Съвети и въпроси относно избор на F3х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Всичко идва от автомата, на комфорт те държи на висока предавка и докато се усети ко да стане е минала към мудните вече
И аз минах от 325i E90, на 328i, но ръчка, разликата е фрапантна. Дори няма смисъл да се застава на линия.

И аз минах от 325i E90, на 328i, но ръчка, разликата е фрапантна. Дори няма смисъл да се застава на линия.


- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
При мен единствената причина да взема Ф30 беше автомата. Сигурен съм, че и с него няма да има състезание, ама ще пробвам де.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Е тя работата е ясна имайки в предвид данните на хартия.
По-интересно е да речем 258 или 272 коньовите 6-таци в е90 как се представят спрямо 4-цилиндровите 245-коньови ф30-ки. Както и дали автоматът може да наклони везните.
По-интересно е да речем 258 или 272 коньовите 6-таци в е90 как се представят спрямо 4-цилиндровите 245-коньови ф30-ки. Както и дали автоматът може да наклони везните.
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Ето така
....http://www.zeperfs.com/duel1302-4205.htm а тук и с 272 магаренца http://www.zeperfs.com/duel2672-4205.htm Резонно като цяло, от 0-160 обаче атмосферката губи.

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Направо ми е трудно да повярвам, че 272 коня 6-так атмосферка губи от 4-цилиндров мотор при това с близо 25-30 коня по-малко, доста добре са ги напомпали тез нови турбо бензини...
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
drago9205 написа:Направо ми е трудно да повярвам, че 272 коня 6-так атмосферка губи от 4-цилиндров мотор при това с близо 25-30 коня по-малко, доста добре са ги напомпали тез нови турбо бензини...
Само ще кажа, че 335 във Ф30 с 8ЗФ думка стабилно е92-ка със същия мотор и 6ЗФ..
Кутията пръска.

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- carmanf1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 687
- Регистриран на: 8.08.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
drago9205 написа:Направо ми е трудно да повярвам, че 272 коня 6-так атмосферка губи от 4-цилиндров мотор при това с близо 25-30 коня по-малко, доста добре са ги напомпали тез нови турбо бензини...
Трябва да покараш ф30 328 - но на спорт и кутията и тя на спорт
- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Bexim написа:При мен единствената причина да взема Ф30 беше автомата. Сигурен съм, че и с него няма да има състезание, ама ще пробвам де.
Заставай и да пробваме добрата стара печка с модерните бензинки.

NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Bexim написа:drago9205 написа:Направо ми е трудно да повярвам, че 272 коня 6-так атмосферка губи от 4-цилиндров мотор при това с близо 25-30 коня по-малко, доста добре са ги напомпали тез нови турбо бензини...
Само ще кажа, че 335 във Ф30 с 8ЗФ думка стабилно е92-ка със същия мотор и 6ЗФ..
Кутията пръска.
Така де, но поне моторът е същият, а тук говорим за ~30 коня дефицит и пак 0.4 сек разлика до 100 (при това ф30-ката я дават ръчка). Нещо не ми се струва реалистична информацията в този сайт zeperfs.com

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
cww написа:Заставай и да пробваме добрата стара печка с модерните бензинки.
Объркал си човека

Ако съм от хората, които застават, няма да съм с нито едната от двете. Това са коли за возене. .

Драго, то и във Ф-ките има саунд генератор...

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Съвсем добронамерено предложение и просто за проба, тъй като нямам къде да навъртам километри.
Ако смятам, че 330 хд е спортна кола, по-добре е да сменя дилъра.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако смятам, че 330 хд е спортна кола, по-добре е да сменя дилъра.
Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Важното е да е бърза, пък от къде ще излиза звука... Не подценявайте въртящият момент колеги, той мести все пак.
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Само на фейсовите 335i E92 са еднакви моторите с 335i Ф30, преди фейса са с N54 с две турбини, след фейса и F30 N55 една турбина.

- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
boris написа:Само на фейсовите 335i E92 са еднакви моторите с 335i Ф30, преди фейса са с N54 с две турбини, след фейса и F30 N55 една турбина.
За такова иде реч. N55 беше.
CWW, предполагам, че е за сверка, но наистина не съм от хората, които се занимават с това. Тези двете ми е мерак, защото са си мои и ги карам и просто ми е интересно усещането ми как е спрямо представянето.
При 330 хд усещането също е страшно добро.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Не знам дали това е точната тема, но сякаш не си струва да пускам отделна само за този въпрос. Правих малко проучване и ми възникнаха няколко въпроса.
Видях, че освен N20, в някои щати се е продавал N26, който май е същия двигател, но уж по-екологичен. Не знам дали е по-малко коне или пък има повече катализатори или други системи за пречистване, но никъде не намерих данни дали и той има проблема с веригата и маслената помпа като на N20.
Също така прочетох, че в първата година има и доста модели с някаква драма във водната помпа (имало някаква пластмасова част, но не помня перката или нещо друго), та навсякъде пишеха поне от 2013та нататък да се взимат.
Другия ми въпрос е свързан с B48. За него навсякъде прочетох, че няма такива проблеми. Е верига пак може да ти се наложи да смениш, но не и на някакви смешни километри и няма проблем с маслената помпа. Това, което обаче ме притесни са няколко коментара, че в щатите конкретно имало произведени фейсови бройки, но все още с N20, но били с новата верига и помпа... това обаче никой не можа да го потвърди(че са с новите части). Въобще някой ако е правил същото проучване стигнал ли е до окончателни отговори?
Като цяло се чудя дали си струва, защото разликата между фейса и префейса при блъснатите от щатите коли е горе долу колкото би ти излезнала смяната на верига+помпа и труда. Айде и малко отгоре. За другите промени пише minor interior changes, но не знам дали има драстични подобрение в интериора, защото чета, че хора и от фейса се оплакват от паразитни звуци и т.н.
Видях, че освен N20, в някои щати се е продавал N26, който май е същия двигател, но уж по-екологичен. Не знам дали е по-малко коне или пък има повече катализатори или други системи за пречистване, но никъде не намерих данни дали и той има проблема с веригата и маслената помпа като на N20.
Също така прочетох, че в първата година има и доста модели с някаква драма във водната помпа (имало някаква пластмасова част, но не помня перката или нещо друго), та навсякъде пишеха поне от 2013та нататък да се взимат.
Другия ми въпрос е свързан с B48. За него навсякъде прочетох, че няма такива проблеми. Е верига пак може да ти се наложи да смениш, но не и на някакви смешни километри и няма проблем с маслената помпа. Това, което обаче ме притесни са няколко коментара, че в щатите конкретно имало произведени фейсови бройки, но все още с N20, но били с новата верига и помпа... това обаче никой не можа да го потвърди(че са с новите части). Въобще някой ако е правил същото проучване стигнал ли е до окончателни отговори?
Като цяло се чудя дали си струва, защото разликата между фейса и префейса при блъснатите от щатите коли е горе долу колкото би ти излезнала смяната на верига+помпа и труда. Айде и малко отгоре. За другите промени пише minor interior changes, но не знам дали има драстични подобрение в интериора, защото чета, че хора и от фейса се оплакват от паразитни звуци и т.н.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани