Съвети и въпроси относно избор на F3х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Аз четох друга статия в която се споменаваше колко много недостатъци били намерили японците в ген 1 и затова от БМВ направили Ген 2 за да удоволетворят нуждите за Супра едва ли не.
Иначе времето ще покаже, към момента всички които познавам с Б58 си подават стабилно и няма драми, че даже повечето са напомпани и то не с малко.
Иначе времето ще покаже, към момента всички които познавам с Б58 си подават стабилно и няма драми, че даже повечето са напомпани и то не с малко.


- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8373
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
е то показва ... има немалко коли на по 200к+ км на по 500 коня и имат нула проблеми 

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Здравейте, от години не съм влизал тук, понеже се метнах на ауди, но сега съм се насочил към нов автомобил от 20 000 до 22 000 лева и мисля да се впусна в търсене на ф31 LCI.
Може ли да ме насочите към теми за четене или да ми кажете с 2-3 изречения как стоят нещата при ф31 серията, като например има ли проблемни двигатели от сорта на н серията на е90 и т.н.
Набелязъл съм няколко автомобила за оглед, ще се радвам на мнение.
https://www.mobile.bg/obiava-1171017196 ... port-paket
тази забелязвам, че няма efficient dynamics (има ли голямо значение това ?), но като цяло ми е на последно място.
https://www.mobile.bg/obiava-1170238155 ... -6d-116k-s
Тази ми е на първо място, отговаря на търсените ми критерии
Като цяло няма голям избор в България до колкото успявам да се ориентирам. Благодаря !
Може ли да ме насочите към теми за четене или да ми кажете с 2-3 изречения как стоят нещата при ф31 серията, като например има ли проблемни двигатели от сорта на н серията на е90 и т.н.
Набелязъл съм няколко автомобила за оглед, ще се радвам на мнение.
https://www.mobile.bg/obiava-1171017196 ... port-paket
тази забелязвам, че няма efficient dynamics (има ли голямо значение това ?), но като цяло ми е на последно място.
https://www.mobile.bg/obiava-1170238155 ... -6d-116k-s
Тази ми е на първо място, отговаря на търсените ми критерии
Като цяло няма голям избор в България до колкото успявам да се ориентирам. Благодаря !
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Вероятно е за ревизия на мотора или нещо друго сериозно. Звънни и ще ти кажат. Като гледам, че я е карал без стелки, представи си как е "поддържана" - аз от такъв кола не бих купил.
Фейс в този бюджет - нормално да няма...
BaDxBoY написа:Здравейте, от години не съм влизал тук, понеже се метнах на ауди, но сега съм се насочил към нов автомобил от 20 000 до 22 000 лева и мисля да се впусна в търсене на ф31 LCI.
Може ли да ме насочите към теми за четене или да ми кажете с 2-3 изречения как стоят нещата при ф31 серията, като например има ли проблемни двигатели от сорта на н серията на е90 и т.н.
Набелязъл съм няколко автомобила за оглед, ще се радвам на мнение.
https://www.mobile.bg/obiava-1171017196 ... port-paket
тази забелязвам, че няма efficient dynamics (има ли голямо значение това ?), но като цяло ми е на последно място.
https://www.mobile.bg/obiava-1170238155 ... -6d-116k-s
Тази ми е на първо място, отговаря на търсените ми критерии
Като цяло няма голям избор в България до колкото успявам да се ориентирам. Благодаря !
Фейс в този бюджет - нормално да няма...
Never mistake motion for action...
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Днес минах да я гледам. Оказа се Американка, не знам как не бях забелязъл в обявата. Предна и задна броня са пребоядисани не много добре, а може би са и сменени. Заден ляв калник е одран и леко чукнат при вратата, на снимките не се вижда. Фаровете са тайвански, нови. Може би е имало някакъв удар някога. Дръжката на кората на шоф врата се разпада, не знам това дали е нормално, някаква гумирна е. 189хил мили. Има фолио по стъклата, което е за сваляне. Била е някъде на много топло - кората под чистачките се разпада, то това си е класика. Бананите/успокоителите на веригите са кафяви погледнати през капачката на маслото- демек не са сменявани
, но веригата е все още обтегната като се бута с пръст. Двигателят работи като чувал с гайки(може би е от waste gate-a), но в нейна защита май всичките така работят - веригата не я чувам, засега. Свети чека- записва термостата. Ако има някой колега някъде по Люлин с n20 да му чуя колата на живо ще се оринтирам по добре как трябва да звучи изправна.

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Принципно мотора е доста тих, ако всичко е наред по него разбира се. Работи около 20-на сек. по-шумно в началото при палене докато подгрее катализатора, после не трябва да има никакви паразитни шумове. Оборотите на празен ход са около 700, така че се чува и най-малкия нетипичн шум.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Разбиранията ни за тих двигател са коренно различни явно. Аз го сравнявам с е36 м52/м50, е46 м52ту, а4 Б6 3.0i , Е90 N52B25 - никоя от тези не е с директно впръскване. Тази която гледах звучи като тази от клипа. Спред мен е нормално за Този модел, може и да греша. Тази от обявата обаче и притриса малко. Сега вероятно не е карана, влачена е от другия край на света, може бобини свещи да не се ок, може да има нагар по портовете и т.н.
https://www.youtube.com/watch?v=GH50gcc1HCg
https://www.youtube.com/watch?v=GH50gcc1HCg
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- bir40o0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 8.06.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: G31
- Мечтае да кара: F80
- Детайли за колата: BMW G31 530xD
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
maxpower написа:Днес минах да я гледам. Оказа се Американка, не знам как не бях забелязъл в обявата. Предна и задна броня са пребоядисани не много добре, а може би са и сменени. Заден ляв калник е одран и леко чукнат при вратата, на снимките не се вижда. Фаровете са тайвански, нови. Може би е имало някакъв удар някога. Дръжката на кората на шоф врата се разпада, не знам това дали е нормално, някаква гумирна е. 189хил мили. Има фолио по стъклата, което е за сваляне. Била е някъде на много топло - кората под чистачките се разпада, то това си е класика. Бананите/успокоителите на веригите са кафяви погледнати през капачката на маслото- демек не са сменявани, но веригата е все още обтегната като се бута с пръст. Двигателят работи като чувал с гайки(може би е от waste gate-a), но в нейна защита май всичките така работят - веригата не я чувам, засега. Свети чека- записва термостата. Ако има някой колега някъде по Люлин с n20 да му чуя колата на живо ще се оринтирам по добре как трябва да звучи изправна.
При положение че читава 328/330i струва 30 000 + лева, не нам как очакваш да не набиеш в тая 15К за да стане кола. Дори нещата, които описваш са малко в сравнение с това което очаквам в действителност да и има. Казвам го от опит, преди 2 месеца докарахме една 328ца от Америка, с “козметичен” удар в предна джантата. Колата за щастие не е крива, след ремонта е перфектни стойности, но цената е която ти описах по-горе.
Аз лично не бих ходиш да гледам тая червената дори.
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
maxpower написа:Разбиранията ни за тих двигател са коренно различни явно. Аз го сравнявам с е36 м52/м50, е46 м52ту, а4 Б6 3.0i , Е90 N52B25 - никоя от тези не е с директно впръскване. Тази която гледах звучи като тази от клипа. Спред мен е нормално за Този модел, може и да греша. Тази от обявата обаче и притриса малко. Сега вероятно не е карана, влачена е от другия край на света, може бобини свещи да не се ок, може да има нагар по портовете и т.н.
https://www.youtube.com/watch?v=GH50gcc1HCg
Тази според мен е за вериги, и все пак е с директно впръскване няма как да е 1:1 като старите мотори. Ако всичко е наред, като позагрее мотора работи доста добре. Тук се чуват и вериги и дюзи, а те са няколко ревизии, тази е от първите 2013 г., но пък е с electronic waste gate, т.е не от съвсем първите бройки.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
bir40o0 написа:maxpower написа:Днес минах да я гледам. Оказа се Американка, не знам как не бях забелязъл в обявата. Предна и задна броня са пребоядисани не много добре, а може би са и сменени. Заден ляв калник е одран и леко чукнат при вратата, на снимките не се вижда. Фаровете са тайвански, нови. Може би е имало някакъв удар някога. Дръжката на кората на шоф врата се разпада, не знам това дали е нормално, някаква гумирна е. 189хил мили. Има фолио по стъклата, което е за сваляне. Била е някъде на много топло - кората под чистачките се разпада, то това си е класика. Бананите/успокоителите на веригите са кафяви погледнати през капачката на маслото- демек не са сменявани, но веригата е все още обтегната като се бута с пръст. Двигателят работи като чувал с гайки(може би е от waste gate-a), но в нейна защита май всичките така работят - веригата не я чувам, засега. Свети чека- записва термостата. Ако има някой колега някъде по Люлин с n20 да му чуя колата на живо ще се оринтирам по добре как трябва да звучи изправна.
При положение че читава 328/330i струва 30 000 + лева, не нам как очакваш да не набиеш в тая 15К за да стане кола. Дори нещата, които описваш са малко в сравнение с това което очаквам в действителност да и има. Казвам го от опит, преди 2 месеца докарахме една 328ца от Америка, с “козметичен” удар в предна джантата. Колата за щастие не е крива, след ремонта е перфектни стойности, но цената е която ти описах по-горе.
Аз лично не бих ходиш да гледам тая червената дори.
Това е вярно за масовия потребител. Но аз не съм такъв. Трябва ми кола със задраво купе без удари и ръжди, запазен интериор и що годе читав двигател и скорости, даже предпочитам да са такива , които имат нужда да се оправят. Повече ме притеснява като някой вече ги е "оправил". Разбира се трябва и цената да е атрактивна.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- DonMakaveli96
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 1.04.2019
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
maxpower написа:bir40o0 написа:maxpower написа:Днес минах да я гледам. Оказа се Американка, не знам как не бях забелязъл в обявата. Предна и задна броня са пребоядисани не много добре, а може би са и сменени. Заден ляв калник е одран и леко чукнат при вратата, на снимките не се вижда. Фаровете са тайвански, нови. Може би е имало някакъв удар някога. Дръжката на кората на шоф врата се разпада, не знам това дали е нормално, някаква гумирна е. 189хил мили. Има фолио по стъклата, което е за сваляне. Била е някъде на много топло - кората под чистачките се разпада, то това си е класика. Бананите/успокоителите на веригите са кафяви погледнати през капачката на маслото- демек не са сменявани, но веригата е все още обтегната като се бута с пръст. Двигателят работи като чувал с гайки(може би е от waste gate-a), но в нейна защита май всичките така работят - веригата не я чувам, засега. Свети чека- записва термостата. Ако има някой колега някъде по Люлин с n20 да му чуя колата на живо ще се оринтирам по добре как трябва да звучи изправна.
При положение че читава 328/330i струва 30 000 + лева, не нам как очакваш да не набиеш в тая 15К за да стане кола. Дори нещата, които описваш са малко в сравнение с това което очаквам в действителност да и има. Казвам го от опит, преди 2 месеца докарахме една 328ца от Америка, с “козметичен” удар в предна джантата. Колата за щастие не е крива, след ремонта е перфектни стойности, но цената е която ти описах по-горе.
Аз лично не бих ходиш да гледам тая червената дори.
Това е вярно за масовия потребител. Но аз не съм такъв. Трябва ми кола със задраво купе без удари и ръжди, запазен интериор и що годе читав двигател и скорости, даже предпочитам да са такива , които имат нужда да се оправят. Повече ме притеснява като някой вече ги е "оправил". Разбира се трябва и цената да е атрактивна.
Добре де, а нали я купуваш тази кола за да я шофираш. За да я шофираш трябва да е поне адекватно надеждна. А за да я докараш до т.нар. надеждно състояние трябва да инвестираш пари. В тези коли се инвестират 4 цифрени суми за почти всичко, което е проблем. Ако е 1 проблемът - ок, ако са няколко? Отиваш на цена еквивалентна на сравнително читава кола с нужда от генерално обслужване. Колко е ремонтът на кутията? А мотора?
С други думи - евтиното излиза скъпо вече - и пак е скалъпено. Аз лично тази кола бих я подминал с 300 км/ч. Или за тези пари бих гледал много читав 2011 Е90.
Мое мнение. Сори.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Какво да кажа, падам си по таралястници.
В Алфа форума ми казваха същото за настоящата ни кола, но като тегля чертата съм доволен от Алфонсо противно на мнението за Талянките. Разбира се му направих двигателя и скоростите, но пък добре ги направих. Сигурно е единственото 1,9 JTD с налични и работещи вихрови клапи ако не в България, то поне в София.


В Алфа форума ми казваха същото за настоящата ни кола, но като тегля чертата съм доволен от Алфонсо противно на мнението за Талянките. Разбира се му направих двигателя и скоростите, но пък добре ги направих. Сигурно е единственото 1,9 JTD с налични и работещи вихрови клапи ако не в България, то поне в София.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
maxpower написа:Разбиранията ни за тих двигател са коренно различни явно. Аз го сравнявам с е36 м52/м50, е46 м52ту, а4 Б6 3.0i , Е90 N52B25 - никоя от тези не е с директно впръскване. Тази която гледах звучи като тази от клипа. Спред мен е нормално за Този модел, може и да греша. Тази от обявата обаче и притриса малко. Сега вероятно не е карана, влачена е от другия край на света, може бобини свещи да не се ок, може да има нагар по портовете и т.н.
https://www.youtube.com/watch?v=GH50gcc1HCg
По принцип ранните n20 звучат точно по този начин, както е във видеото. Не е особено приятен звук, но е нормално, за сметка на това работят изключително гладко когато всичко им е изправно и вътре в купето не можеш да усетиш като е запалена на празен ход. Разпадането на дръжките също е нормално на кола с такъв пробег, сменят се евтино и лесно, това не е драма. Всичко друго по тази обява обаче е съмнително. Нямам представа как са успели да я докарат от Щатите, да оправят щетата и да си сложат печалба, при положение, че само транспорта с данъците и таксите е около 9-10хил лв.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Е, начини много има или е изникнал някакъв скрит проблем тук и гледат да се отърват на себестойност. Моята кола е много по-тиха, с последната ревизия на N20 съм, макар че за 45к км при мен станаха по-шумни инжекторите и вероятно в някакъв момент ще дойде време за смяна.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани