Съвети и въпроси относно избор на F3х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Аз не виждам да има някви толко важни екстри бялата, която черната да няма. Бизнес навигацията за мен е излишна екстра (освен ако не поддържа Carplay, ама тая може и да не поддържа, питай). M-пакета също не бих си го сложил, щот втвърдява и без това не-мекото окачване. Единствено седалките на черната ми изглеждат базовите, които са доста неудобни. Ама пък черната има спортна кутия (перца на волана), а бялата няма. И аз като колегата мисля че всичко опира по-скоро до това дали ти е важен хДрайв или не. Отстъпки, до колкото знам ауто бавария не правят големи, но най-вероятно поне за едно 5-10% ще се спазариш.
- chefoto
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 10.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G26 M440i xdrive
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Благодаря и на двамата за отговорите,
за екс драйв-а...честно казано не виждам голям смисъл от тази екстра, първо, че сегашната ми кола е със задно също и зимите съм успял да отида където съм поискал без никакви проблеми (естествено преценям ситуацията и не правя извращения да влизам в преспи и т.н), така че въобще не държа на този екс драйв. Може би някой, който е карал екс драйв може да сподели дали е life-changing experience
за екс драйв-а...честно казано не виждам голям смисъл от тази екстра, първо, че сегашната ми кола е със задно също и зимите съм успял да отида където съм поискал без никакви проблеми (естествено преценям ситуацията и не правя извращения да влизам в преспи и т.н), така че въобще не държа на този екс драйв. Може би някой, който е карал екс драйв може да сподели дали е life-changing experience

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Съвети и въпроси относно избор на F3х
Не знам защо си мислиш, че М пакета идва задължително със спортно окачване, няма да се очудя бялата да е с адаптивно 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Колеги, каква е разликата между 318d и 320d? За преди фейса става въпрос. Дюзи, турбо, ск. кутия? За веригите ми е ясно, че е хубаво да се сменят преди 200к км.
- iasend
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 27.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 335xd
- Мечтае да кара: 350xd ;)
- Детайли за колата: F31 335xd
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Xdrive е екстра, която не забелязваш че имаш и в това й е същността...с много ниска скорост като паркиране и маневриране и над 120км/ч си е 100% задно...управлението казват че е по-различно, по-скъпо за подръжка е особено ако даваш доста газ, особено стартове и харчи една идея повече, но това не смятам, че е от значение за избора
Sent from my G8441 using Tapatalk
Sent from my G8441 using Tapatalk
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Е щеше да го пише в есктрите предполагам, това си е важна екстра.Dextuar написа:Не знам защо си мислиш, че М пакета идва задължително със спортно окачване, няма да се очудя бялата да е с адаптивно
Sent from my iPhone using Tapatalk
Иначе да, със задно и хубави зимни гуми нямаш проблеми ако си внимателен, но определено с хДрайв ти е доста по-комфортно и стабилно зимата.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Jorixa написа:Е щеше да го пише в есктрите предполагам, това си е важна екстра.Dextuar написа:Не знам защо си мислиш, че М пакета идва задължително със спортно окачване, няма да се очудя бялата да е с адаптивно
Sent from my iPhone using Tapatalk
Иначе да, със задно и хубави зимни гуми нямаш проблеми ако си внимателен, но определено с хДрайв ти е доста по-комфортно и стабилно зимата.
Всички бмв дилъри не си дават въобще зор, половината неща, които ги пише, не са така често, защото са копи пейст, особено в автобавария, а и снимки почти напълно липсват, от мой опит най-добре е да идеш на място, да ти изкарат пред теб по вина какво има и какво няма.
- E30driver
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 9.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Карам често 430и екс-драйв, на колега, само че кабрио (купено ново). Определено 2 литров бензинов двигател и екс драйв е слаба комбинация, незвисимо колко коня пише, че е мощноста. Отделно под 11/100 бензин (98) не може да се падне, нормално по магистрала си отива на 13. За мен този двигател става само за задно. Бих препоръчал да се види и тази при другия дилър в София.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 4405811021
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 4405811021
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
От опит - няма 4цил мотор, на който да не му тежи Х-драйва. Имайте го предвид. На хартия всичко звучи супер, но като покараш, реалността е различна. А в комбинация с автомат тия коне и нютони ги гледаш през прозореца как те подминават, но не са ти на гумите със сигурност. При това изчезват точно като ти трябват най-много 

Never mistake motion for action...
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
4-цилиндровият мотор се развърта по-бързо от 6-так и 8-мак.
В комбинация с турбо и човек, дето знае как да го кара (свикнал му е) върви повече от прилично.
Да, моята е на задно, но определено искаш ли да караш бързо - можеш.
Сега друго е, че кутията те държи на по-ниски обороти и може би за това сте с такова впечатление, но си има спорт на лоста, когато сте в такова настроение.
Ето ви клипче на 328 с JB4 срещу е90 м3.. Не знам Х ли е, задно ли е.
https://www.youtube.com/watch?v=pd2RMoU7ewQ
Какво повече може да иска човек от евридейка? Не е състезателна кола, но се мести хубаво определено, както се казва
От друга страна градско, на ниски обороти, на които те държи 8ЗФ си се чувства като шестак.
За звук да не говорим.. Трагедия, но това е друга тема.
За мен Х не е екстра, нито опция. Не ги и гледам даже, ама да не започваме този спор. Това си е моето мнение и предпочитание.
ПП Карал съм 320хи, за возене става, но харчи колко 328 и няма особен смисъл.
В комбинация с турбо и човек, дето знае как да го кара (свикнал му е) върви повече от прилично.
Да, моята е на задно, но определено искаш ли да караш бързо - можеш.
Сега друго е, че кутията те държи на по-ниски обороти и може би за това сте с такова впечатление, но си има спорт на лоста, когато сте в такова настроение.
Ето ви клипче на 328 с JB4 срещу е90 м3.. Не знам Х ли е, задно ли е.
https://www.youtube.com/watch?v=pd2RMoU7ewQ
Какво повече може да иска човек от евридейка? Не е състезателна кола, но се мести хубаво определено, както се казва

От друга страна градско, на ниски обороти, на които те държи 8ЗФ си се чувства като шестак.
За звук да не говорим.. Трагедия, но това е друга тема.
За мен Х не е екстра, нито опция. Не ги и гледам даже, ама да не започваме този спор. Това си е моето мнение и предпочитание.

ПП Карал съм 320хи, за возене става, но харчи колко 328 и няма особен смисъл.

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
А съм готов да оборя и двете ти твърдения, а ти имаш точните коли да го направим. Първо ще ти покажа как 440-ката ще падне от М3-ката, а стокова пак е бая над 328 с JB4, после ще ти покажа колко няма да ти се развърти миксера преди шестака 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Аз не съм усетил на 428 да му тежи хдрайв при нормално каране. Над 160 намалява тягата, но не съм карал същия мотор само на задно, за да преценя дали е от хдрайв или толкова си може.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1928
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Bexim написа:4-цилиндровият мотор се развърта по-бързо от 6-так и 8-мак.
Ако говорим за N20 спрямо стокови N55,B58, да, но при S55 седят по друг начин нещата.

N20 в 328,428 продължава да ме учудва колко добре се усеща, дори и с Xdrive, дори и с автомат. Не мога да кажа същото за Б46,Б48, по-скоро спънати ги усещам.
Декстъре, развърта не означава,че ще те дръпне, няма смисъл да се пробвате, ясен е резултата.

- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Опита ти е само с бензинови мотори предполагам, щото дизела си е пушка. Да не говорим че БМВ не са с постоянно 4 по 4 а в по-голямата част са само на един мост. Демек не знам какво значение толко има 4 или 6 цилиндъра. Да, хДрайв-а добавя тегло към колата, ама то и 2та допълнителни цилиндъра добавят.Leon написа:От опит - няма 4цил мотор, на който да не му тежи Х-драйва. Имайте го предвид.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Dex, говориш за мерене, състезаване, а аз говоря за коли за използване - возене, изпреварване, разход и т.н. Разликата е огромна.
А и ме познаваш и знаеш, че не се замервам, нито пък при наличието на м3 ще седна да си чипосвам евридейката, за да доказвам глупости. Достатъчно светя в червено...
А и с това меко окачване и тези коне са й много, хаха.
Въпросът е, че се дискредитира хубав мотор, какъвто е Н20, макар и два литра вече да стана миксер. И сега всички да ревнат - ВЕРИГАТАААА... И какво, все едно на всички дизели не я сменят, поне тази е отпред и се вижда, и има ясни симптоми. Всичко останало е късмет.
А и за да са спокойни всички мисля, че чипосано N55/B58 ще върви повече от S65, но там чарът е друг. А дали е така, аз отново няма да седна да го доказвам. Моето удоволствие от шофирането идва от друго, а не да съм с по-бърза кола.
Пак казвам тук говорим за коли за използване в нормални ежедневни условия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
А и ме познаваш и знаеш, че не се замервам, нито пък при наличието на м3 ще седна да си чипосвам евридейката, за да доказвам глупости. Достатъчно светя в червено...
А и с това меко окачване и тези коне са й много, хаха.
Въпросът е, че се дискредитира хубав мотор, какъвто е Н20, макар и два литра вече да стана миксер. И сега всички да ревнат - ВЕРИГАТАААА... И какво, все едно на всички дизели не я сменят, поне тази е отпред и се вижда, и има ясни симптоми. Всичко останало е късмет.
А и за да са спокойни всички мисля, че чипосано N55/B58 ще върви повече от S65, но там чарът е друг. А дали е така, аз отново няма да седна да го доказвам. Моето удоволствие от шофирането идва от друго, а не да съм с по-бърза кола.
Пак казвам тук говорим за коли за използване в нормални ежедневни условия.
Sent from my iPhone using Tapatalk
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани