Съвети и въпроси относно избор на F3х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- santorini
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 14.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: Range Rover
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
по интересното е че е писал 320д, а не 316д
хубавото е че е Б47, не н47
при правилна поддръжка няма особена драма според мен, в квартала има едно ф30 320д на около 400000 и човека е супер доволен, само веригите превантивно е сменял. и то н47 двигател.

при правилна поддръжка няма особена драма според мен, в квартала има едно ф30 320д на около 400000 и човека е супер доволен, само веригите превантивно е сменял. и то н47 двигател.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Нали осъзнавате, че този пробег НЕ Е само на двигател, а на всяко едно съединение по окачване, драйв-трейн, кутия, умора на материала и т.н.
И като го смятам и виждам по 220 км на ден всеки ден за 5 години, а те са по-малко.. Как бе, маа му...
Такси ли, Юбер ли...
От друга гледна точка това ме кара да се чувствам спокоен, че вчера се депресирах, че моята подмина 100К км и вече не е 5-цифрена..
И като го смятам и виждам по 220 км на ден всеки ден за 5 години, а те са по-малко.. Как бе, маа му...

Такси ли, Юбер ли...
От друга гледна точка това ме кара да се чувствам спокоен, че вчера се депресирах, че моята подмина 100К км и вече не е 5-цифрена..

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Едва ли, 3ките не са от най-комфортните коли отзад. Ама в Германия/Франция има не малко хора, които си карат ежедневно по толко за работа.Bexim написа:Такси ли, Юбер ли...
- SoldierOfGod
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 31.10.2019
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
На колко е сменил веригата, че аз съм на 173 к км?santorini написа:по интересното е че е писал 320д, а не 316дхубавото е че е Б47, не н47
при правилна поддръжка няма особена драма според мен, в квартала има едно ф30 320д на около 400000 и човека е супер доволен, само веригите превантивно е сменял. и то н47 двигател.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Здравейте,
Някой може ли да сподели следната информация.
Съжалявам, ако са завадани преди.
- Кои са читавите мотори ?
Petrol - turbocharged:
1.5 L B38 I3
1.6-2.0 L N13/N20/B48 I4
3.0 L N55/B58 I6
Diesel - turbocharged:
2.0 L N47/B47 I4
3.0 L N57 I6
Питането ми е свързано с проблемните 2.0 мотори от предното поколение 2.0 L N47 I4 дали 2.0 L B47 наследяват или имат същите проблеми и симптоми.
3.0 L N57 I6 си е и си остава същия боклук, като N47?
Или с други думи дали трябва се гледа кода на мотора независимо дали е дизел или бензин да започва с B ? Ако е дизел то B47 I4 (тук нямаме 6 цилиндара), ако бензин то B48 I4 / B58 I6
B47D20 (140 kW version) - 2015–2019 F30/F31/F34 320d
B47D20 (165 kW version) - 2015–2018 F30/F31/F34 325d
Като допълнение
"двигателите - дизеловите работят при 100 градуса температура на маслото, докато бензиновите са на 120 градуса и казват, че за няколко години им се изпичали гарнитурите и протичали тук и там ."
Това колко е вярно?
Което води и до другия въпрос това означава ли, че този модел двигател няма xDrive?
- Как се справя xDrive въобще? Някакви проблеми с него?
- Автоматика е ZF 8HP* степен, ако не се лъжа. Някакви драми с него?
- Кои са най-срещаните проблеми с модела или за кое да се внимава при покупката?
- Окачването надеждно ли е?
- На дълъг път 500+ км като слeзеш чувстваш ли се като Робокоп или си има комфорта?
- Какви ремонти и колко са ви излезнали те?
Благодаря предварително.
Някой може ли да сподели следната информация.
Съжалявам, ако са завадани преди.
- Кои са читавите мотори ?
Petrol - turbocharged:
1.5 L B38 I3
1.6-2.0 L N13/N20/B48 I4
3.0 L N55/B58 I6
Diesel - turbocharged:
2.0 L N47/B47 I4
3.0 L N57 I6
Питането ми е свързано с проблемните 2.0 мотори от предното поколение 2.0 L N47 I4 дали 2.0 L B47 наследяват или имат същите проблеми и симптоми.
3.0 L N57 I6 си е и си остава същия боклук, като N47?
Или с други думи дали трябва се гледа кода на мотора независимо дали е дизел или бензин да започва с B ? Ако е дизел то B47 I4 (тук нямаме 6 цилиндара), ако бензин то B48 I4 / B58 I6
B47D20 (140 kW version) - 2015–2019 F30/F31/F34 320d
B47D20 (165 kW version) - 2015–2018 F30/F31/F34 325d
Като допълнение
"двигателите - дизеловите работят при 100 градуса температура на маслото, докато бензиновите са на 120 градуса и казват, че за няколко години им се изпичали гарнитурите и протичали тук и там ."
Това колко е вярно?
Което води и до другия въпрос това означава ли, че този модел двигател няма xDrive?
- Как се справя xDrive въобще? Някакви проблеми с него?
- Автоматика е ZF 8HP* степен, ако не се лъжа. Някакви драми с него?
- Кои са най-срещаните проблеми с модела или за кое да се внимава при покупката?
- Окачването надеждно ли е?
- На дълъг път 500+ км като слeзеш чувстваш ли се като Робокоп или си има комфорта?
- Какви ремонти и колко са ви излезнали те?
Благодаря предварително.
On a unix system everything is a file ; if something is not a file , it's a process.


- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
И във фейса ти писах, че искаш да ти направим пълно описание на модел с десетки варианти в детайли, което няма кой да го направи, особено всичката информация, която искаш. Потърси каквото е писано тук за основните проблеми. Що се отнася до комфорт, той е доста индивидуален. За мен лично порасналото Ф30 е доста по-комфортно от Е90, но и доста по-притъпено като обратна връзка с пътя. Двигателите е препоръчително да се насочиш към фейслифтовите, ако позволява бюджета. Ако ще е преди фейса, май дизела (4цил) е за предпочитане и му се сменят веригите. Като цяло 6цил.мотори са много по-добър вариант. Х-драйв ако се налага да ти обясняваме, ще напишем книга. Ако те е страх от задно предаване и не си карал БМВ, повечето хора търсят х-драйв, после е и по-лесно за продаване. Аз лично не го харесвам като поведение (макар да има предимства), но въпрос на вкус отново.
Never mistake motion for action...
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Все още е рано да се каже за B серия моторите, тъй като са сравнително нови. Но общото впечателние за сега е, че са изключително добри мотори - здрави и ефективни. Като цяло с дизелов мотор на БМВ никога няма да сбъркаш. Естествено ако имаш пари и желание, 6-так бензин е друга бира, но на много хора са им излишни.Arkadietz написа:...
Автоматика е сред най-добрите в света. Х-драйва е добър, но за мен лично е малко излишен ако не ходиш по планини зимата, особено в по-спортен автомобил като 3-та серия. Обикновеното окачване е здраво и безпроблемно, но е малко откъм твърдата страна. Иначе за дълъг път колата си е супер комфортна, все пак е БМВ.
- bellerephon
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F31 LCI
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Дайте моля Ви мнение за този автомобил - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11581261899726013&slink=h1bmm5&fbclid=IwAR2KPRQoO4r5Q1Cq6LrO8_T9-EUO7rjPgfKfLTihKFxS6tcwlCEwMXux8XA
Някой гледал ли я е ?
Някой гледал ли я е ?
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Jorixa написа:Все още е рано да се каже за B серия моторите, тъй като са сравнително нови. Но общото впечателние за сега е, че са изключително добри мотори - здрави и ефективни. Като цяло с дизелов мотор на БМВ никога няма да сбъркаш. Естествено ако имаш пари и желание, 6-так бензин е друга бира, но на много хора са им излишни.Arkadietz написа:...
Автоматика е сред най-добрите в света. Х-драйва е добър, но за мен лично е малко излишен ако не ходиш по планини зимата, особено в по-спортен автомобил като 3-та серия. Обикновеното окачване е здраво и безпроблемно, но е малко откъм твърдата страна. Иначе за дълъг път колата си е супер комфортна, все пак е БМВ.
Рано е? 6та година тече, откакто се слага в Ф3х....сигурно има бая на над половин милион, вече.Проблеми, като цяло, няма, освен с ЕГР кулера.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Тя тече, ама тия дето сме по форумите има много малко с В мотор 

Never mistake motion for action...
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Информация из интернет - колкото щеш... 

- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Ми на фона на средна възраст 18 години на автомобилите в България, си е рано да ти кажаSatanism написа:Jorixa написа:Все още е рано да се каже за B серия моторите, тъй като са сравнително нови. Но общото впечателние за сега е, че са изключително добри мотори - здрави и ефективни. Като цяло с дизелов мотор на БМВ никога няма да сбъркаш. Естествено ако имаш пари и желание, 6-так бензин е друга бира, но на много хора са им излишни.Arkadietz написа:...
Автоматика е сред най-добрите в света. Х-драйва е добър, но за мен лично е малко излишен ако не ходиш по планини зимата, особено в по-спортен автомобил като 3-та серия. Обикновеното окачване е здраво и безпроблемно, но е малко откъм твърдата страна. Иначе за дълъг път колата си е супер комфортна, все пак е БМВ.
Рано е? 6та година тече

Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Всеки един двигател ще е добре ако се вземе кола с история и се направи добра проверка
След това се предвидят 3-4к за обслужване и смяна на общоизвестни консумативи и части. И след това се има едно 5 бона заделени, ако примерно Вериги или автомат се обадят.
Така ще си подготвен за всичко.
Та с бюджет 20-30к+8-9к за споменатите отгоре неща и човек може да е подготвен що годе добре за някоя Ф30 преди фейса.
Мислене на мен няма да ми се случи е най пагубното и води до много неприятни изненади.
Ако някой иска евтино за поддръжка и без много проблеми ей го къде е А4 от същите години 2.0 дизел и ръчка. Ама не е същото нали.
След това се предвидят 3-4к за обслужване и смяна на общоизвестни консумативи и части. И след това се има едно 5 бона заделени, ако примерно Вериги или автомат се обадят.
Така ще си подготвен за всичко.
Та с бюджет 20-30к+8-9к за споменатите отгоре неща и човек може да е подготвен що годе добре за някоя Ф30 преди фейса.
Мислене на мен няма да ми се случи е най пагубното и води до много неприятни изненади.
Ако някой иска евтино за поддръжка и без много проблеми ей го къде е А4 от същите години 2.0 дизел и ръчка. Ама не е същото нали.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Здравейте някой да има инфо за тази 340 върти ми се една идея да сменям 335 цата за 340, ще се радвам на инфо от къде е внос, дали е удряна и тн. 
Изпратено от моят LLD-L31 с помощта на Tapatalk

Изпратено от моят LLD-L31 с помощта на Tapatalk
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Съвети и въпроси относно избор на F3х
На 90% е била с удар, тази автокъща вкарва предимно такива коли от Америка и ги ремонтира тук. Продава се още от когато аз търсих моята, като цената почти не е мръднала надолу.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]