Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Можеш да си сменяш модовете колкото искаш, няма драма, стига да не издевателстваш над кутията докато сменяш. За вратите - тръгнали са да ти се развалят бравите, сменяй една по една проблемните. И не, не купувай втора ръка, такива си имаш. Лично мнение де.
Never mistake motion for action...
- alozavar
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 10.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31
Re: Бързи въпроси и отговори
Забравих да пиша аз - проверих батериите и на двата ключа и бяха ок, след това колата не е правила драми и отключва и заключва както се очаква
Може нещо да не съм правил аз като хората - така се оказа и че не знаех как да си отварям багажника с шут, пък и това работи 


- alozavar
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 10.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31
Re: Бързи въпроси и отговори
Извинявам се за double posting-а, но бих искал да попитам няколко неща относно режимите на шофиране и скоростите. Видях една таблица, която сте качили, която сравнява функциите по режимите и кой какво представлява. На колата съм пуснал всички опции да са активни при спортните режими. Следователно:
1. Да разбирам, че между Sport и Sport+ единствената разлика е DTC, което плюса добавя. Същевременно има бутон за активиране на DTC отделно. Т.е. дали ще съм на Sport и ще пусна ръчно DTC или ще мина на Sport+ няма разлика? Какъв точно е смисълът на + тогава?
2. Има ли значение дали ще карам на Sport с лоста на скоростите на D или в позиция S наляво, освен че на таблото ще показва S2, S3 и тн, вместо D? Самата кутия би трябвало да се държи идентично? Каква точно е ползата на S режима? Очевидно добавя опцията за ръчни смени, която ако реша да ползвам нужно ли е да натискам unlock бутона отстрани всеки път или просто се бута нагоре и надолу?
3. Ако си карам на Comfort на D и вкарам лоста на S това не променя нищо (throttle response, твърдостта на волана) освен режима на скоростите, нали? Кой е най-бързият, смислен и щадящ техниката начин за изпреварвания извънградско - Sport режима изцяло или само на кутията? Или просто кикдаун на D?
4. Как карате в лоши условия/на сняг? Comfort + DTC или Sport+ е по-добрият избор? Колата е 330xd.
Дано не задавам много тъпи въпроси, но поизчетох раздела и не открих подобно инфо. А и слизам от Е39 и още се чудя малко какво става тук
1. Да разбирам, че между Sport и Sport+ единствената разлика е DTC, което плюса добавя. Същевременно има бутон за активиране на DTC отделно. Т.е. дали ще съм на Sport и ще пусна ръчно DTC или ще мина на Sport+ няма разлика? Какъв точно е смисълът на + тогава?

2. Има ли значение дали ще карам на Sport с лоста на скоростите на D или в позиция S наляво, освен че на таблото ще показва S2, S3 и тн, вместо D? Самата кутия би трябвало да се държи идентично? Каква точно е ползата на S режима? Очевидно добавя опцията за ръчни смени, която ако реша да ползвам нужно ли е да натискам unlock бутона отстрани всеки път или просто се бута нагоре и надолу?

3. Ако си карам на Comfort на D и вкарам лоста на S това не променя нищо (throttle response, твърдостта на волана) освен режима на скоростите, нали? Кой е най-бързият, смислен и щадящ техниката начин за изпреварвания извънградско - Sport режима изцяло или само на кутията? Или просто кикдаун на D?

4. Как карате в лоши условия/на сняг? Comfort + DTC или Sport+ е по-добрият избор? Колата е 330xd.
Дано не задавам много тъпи въпроси, но поизчетох раздела и не открих подобно инфо. А и слизам от Е39 и още се чудя малко какво става тук

- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой има ли проблем сега в жегите да му се пуска алармата ? Преди 1 месец някъде ми се пусна сама. Беше записало някакви грешки, но предния ден се опитах да паля колата с втория ключ, който се оказа с тотално умряла батерия (отключих с физическия ключ и засвири алармата, спрях я през апп-а
). Мислех че това е причина, зачистих всички грешки и не е тръгвала повече. До вчера. И до днес. Колата не е местена 4 дни.
Интересното е, не знам дали е съвпадение... Става по приблизително едно и също време на обяд. И трите пъти. Колата е паркирана на едно и също място и я пече слънце в тези часове. Вътре има и сенник на предното табло. Колко чувствителни са тези датчици ? Възможно ли е като се напече тоя сенник да мръдне леко и така да реагира ? Или просто нещо дава фира

Интересното е, не знам дали е съвпадение... Става по приблизително едно и също време на обяд. И трите пъти. Колата е паркирана на едно и също място и я пече слънце в тези часове. Вътре има и сенник на предното табло. Колко чувствителни са тези датчици ? Възможно ли е като се напече тоя сенник да мръдне леко и така да реагира ? Или просто нещо дава фира


- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Бързи въпроси и отговори
Четвърти път се случва това с алармата. Пак на същото място, пак по това време на обяд
4 от 4 е на това място колата. Не се е случвало от предния път, като съм писал, т.е. към 40 дена. Баси мистерията
Вече съм 99%, че е от мястото. Има някакъв лекарски кабинет в близост, възможно ли е нещо от там да ебава ? Май е някакъв за рехабилитация, т.е. вероятно има и разни облъчващи апарати вътре.





Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, има ли възможност да се инсталира и отключи софтуерно drive assistant на кола, която фабрично няма такава екстра?
Предполагам, че и да може, най вероятно ще е голям филм, но все пак някой може да знае.
Благодаря!
Предполагам, че и да може, най вероятно ще е голям филм, но все пак някой може да знае.
Благодаря!
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, кантара на пасажерската седалка в кой елемент е вграден - дунапрена или дамаската?
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
в чужди форуми срещам информация, че има разлика в светенето между европейските и американските фарове, но не мога да разбера за кой точно модел говорят. Някой правил ли е сравнение, защото ми предстои смяна на единия и се чудя дали има смисъл да сменя и двата с по-силните? Колата е фейслифт с led ( не adaptive ) фарове.
в чужди форуми срещам информация, че има разлика в светенето между европейските и американските фарове, но не мога да разбера за кой точно модел говорят. Някой правил ли е сравнение, защото ми предстои смяна на единия и се чудя дали има смисъл да сменя и двата с по-силните? Колата е фейслифт с led ( не adaptive ) фарове.
ASC off -> FUN on
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравйте,
още едно питане за фарове - led (не adaptive led ) завиват ли в движение?
още едно питане за фарове - led (не adaptive led ) завиват ли в движение?
ASC off -> FUN on
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Фаровете са различни, да, не смесвай европейски с американски. И не, не завиват в движение.
Never mistake motion for action...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
shopa_bs написа:Здравейте,
в чужди форуми срещам информация, че има разлика в светенето между европейските и американските фарове, но не мога да разбера за кой точно модел говорят. Някой правил ли е сравнение, защото ми предстои смяна на единия и се чудя дали има смисъл да сменя и двата с по-силните? Колата е фейслифт с led ( не adaptive ) фарове.
Струва си да се сменят фаровете с Adaptiv LED, трябва колата да е оборудвана с KAFAS камера за да може да се активира адаптивната функция.
Екстрата е много приятна, можеш да видиш клипове в ютуб как работят.
Ако решиш да правиш такъв ъпгрейд, фаровете задъжлително гледай да са от европейска кола.
И американските стават, ама не е същото...

- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, имам следния проблем. С adaptive led фарове съм, но винаги на "ауто" ми светят фаровете (не само дневните светлини) от менюто е активирана функцията за дневни светлини, но късите винаги си светят. Преднишни собственик е сложил челно стъкло (оригинално) за кола без сензор за дъжд, а моята има и съответно сензора не работи защото е скрит под черен кант. Възможно ли е заради това колата да си мисли че е тъмно постоянно и за това да светят фаровете винаги? С дигитално табло съм и през деня си е в дневен режим, а като се стъмни си влиза само в нощен режим. Автоматичните дълги и завиването на фаровете ми работи без проблем. Единтвено ме съмнява този сензор за дъжд ?
Поздрави !
пс. Адаптивните ми фарове са ретрофитнати (по рама колата е с ксенонови) ! Но модулите и всичко е прегледано повторно и всичко е кодирано както трябва.
Поздрави !
пс. Адаптивните ми фарове са ретрофитнати (по рама колата е с ксенонови) ! Но модулите и всичко е прегледано повторно и всичко е кодирано както трябва.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Бързи въпроси и отговори
От сензора за дъжд е, той всъщност е RLS /Rain Light Sensor/ и под черния кант за него е тъмно вън.
Интериора си има собствен сензор за светлина.
Интериора си има собствен сензор за светлина.

- Meidana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 26.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F34 LCI
- Мечтае да кара: същото
- Детайли за колата: Estriol blue
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
Изгоря лявото оченце, някой знае ли какъв е номера на частта която трябва да сменя?
Изгоря лявото оченце, някой знае ли какъв е номера на частта която трябва да сменя?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: Бързи въпроси и отговори
Meidana написа:Здравейте,
Изгоря лявото оченце, някой знае ли какъв е номера на частта която трябва да сменя?
Това трябва да е номера - 63117493237, но ако искаш ми прати вин на лично да го видя със сигурност. Даже по схема стои в горната част на фара, тоест евентуално ще се сменя лесно.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани