Drivetrain - Stop carefully and switch off engine
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Drivetrain - Stop carefully and switch off engine
Здравейте,
От скоро съм собственик на f31 с b47 мотор и се появи грешка drivetrain - Stop carefully and switch off engine в червен цвят. Колата пали и работи, но не може да вдигне повече от 1200-1300 оборота. Ако се опитам да ѝ дам повече газ се тресе. На диагностика на изкарва абсолютно никаква грешка. Ако някой е имал подобен проблем, моля да сподели. Благодаря предварително!
От скоро съм собственик на f31 с b47 мотор и се появи грешка drivetrain - Stop carefully and switch off engine в червен цвят. Колата пали и работи, но не може да вдигне повече от 1200-1300 оборота. Ако се опитам да ѝ дам повече газ се тресе. На диагностика на изкарва абсолютно никаква грешка. Ако някой е имал подобен проблем, моля да сподели. Благодаря предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Drivetrain - Stop carefully and switch off engine
Зависи от диагностиката. Не може да има грешка при чека, а на диагностиката да не излиза нищо.
Re: Drivetrain - Stop carefully and switch off engine
Преинсталираха софта на компютъра понеже имаше нещо мазано там и сега вече излиза грешка за дросела. Все пак мислех, че за дросел ще излезе жълта грешка, а не червена. Ще пиша като смени клапата дали се е оправила колата.
Re: Drivetrain - Stop carefully and switch off engine
Здравейте!
Дросела е сменен, но колата пак е в авариен режим. Ако някой има идеи или препоръки, ще съм благодарен да сподели.
Дросела е сменен, но колата пак е в авариен режим. Ако някой има идеи или препоръки, ще съм благодарен да сподели.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Drivetrain - Stop carefully and switch off engine
Не казваш с какво я преглеждате тая кола?
Ако нямате адекватна диагностика пиши ще я прегледам и ще ти кажа какъв и е проблема и как да се отстрани.
Ако нямате адекватна диагностика пиши ще я прегледам и ще ти кажа какъв и е проблема и как да се отстрани.

Re: Drivetrain - Stop carefully and switch off engine
До колкото разбрах програмата е ISTA, но не показва нищо. Пускат й тест план и всичко излиза нормално.
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Drivetrain - Stop carefully and switch off engine
Същата грешка се появи на мой близък X4 F26 с B47, но колата угасна и спря да пали. Оказа се помпата, стружки в системата и съответно дюзи. Всичко се оправи с промиване на цялата горивна система (резервоар, бензинопровод и тн) нови дюзи, нова помпа и нов датчик на рейла и бенз филтър разбира се...надявам се да не е това при теб ! Не бих рискувал с дюзи и помпа втора употреба, изглежда слабо място.
Re: Drivetrain - Stop carefully and switch off engine
Здравейте!
След прочитане с Иста, изписва код 36F000 Air Mass System, Plausibility: Critical State of Intake System (Safe Engine Operation Not Possible). Тъй като не успяваме да се справим с проблема ще я карам в БМВ да видим там какво ще кажат.
btw до момента сме сменили турбо, дросел и ЕГР.
Ще пиша след посещението в БМВ.
След прочитане с Иста, изписва код 36F000 Air Mass System, Plausibility: Critical State of Intake System (Safe Engine Operation Not Possible). Тъй като не успяваме да се справим с проблема ще я карам в БМВ да видим там какво ще кажат.
btw до момента сме сменили турбо, дросел и ЕГР.
Ще пиша след посещението в БМВ.
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Drivetrain - Stop carefully and switch off engine
@KpuB4o - как бензинопроводи и бензинов филтър, като B47 e дизел?
- KpuB4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 27.01.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
- Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S
Re: Drivetrain - Stop carefully and switch off engine
kamendc написа:@KpuB4o - как бензинопроводи и бензинов филтър, като B47 e дизел?
Горивопровод и горивен филтър, грешка при писането !

- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Drivetrain - Stop carefully and switch off engine

Испанците разправят че този сензор за температурата на горивото (заградения на снимката), с времето почва да пропуска гориво, което минава през ВЪТРЕШНАТА част на кабелите (демек между жилото и изолацията) от инсталацията и се разпространява чак до компа и с времето го пълни с нафта. Засяга също така електрониката на турбината, алтернатора и разни други датчици и сензори. Най-лесния начин да се провери е да се разкачи буксата и да се погледне за омазняване (гориво). Масово се оплакват собственици на коли 2015/16-та с B47 двигателя. При по тежки случаи, ремонта отива над 6-7к евра (при тях)-смяна на инсталацията в коша, турбина, генератор, компютър и т.н
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: Drivetrain - Stop carefully and switch off engine
nickstorm написа:
Испанците разправят че този сензор за температурата на горивото (заградения на снимката), с времето почва да пропуска гориво, което минава през ВЪТРЕШНАТА част на кабелите (демек между жилото и изолацията) от инсталацията и се разпространява чак до компа и с времето го пълни с нафта. Засяга също така електрониката на турбината, алтернатора и разни други датчици и сензори. Най-лесния начин да се провери е да се разкачи буксата и да се погледне за омазняване (гориво). Масово се оплакват собственици на коли 2015/16-та с B47 двигателя. При по тежки случаи, ремонта отива над 6-7к евра (при тях)-смяна на инсталацията в коша, турбина, генератор, компютър и т.н
Точно така, сензора е за температура и наляга на горивото в частта преди рейла и помпата за високо. Тоест мери наляга на подкачващата помпа и температурата на гориво в резервоара. Датчика е пръска и тръгва нафта по кабелите. Най-много страда комшютъра на мотора. Лошото е че грешка на таблото не изкарва. Нормален човек би го хванал много късно когато проблема вече е голям. Аз я хванах като почна да записва грешка (26CF00 Fuel pre-feed pressure control/Fuel pre-feed pressure too low). Сензора върви със тръбичките (така наречения feed line) и е около 400 лв. При надлъжно разположен двигател не е на толкова видим и има малко разглобяване, но не е толкова труден за смяна. При мен беше напълнил буксите на компютъра, но явно го хванах на време и компютъра е добре. След като се смени датчика, ако не се смени снопа кабели след това трябва 2-3 пъти да се одухат дуксите на компютъра през няколко седмици.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Drivetrain - Stop carefully and switch off engine
Не е много често, но си е срещан проблем на колите с B47 във F серия, в G серия още не съм го срещал.

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани