Съвети и въпроси относно избор на F3х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Всеки с приоритетите си 
Компромис? По-скоро въпрос на избор, 335 колкото искаш автомати, ръчки единици. Моята ръчка замина за месец, а не беше хич евтина, пък нека трудно се продават.

Компромис? По-скоро въпрос на избор, 335 колкото искаш автомати, ръчки единици. Моята ръчка замина за месец, а не беше хич евтина, пък нека трудно се продават.

- ka4i
- ентусиаст
-
- Мнения: 1080
- Регистриран на: 31.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 touring
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Съвети и въпроси относно избор на F3х
Откакто БМВ започнаха да слагат DCT и 8ZF.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Dextuar написа:Откакто БМВ започнаха да слагат DCT и 8ZF.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Потвърждавам, новите автомати са уникални, поне за мен.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1892
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Вижте сега момчета, по принцип сте прави за уникално добрите автомати слагани в БМВ, ама да казваш, че ръчката е недостатък...както каза колегата, въпрос на избор, вкус и т.н.
Защо според вас в много от Американските коли и то суперспортни се оставя ръчката като избор като доскоро рядко можеше да видиш автоматик в тия коли? Едва през последните години започнаха да монтират кутии с два съединителя и това не е защото не можеха по-рано. Позаинтересувайте се примерно колко пари струва М5 Е60 нормално и колко с ръчна кутия.
Хайде при масовите коли е обратното и ръчката е една идея по евтина при абсолютно същия екземпляр с автомат, но след време като поостареят още не се знае като говорим минимум за 335/435i или М3/М4. Понеже като нови се водят като предимство, ама като стари колкото по-сложни, толкова по-зле откъм поддръжка. Ако говорим чисто за мързеливо каране, автомата има предимство, но за спортно каквото се предполага, че ще се случва с 335и(понеже иначе за какво му е на човек такава кола)то ръчката доставя усещане, което нито един автомат на света не е бил и няма да е способен да достави. Като ви чете мненията човек относно колко кофти било да се нагласят обороти, придърпвания, полусъединители и не знам си какво, направо скоро трябва да разделят книжките за коли на такива с ръчни скорости и автомати. Да не говорим, че относно износване автомата при бая спирания и тръгвания без да изключва от скорост се износва може би повече от ръчката. Разбира се говорим за ръчка, която е карана от човек, който знае как да я кара.
При прекалено големи мощности ръчката става по-трудна за каране, понеже оборотите прекалено бързо стигат лимита си, но пак доставя голям кеф.
Аз лично никога, ама никога не бих върнал кола в добро състояние защото е ръчка, преди години когато търсих М3 Е92 го търси с ръчна кутия, познавам доста хора, които я предпочитат и псуват производителите, че в много модели не оставиха възможност за избор. Та въпрос на вкус и предпочитание да кажем още веднъж, но не е недостатък или предимство ръчката. Има хора да я търсят и винаги ще има, не се заблуждавайте, че трудно се продава една кола, понеже е ръчка.
Защо според вас в много от Американските коли и то суперспортни се оставя ръчката като избор като доскоро рядко можеше да видиш автоматик в тия коли? Едва през последните години започнаха да монтират кутии с два съединителя и това не е защото не можеха по-рано. Позаинтересувайте се примерно колко пари струва М5 Е60 нормално и колко с ръчна кутия.


Аз лично никога, ама никога не бих върнал кола в добро състояние защото е ръчка, преди години когато търсих М3 Е92 го търси с ръчна кутия, познавам доста хора, които я предпочитат и псуват производителите, че в много модели не оставиха възможност за избор. Та въпрос на вкус и предпочитание да кажем още веднъж, но не е недостатък или предимство ръчката. Има хора да я търсят и винаги ще има, не се заблуждавайте, че трудно се продава една кола, понеже е ръчка.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Съвети и въпроси относно избор на F3х
Аз карам 440i и го карам спокойно и с автомата е супер, така че не си мисли, че всеки с “голям” мотор го е купил да го ръчка. М-ките затова им махната ръчките дори в Америка, щото толкова има пазар. Сам знаеш последното М5 с каква кутия е, новото М3/М4 също. Ръчкането може да го правиш и с перата на волана.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- santorini
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: Range Rover
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
То тия Е60 М5 с ръчка са май под 1000, имат колекционерска стойност, затова държи цена
Има една американка в Ауто бавария от 1 година, седи и прашасва, на цената на ф10 М5

- terorero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 26.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: M4 (F83)
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Тук не коментираме спортна кола, М5, М2, Порше или някоя екзотика за кеф и свободно време а обикновена евридейка.
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Абе не е същото. Друго си е да усетиш вибрациите по лоста, съединител, тва онова. Тия перца са се 1 цъкам плейстейшън. Да не говорим, че дори като съм на manual режим колата често сменя сама, което не го разбирам и много ме нервира.Dextuar написа:Ръчкането може да го правиш и с перата на волана.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Jorixa написа:Абе не е същото. Друго си е да усетиш вибрациите по лоста, съединител, тва онова. Тия перца са се 1 цъкам плейстейшън. Да не говорим, че дори като съм на manual режим колата често сменя сама, което не го разбирам и много ме нервира.Dextuar написа:Ръчкането може да го правиш и с перата на волана.
Ръчен режим само от пера, колата сменя сама, но перя + скоростния лост в ляво колата не бара, поне при мен.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Сигурен бях, че ще тръгне натам темата - автомат срещу ръчка! Никой не плюе по ръчните кутии, просто автоматите са по-търсени в това поколение. Толкова по темата.
Never mistake motion for action...
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Top Gun Maverick написа: Като ви чете мненията човек относно колко кофти било да се нагласят обороти, придърпвания, полусъединители и не знам си какво, направо скоро трябва да разделят книжките за коли на такива с ръчни скорости и автомати. Да не говорим, че относно износване автомата при бая спирания и тръгвания без да изключва от скорост се износва може би повече от ръчката. Разбира се говорим за ръчка, която е карана от човек, който знае как да я кара.![]()
Аз си карам перфектно както ръчни скорости, така и автоматик. Това че не искам да вися в задръстване и през 30 секунди да се занимавам с полусъединител и всички характерни за ръчната специфики, не значи, че не мога да я карам. Значи, че съм избрал да се улесня, да си правя кефа и да не мисля в обороти, скорости, изравнявания и придърпвания и затова избирам автоматик. По тая логика защо да имаме и климатик, като може да се кара и на отворен прозорец?
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
По-скоро защо са ви автоматични фарове като може с едно копче на ръка разстояние да си ги сменяте когато искате.
Същото и с автоматичните чистачки.
Същото и с темпомата.
Може и без тях може и с тях. Дават улеснения при определени условия. В други не правят никаква разлика.
Така е и с автомата.
В случая просто ЗФ8 се оказа доста сполучлив автомат и за това хората го препоръчват повече.
Същото и с автоматичните чистачки.
Същото и с темпомата.
Може и без тях може и с тях. Дават улеснения при определени условия. В други не правят никаква разлика.
Така е и с автомата.
В случая просто ЗФ8 се оказа доста сполучлив автомат и за това хората го препоръчват повече.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Здравейте ентусиасти,
Може ли мнение за https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=hwgclc . Това N20 или B48 трябва да е? Знам, че 181 коня на XDrive няма да са нещо уау, но нека игнорираме това.
Може ли мнение за https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=hwgclc . Това N20 или B48 трябва да е? Знам, че 181 коня на XDrive няма да са нещо уау, но нека игнорираме това.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Със сигурност е N20 и колата е по-стара от написаното. Конете не са толкова важни, въртящият момент движи колата, а турбинираните мотори имат приличен. Ако нямаш големи очаквания, не е зле.
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани