел автомат икс драйв или обикновен 318 дизел автомат със задно?
Разликата в цената е над 10 бона, та затова.
Карам около 30 000 км. на година и по тази причина бензиновите варианти не са ми интересни.
Интересува ме най-вече струва ли си икс драйва и голяма ли е разликата във вървежа между 318 и 320 дизел.
Предварително ви благодаря за мненията!
Днес се регистрирах тук и ще ми бъде много приятно, ако намеря адекватни и доказани мнения!
По темата - навил съм се за едно чисто ново 320 d GT x drive automatic. Моделът е нов, но при директен контакт за мен това е най-подходящия модел - хем е баварец, хем е 4Х4 с 16.5 см. клиренс, хем е достатъчно динамичен, хем на задния ред има място за попорасналите ми синове и багажника е голям. Има ДДС кредит и цената е на нивото на нова тойота рав, ФВ тиган/за мен този модел е едно от най-грозните творения на автомобилния дизайн, като първото му място се оспорва от другите "вагени" и от шкода /, мазда 6 или хонда црв. Тези съм ги пробвал и трите и .... хммм....не ме кефят...меко казано.
От БМВ-тата - 3-ка комби, Х1 и Х3 са ми малки, а Х5 е безбожно скъп. Затова се спрях на 3 Джи Ти!
Не съм карал преди БМВ. Имал съм /все нови или почти нови/ Форд Фокус, Шевролет Лачети, Пежо 207, Нисан Патфайндър и на старо Крайслер Вояджър, Хонда Сивик, Опел Астра.
Преди седмици пробвах едно 320 икс драйв лимузина и останах очарован. КАзах си - това е колата
Въпросът ми към вас е - 320 дизел автомат икс драйв или обикновен 318 дизел автомат със задно?
Разликата в цената е над 10 бона, та затова.
Карам около 30 000 км. на година и по тази причина бензиновите варианти не са ми интересни.
Интересува ме най-вече струва ли си икс драйва и голяма ли е разликата във вървежа между 318 и 320 дизел.
Предварително ви благодаря за мненията!
Re: ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
Двигателя ти е практически еднакъв и за двата модела. И все пак имаш +40 коня при 20-ката, като сложиш и Х драйва старта ти например ще е по-добър. Самият Х драйв се е доказал във времето, като полезна екстра. Друг е вече въпроса къде караш и дали ще ти трябва изобщо щар по щар.
Аз лично при всички положения бих си взел 20-ката с по-мощния двигател. По-добре да имам мощност и двойно предаване и да не ми трябват винаги, отколкото да ми трябват в критични моменти, а да ги нямам. Единствения незначителен минус - гори мааааааалко повечко - макс. 1л/100.
Аз лично при всички положения бих си взел 20-ката с по-мощния двигател. По-добре да имам мощност и двойно предаване и да не ми трябват винаги, отколкото да ми трябват в критични моменти, а да ги нямам. Единствения незначителен минус - гори мааааааалко повечко - макс. 1л/100.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
Разликата между 20 и 18 е значима и доста осезаема, ходих на тест драйв на обикновената тройка 320d и 318d и честно казано 318ката ми се струва по-бавна от сегашната ми Е90тка 320d докато 320d беше съвсем друго животно. X-drive-а е страхотен, но не смятам, че ти е задължителен особено ако не пътуваш зимата по планините често. Особено в града 18ката ще ти се струва мудна много скоро след покупката, а ще харчи колкото 20ка, защото има нужда от повече настъпване.
Ако аз трябва да избирам ще е 320d без x-drive, по-малко драма с механиката, по-нисък разход и по-висока динамика и едни 5 хил лв разлика в цената.
Ако аз трябва да избирам ще е 320d без x-drive, по-малко драма с механиката, по-нисък разход и по-висока динамика и едни 5 хил лв разлика в цената.
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
Което и да вземеш няма да сбъркаш много. За мен е малко не съразмерна като пропорции тройката GT, но пък разстоянието между предни задни седалки го даваха едва ли не по-голямо от това в F10. Аз бих взел 325d GT automat, но май такова не се предлага. Масата на колата е пак почти колкото F10, така че 320 е доста по добре като динамика. Екса мен не ме привлича.
Re: ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
Колега, колата е много по-широка отзад от 5 серия,а Х-кса ти трябва точно в едни 5% от времето,но в най-напечените и определено ще си много щастлив,че го има...
- nebbe
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.11.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d GT xdrive
- Мечтае да кара: Studebaker Golden Hawk 1956
- Детайли за колата: .......or BMW X6 M :)
Re: ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
Здравейте отново, момчета. Горе долу съм готов с избора. Така или иначе ще 320 с икс драйв. N1 има само тя и 318. Нямам голям избор. Пробвах 318, но разликата във вървенето е осезателна, който и каквото да ми разправя. Остана последно - със или без панорамен покрив??? Страшно ме кефи, обаче се притеснявам да не си създам допълнителни ядове с течове и т.н. Чисто логично една кола ако се кара постоянно като на полигон за офроуд, както е у нас и е нормално никакви уплътнения да не издържат дълго. Обаче е голяма красота на джи ти покрива....! Чудя се. Дайте съвет!
Re: ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
Един от бившите ми шефове си избираше колите по това дали имат шибедах или не. По него време още нямаше панорамни. Та няма ли шибедах колата, ако ще да е най-големият уникат не я взимаше.
Та щом те кефи взимай. Като гледам нямаш намерение да я караш 10г., а няколко години все ще издържат уплътненията. Все пак е БМВ, не Дачия, че да прокапе на първата година. Не, че БМВ пък ги правят чак толкова здрави, както едно време, ама тва е друга тема
Та щом те кефи взимай. Като гледам нямаш намерение да я караш 10г., а няколко години все ще издържат уплътненията. Все пак е БМВ, не Дачия, че да прокапе на първата година. Не, че БМВ пък ги правят чак толкова здрави, както едно време, ама тва е друга тема
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
Чувството за простор с панорамен покрив си е друго. Макар че от шофьорската седалка не се усеща толкова много (поне при туринга).
А и за разлика от F30 където цената май не е много по различна, а е само шибедах (наполовина на панорамния покрив).
За почти 2 години, не съм имал никакви проблеми нито като течове нито като задвижване на покрива.
А и за разлика от F30 където цената май не е много по различна, а е само шибедах (наполовина на панорамния покрив).
За почти 2 години, не съм имал никакви проблеми нито като течове нито като задвижване на покрива.
Re: ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
Колега,
панорамният таван е една от най-смислените екстри - цялото усещане в автомобила се променя. А относно течовете - всички модели от втората Х5 - насам(т.е. от 2008 някъде) нямат никакви проблеми с течове.
Обърни внимание и на НАВИ - да е сновия джойстик с тъчпад за писане с пръст - много е удобен.
панорамният таван е една от най-смислените екстри - цялото усещане в автомобила се променя. А относно течовете - всички модели от втората Х5 - насам(т.е. от 2008 някъде) нямат никакви проблеми с течове.
Обърни внимание и на НАВИ - да е сновия джойстик с тъчпад за писане с пръст - много е удобен.
- Smoocki
- старши ентусиаст
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- Alexi
- старши ентусиаст
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
да повдигна малко тая темичка с лични впечатления от 320 d GT x drive ,гледам няма писано много за тоя модел - колата е огромна за 3ка ,място има в изобилие - направо останах в шок какви чудеса са сътворили от БМВ с 3та серия- широко и високо отзад ,голям багажник .. чудесна возия макар и с 19ки на 255 ,прекрасни спирачки ,завиващите фарове са много добри на път с много завои и динамично каране .. кутията си я знаете ,обезсмисля всичко що е ръчка или по стар автомат .. динамиката - не е самолет ,но мотора предлага достатъчна динамика за ежедневието ,единствено малко подразва гласа му - типичен 4 цилиндров дизел - потраква на празен ход ,става шумен над 3000 оборота и се чува осезаемо в купето .. като цяло надхвърли очакванията ми тоя модел и си заслужава ако обема в купето е от съществено значение .. освен това се предлага N1 ..
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
Koliu написа:Колега, колата е много по-широка отзад от 5 серия,а Х-кса ти трябва точно в едни 5% от времето,но в най-напечените и определено ще си много щастлив,че го има...
"колата е много по-широка отзад от 5 серия" Колега ти сериозно ли?
Re: ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
tihomair написа:Koliu написа:Колега, колата е много по-широка отзад от 5 серия,а Х-кса ти трябва точно в едни 5% от времето,но в най-напечените и определено ще си много щастлив,че го има...
"колата е много по-широка отзад от 5 серия" Колега ти сериозно ли?
Сядаш и преценяш. Не е нещо сложно за проверка.
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
Като ширина едва ли, но като разстояние до предните седалки е така. Още като излезе модела, Авто билд го бяха установили.
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: ново 320 d GT x drive или 318 d GT?
Може би в седана F10, но в туринг F11 - моя случай силно се съмнявам.
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани