Съвети и въпроси относно избор на F3х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ionov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
tosh написа:Интересно дали ако в обявите слагаха снимки “преди-след” щяха по-лесно да се продават. Както каза колегата хората се открехнаха и знаят да се пазят от такива коли на даже не поглеждат обявите. Аз като видя “американка” и съм предубеден, също и повечето хора. Ако обаче видя снимка в обявата “преди”, то може и да си кажат хората - ами то не е толкова зле...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Веднага ти казавам - НЕ
Много хора не разбират и в момента в който чуят удряна изчезват с двеста. Нищо, че след това си взимат тоталка, за която просто не знаят, че е удряна

Други, които са наясно, че е удряна но видят снимка на кола, която е по-ударена пак изчезват.
А реално не е чак толкова важен удара а това как е направен. Хората масово са предубедени и това е съвсем нормално.
Виждал съм леко ударени коли, които са направни като за продаване, скалъпена на две на три с части сбирщайн и е ТОП ТОП ТОП уникат.
Малко са хората, които си възстановяват колите, както си трябва и мисля, че във Враца момчетата се стараят но аз лично винаги бих проверил колата по снимки от УС и след това да я закарам да се прегледа кое, как е направено.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Phil написа:Аз се самооблъчвам от известно време да минавам на Ф30 и точно тази я гледах няколко пъти. Това, което лично мен ме притесни описанието за конете и тунинга. Никой не си тунингова колата, за да я кара като бабичка. Обикновено на такива коли им е взета душата от каране и като започват да грохват отиват в мобиле.
Другото, което не ми хареса, освен цената, е че няма HUD, няма АСС, за музиката нищо не пише.
Карана е около 5-6к с "тежкия" тунинг и дефинирай взета и е душата моля те?!?Аз под взета и е душата разбирам да сменяш маслото на 25к и да я държиш на прекъсваш постоянно ,иначе за удара да много тежък е бил ,направо не знам как са я оправили.Тия 400 коня са смехотворни за тоя мотор ,направо ме хваща яд кви неуки хора има и то не е тоя дето ми сипва на омвто бензина, ами хора от форума на бмв



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Ти голям разбирач ще излезеш. Дай по-спокойно с определенията. Говорех принципно, а не за твоята кола. Много добре знаем каква е реалността в БГ и как се поддържат 90% от колите. Половината 7ци и С-класи са с 8-10 годишни сликове, щото разполагачите си дават всичките пари за колата и карат на молитви да не се счупи нещо...като се счупи => mobile.bg
Та недей да ми обясняваш кой е неук и какъв дизел карал.
Та недей да ми обясняваш кой е неук и какъв дизел карал.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Phil написа:Ти голям разбирач ще излезеш. Дай по-спокойно с определенията. Говорех принципно, а не за твоята кола. Много добре знаем каква е реалността в БГ и как се поддържат 90% от колите. Половината 7ци и С-класи са с 8-10 годишни сликове, щото разполагачите си дават всичките пари за колата и карат на молитви да не се счупи нещо...като се счупи => mobile.bg
Та недей да ми обясняваш кой е неук и какъв дизел карал.
Даже не видях че караш дизел ,извинявай не съм искал да те обидя, 7ци и Скласи на по 15години да ама не мисля ,че хората които си купуват коли за по 30-35к + не могат да ги поддържат де да знам...Идеята ми беше ,че 400 коня за н55 са пълен смях и няма как да му вземеш душата ако сменяш консумативите на време, както казват по умни от мене хора колата не се плаши от каране, а от лоша поддръжка

- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Не съм се обидил, споко
И както казах - не визирах твоята кола, тя може да е супер.
Ще се изненадаш колко много хора си дават всичките пари за някаква кочина и даже не сменят масло, а само доливат...

Ще се изненадаш колко много хора си дават всичките пари за някаква кочина и даже не сменят масло, а само доливат...
- asent1977
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Най добре е ако си хареса човека колата да и направи обстоен преглед. Ако е имала щета има нужда от инспекция качеството на ремонта. Предимството на колите от САЩ и Канада е, че не са карани освен инцидентно с повече от 120-130км/ч да и кипнат всички течности къде каквото може
и най важното са с нисък пробег , също така няма да видиш кола на плат, всички са с шибедах което за мен е голям + 


- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Не знам, ама аз кола на сервиз не съм карал отдавна преди покупка..
От последните ми 5 коли, 4 купих по снимки, 1 купих след оглед в Ауто Бавария и тя след 2К км счупи скорости. Не можаха хората да видят силикона по кутията, ама какво да правиш, така е като работиш като кон с капаци по бюлетин.
И вече съм ТВЪРДО на мнение, че си купувам ударени коли, така поне знам ЗАЩО са отишли на пазара, а не карам с мисълта какво са скрили от мен при покупката. И поне аз си ги правя и набирам части, а не да ми слагат, каквото изпадне... Та, ако си мислите, че има не-удряна кола, то за жените не знам какво си мислите тогава.
Останалото е късмет. Ама здраве да е.
Yoka, това е тъжната истина в България. Болшинството предпочитат кола замазана `оригинал`, от колкото кола направена, поддържана и карана с мерак. Ако ми трябваше кола, взимах твоята веднага, както и знаеш, още един приятел тръпне да си продаде неговата, за да я отнесе. Ще замине, не го мисли, има фенове.
От последните ми 5 коли, 4 купих по снимки, 1 купих след оглед в Ауто Бавария и тя след 2К км счупи скорости. Не можаха хората да видят силикона по кутията, ама какво да правиш, така е като работиш като кон с капаци по бюлетин.

И вече съм ТВЪРДО на мнение, че си купувам ударени коли, така поне знам ЗАЩО са отишли на пазара, а не карам с мисълта какво са скрили от мен при покупката. И поне аз си ги правя и набирам части, а не да ми слагат, каквото изпадне... Та, ако си мислите, че има не-удряна кола, то за жените не знам какво си мислите тогава.

Останалото е късмет. Ама здраве да е.
Yoka, това е тъжната истина в България. Болшинството предпочитат кола замазана `оригинал`, от колкото кола направена, поддържана и карана с мерак. Ако ми трябваше кола, взимах твоята веднага, както и знаеш, още един приятел тръпне да си продаде неговата, за да я отнесе. Ще замине, не го мисли, има фенове.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- SoldierOfGod
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 31.10.2019
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
И аз съм на мнение, че на Yokata колата скоро ще се купи, изглежда си супер, даже тунинга е по-скоро бонус. 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Има една страна на тунинга, която доста хора не пресмятат, а е огромен плюс и тя е, че вече някой се е занимавал вместо вас и е направил колата готова за даване на газ.
Да тунинговаш двигатели като N54, N55, B58, S55 и т.н. турбо бензинови двигатели на бмв си е занимавка. Има страшно много варианти за софтуер, трябва да подбираш, да си го инсталираш, да донастройваш, чистиш грешки, поръчваш части от Америка/Англия/Германия и т.н, да се разправяш с майстори да ги слагат, оттам почти веднага имате проблем със свещи/бобини, което налага по-честа смяна за надута кола. Oсвен това, никой нормален човек не би си засилил колата ако спирачната му с-ма не е ок, съответно се прави пълна ревизия или ъпгрейд на спирачната с-ма, отделно вякакви гумени уплътнения се подменят много по-често заради изпичането им. Турбо пътищата се сменяват превантивно общо взето.
Когато си ремапват кутията се сменя маслото задължително на кутията, независимо, че уж го водели lifetime. Отделно, че самото масло на двигателя се сменя по-често, слага се по-скъпо и колата се глези като цяло. Купуват се скъпи гуми, и не се правят компромиси, защото когато караш колата с малко по-големи възможности имаш и задължение да си безопасен за себе си и околните. Да не споменавам и самата експлоатация колко по-внимателна е. Не се дава газ преди температурите на масла, води и т.н. е достигнала оптималната, при раздаване на газ се чака преди да се изгаси колата за да охлади турбините и т.н.
И сега сигурно ще ми скочат 5 човека, да ми обясняват, че го правят същото и без да са си надули колата, НО вметката ми е, че ние сме фенове, нормално е да сме по-внимателни, но в масовия случай хората виждат тези коли като желязо и не им дреме. Така, че според мен по-добре тунингована и гледана, отколкото нетунингована и негледана с предтекст, че не й е взимано здравето. Защото здравето й се взима, когато се ползва неправилно, а не когато се дава газ.
Аз честно казано бих взел тунингована кола от човек, който е с пари и е наливал с кофата в нея и я е правил с мерак, защото този човек е чел стотици часове за този двигател, знае слабите му места, тунинговал е спрямо тях, сменял е слаби звена, по-често с ОЕМ части, за да е сигурен, че всичко е ок и т.н.
Разбира се, тук говорим в контекста на F30 и малко по-скъпи коли като цяло. Не говоря за масовката 5000-15000лв. бмв-та, които се сглабят в гаража с неясни части и после на пътя е "космос"
таа така, малко съм офтопик, ама реших да споделя
п.с. на мен колата на Йоката ми харесва и ще се намери кой да я оцени. Имай търпение.
Да тунинговаш двигатели като N54, N55, B58, S55 и т.н. турбо бензинови двигатели на бмв си е занимавка. Има страшно много варианти за софтуер, трябва да подбираш, да си го инсталираш, да донастройваш, чистиш грешки, поръчваш части от Америка/Англия/Германия и т.н, да се разправяш с майстори да ги слагат, оттам почти веднага имате проблем със свещи/бобини, което налага по-честа смяна за надута кола. Oсвен това, никой нормален човек не би си засилил колата ако спирачната му с-ма не е ок, съответно се прави пълна ревизия или ъпгрейд на спирачната с-ма, отделно вякакви гумени уплътнения се подменят много по-често заради изпичането им. Турбо пътищата се сменяват превантивно общо взето.
Когато си ремапват кутията се сменя маслото задължително на кутията, независимо, че уж го водели lifetime. Отделно, че самото масло на двигателя се сменя по-често, слага се по-скъпо и колата се глези като цяло. Купуват се скъпи гуми, и не се правят компромиси, защото когато караш колата с малко по-големи възможности имаш и задължение да си безопасен за себе си и околните. Да не споменавам и самата експлоатация колко по-внимателна е. Не се дава газ преди температурите на масла, води и т.н. е достигнала оптималната, при раздаване на газ се чака преди да се изгаси колата за да охлади турбините и т.н.
И сега сигурно ще ми скочат 5 човека, да ми обясняват, че го правят същото и без да са си надули колата, НО вметката ми е, че ние сме фенове, нормално е да сме по-внимателни, но в масовия случай хората виждат тези коли като желязо и не им дреме. Така, че според мен по-добре тунингована и гледана, отколкото нетунингована и негледана с предтекст, че не й е взимано здравето. Защото здравето й се взима, когато се ползва неправилно, а не когато се дава газ.
Аз честно казано бих взел тунингована кола от човек, който е с пари и е наливал с кофата в нея и я е правил с мерак, защото този човек е чел стотици часове за този двигател, знае слабите му места, тунинговал е спрямо тях, сменял е слаби звена, по-често с ОЕМ части, за да е сигурен, че всичко е ок и т.н.
Разбира се, тук говорим в контекста на F30 и малко по-скъпи коли като цяло. Не говоря за масовката 5000-15000лв. бмв-та, които се сглабят в гаража с неясни части и после на пътя е "космос"

таа така, малко съм офтопик, ама реших да споделя

п.с. на мен колата на Йоката ми харесва и ще се намери кой да я оцени. Имай търпение.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
devent написа:Има една страна на тунинга, която доста хора не пресмятат, а е огромен плюс и тя е, че вече някой се е занимавал вместо вас и е направил колата готова за даване на газ.
Рядко точно и изчерпателно мнение, Валка

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
devent написа:Има една страна на тунинга, която доста хора не пресмятат, а е огромен плюс и тя е, че вече някой се е занимавал вместо вас и е направил колата готова за даване на газ.
Да тунинговаш двигатели като N54, N55, B58, S55 и т.н. турбо бензинови двигатели на бмв си е занимавка. Има страшно много варианти за софтуер, трябва да подбираш, да си го инсталираш, да донастройваш, чистиш грешки, поръчваш части от Америка/Англия/Германия и т.н, да се разправяш с майстори да ги слагат, оттам почти веднага имате проблем със свещи/бобини, което налага по-честа смяна за надута кола. Oсвен това, никой нормален човек не би си засилил колата ако спирачната му с-ма не е ок, съответно се прави пълна ревизия или ъпгрейд на спирачната с-ма, отделно вякакви гумени уплътнения се подменят много по-често заради изпичането им. Турбо пътищата се сменяват превантивно общо взето.
Когато си ремапват кутията се сменя маслото задължително на кутията, независимо, че уж го водели lifetime. Отделно, че самото масло на двигателя се сменя по-често, слага се по-скъпо и колата се глези като цяло. Купуват се скъпи гуми, и не се правят компромиси, защото когато караш колата с малко по-големи възможности имаш и задължение да си безопасен за себе си и околните. Да не споменавам и самата експлоатация колко по-внимателна е. Не се дава газ преди температурите на масла, води и т.н. е достигнала оптималната, при раздаване на газ се чака преди да се изгаси колата за да охлади турбините и т.н.
И сега сигурно ще ми скочат 5 човека, да ми обясняват, че го правят същото и без да са си надули колата, НО вметката ми е, че ние сме фенове, нормално е да сме по-внимателни, но в масовия случай хората виждат тези коли като желязо и не им дреме. Така, че според мен по-добре тунингована и гледана, отколкото нетунингована и негледана с предтекст, че не й е взимано здравето. Защото здравето й се взима, когато се ползва неправилно, а не когато се дава газ.
Аз честно казано бих взел тунингована кола от човек, който е с пари и е наливал с кофата в нея и я е правил с мерак, защото този човек е чел стотици часове за този двигател, знае слабите му места, тунинговал е спрямо тях, сменял е слаби звена, по-често с ОЕМ части, за да е сигурен, че всичко е ок и т.н.
Разбира се, тук говорим в контекста на F30 и малко по-скъпи коли като цяло. Не говоря за масовката 5000-15000лв. бмв-та, които се сглабят в гаража с неясни части и после на пътя е "космос"
таа така, малко съм офтопик, ама реших да споделя
п.с. на мен колата на Йоката ми харесва и ще се намери кой да я оцени. Имай търпение.
Благодаря ти ,определено имаш повече дар слово от мен и да никога не съм си позволил да давам газ без да е загряла колата и винаги след рън и давам време да охлади и да поеме въздух.И любимото ми е като ме питат: можи ли да кажити нещо повичи за колата ,чипосана ли е и къде ,айде обясни ми как да продължа разговора от там нататък?!?!
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Съвети и въпроси относно избор на F3х
Купих си, а то и без това вече има негативни коментари, времето ще покаже дали са единични случаи или по-скоро закономерност при модела.PeReZ написа:Но разбира се, ти си купи такова, каквото те влече, само да не излезнат негативни коментари по форумите в САЩ и Англия, докато дойде моментът и да започнеш да чакаш следващия модел да поевтинее, че е по-безпроблемен.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Търси ли негативни коментари човек, ще намери... Животът е твъ... Всъщност не му е тук мястото, темата е за друго.
Честито, много се радвам, добър избор, поздравления и само масло и гуми!
Честито, много се радвам, добър избор, поздравления и само масло и гуми!
- santorini
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: Range Rover
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Колега, дай инфо доволен ли си от 440ката
и хиляди безаварийни

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Благодаря и на двамата
За момента впечатленията ми са силно положителни, както от вървежа, така и от технологиите и не на последно място - разхода. Бях се стреснал, че ще виждам 18-20, а като човек, доскоро карал дизел със среден разход 7-8, психически щеше да ми е доста трудно да го приема. Знам, че при тези коли това не трябва да се гледа, но психически все още не съм се пречупил. Днес минах около 70км изцяло градско, с изключен стар-стоп (нещо не ме кефи), на борда показа 12.8. Не съм я мачкал колата, но не съм я карал и супер пенсионерски. Моята е без MPPSK, който съм чувал на живо как звучи при Yokata и е брутален, но не бих казал, че и стандартното е толкова зле. Все още не ме кефи, че колата е xDrive, просто колкото и да търсех, не успях да намеря такава само на задно, но след време може и това нещо да се излекува
Много ме кефят ЛЕД адаптивните фарове, вечер е голям кеф да гледаш как разделя колите, докато се разминавате и не заслепява никого. А 8 степенният ZF със спортен софтуер е направо ненадминат.

За момента впечатленията ми са силно положителни, както от вървежа, така и от технологиите и не на последно място - разхода. Бях се стреснал, че ще виждам 18-20, а като човек, доскоро карал дизел със среден разход 7-8, психически щеше да ми е доста трудно да го приема. Знам, че при тези коли това не трябва да се гледа, но психически все още не съм се пречупил. Днес минах около 70км изцяло градско, с изключен стар-стоп (нещо не ме кефи), на борда показа 12.8. Не съм я мачкал колата, но не съм я карал и супер пенсионерски. Моята е без MPPSK, който съм чувал на живо как звучи при Yokata и е брутален, но не бих казал, че и стандартното е толкова зле. Все още не ме кефи, че колата е xDrive, просто колкото и да търсех, не успях да намеря такава само на задно, но след време може и това нещо да се излекува

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани