Съвети и въпроси относно избор на F3х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- chefoto
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 10.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G26 M440i xdrive
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Здравейте,
днес бях да гледам 2-те коли от въпроса ми по-горе в темата (двете 430-ки от ауто бавариа). Доста повече внимание обърнах на черната, тъй като на бялата имаше хора, които я гледаха, а и след доста размисли в крайна сметка отидох с идеята да гледам по-задълбочено черната. Като цяло колата доста ми допадна, за пръв път се качвам в гран купе и отзад очаквах да е една идея по-високо , но както и да е, това не е никакъв проблем. Естествено колата има някои дребни кусури, които забелязахме, но нищо фрапантно като цяло. Запалихме я - не беше палена, но въпреки това запали безпроблемно и двигателя работеше много тихо и равномерно, не че съм имал и друго очакване от бмв на 40к км, но все пак...Единственото нещо, което ми направи впечатление беше, че светеше индикацията за налягането в гумите и то за 4-те гуми...колата имаше бензин по борд за 14 км, та го отдавам на това, че явно е седяла и не е карана...екстериорно има една лека драскотина на задния пасажерски калник с размер около 5 сантиметра - класическа паркинг щета според мен, която не е нищо съществено, но все пак е там. Гумите са дот 2016, най-вероятно оригиналните гуми, с които колата е излезнала, имат грайфер, но са си за смяна вече. Най-неприятната част са джантите, които имат леки ужулвания по бордовете. Да се върна към светещият сензор за налягането в гумите, реално има 3 сценария за него -първо - развалени сензори, но дилърът ми каза, че ако закупя колата те отново ще я проверят и ако са развалени сензори ще ги сменят, второ - гумите изтърват през бордовете, въпреки, че шанса и 4-те да изтърват е почти нулев, защото задиранията са от външната страна, но все пак го има като вариант и 3-ти вариант е просто да няма никакъв проблем и да са спаднали гумите понеже не е карана - като отгворих капака имаше паяжина на двигателя. Ще сложа снимки на джантите да ги видите. Иначе колата се продава мисля от Март месец като е била с 10к по-скъпа в началото.
https://imgur.com/DZkILHe - тази е най-зле
https://imgur.com/i2b05de
https://imgur.com/27BcJl0
https://imgur.com/V8cpwvJ
Не знам дали е възможно да изтърва въздух от тези зажулвания...
Почовръкахме вътре по нави-то, климатроник и т.н. и конкретно от към интериор колата изглежда изключително запазена без драскотини по конзолата, дръжките и т.н. Единствената забележка, която открихме в интериора беше леко огъната ламарина на говорителя на шофьорската врата, но нищо фрапантно, явно е било натиснато с нещо - https://imgur.com/ghhs9kW .
Като цяло колата определено ми допадна - забележките, които съм открил са напълно поправими (евентуално ще закарам да оправят бордовете на джантите, гумите не ги броя, те са си консуматив така или иначе). С дисковете и накладките не успях да преценя какво е положението, но колата си има индикатор, та ще изпищи като дойде време. Ясно ми е, че това не е чисто нова кола, така че все пак нещата изглеждат добре според мен. В Понеделник ще ми се обадят да ми кажат каква отстъпка могат да ми направят и ще решавам от там.
И последно - колата не е обслужена, но ако я закупя казаха, че ще я обслужат напълно.
днес бях да гледам 2-те коли от въпроса ми по-горе в темата (двете 430-ки от ауто бавариа). Доста повече внимание обърнах на черната, тъй като на бялата имаше хора, които я гледаха, а и след доста размисли в крайна сметка отидох с идеята да гледам по-задълбочено черната. Като цяло колата доста ми допадна, за пръв път се качвам в гран купе и отзад очаквах да е една идея по-високо , но както и да е, това не е никакъв проблем. Естествено колата има някои дребни кусури, които забелязахме, но нищо фрапантно като цяло. Запалихме я - не беше палена, но въпреки това запали безпроблемно и двигателя работеше много тихо и равномерно, не че съм имал и друго очакване от бмв на 40к км, но все пак...Единственото нещо, което ми направи впечатление беше, че светеше индикацията за налягането в гумите и то за 4-те гуми...колата имаше бензин по борд за 14 км, та го отдавам на това, че явно е седяла и не е карана...екстериорно има една лека драскотина на задния пасажерски калник с размер около 5 сантиметра - класическа паркинг щета според мен, която не е нищо съществено, но все пак е там. Гумите са дот 2016, най-вероятно оригиналните гуми, с които колата е излезнала, имат грайфер, но са си за смяна вече. Най-неприятната част са джантите, които имат леки ужулвания по бордовете. Да се върна към светещият сензор за налягането в гумите, реално има 3 сценария за него -първо - развалени сензори, но дилърът ми каза, че ако закупя колата те отново ще я проверят и ако са развалени сензори ще ги сменят, второ - гумите изтърват през бордовете, въпреки, че шанса и 4-те да изтърват е почти нулев, защото задиранията са от външната страна, но все пак го има като вариант и 3-ти вариант е просто да няма никакъв проблем и да са спаднали гумите понеже не е карана - като отгворих капака имаше паяжина на двигателя. Ще сложа снимки на джантите да ги видите. Иначе колата се продава мисля от Март месец като е била с 10к по-скъпа в началото.
https://imgur.com/DZkILHe - тази е най-зле
https://imgur.com/i2b05de
https://imgur.com/27BcJl0
https://imgur.com/V8cpwvJ
Не знам дали е възможно да изтърва въздух от тези зажулвания...
Почовръкахме вътре по нави-то, климатроник и т.н. и конкретно от към интериор колата изглежда изключително запазена без драскотини по конзолата, дръжките и т.н. Единствената забележка, която открихме в интериора беше леко огъната ламарина на говорителя на шофьорската врата, но нищо фрапантно, явно е било натиснато с нещо - https://imgur.com/ghhs9kW .
Като цяло колата определено ми допадна - забележките, които съм открил са напълно поправими (евентуално ще закарам да оправят бордовете на джантите, гумите не ги броя, те са си консуматив така или иначе). С дисковете и накладките не успях да преценя какво е положението, но колата си има индикатор, та ще изпищи като дойде време. Ясно ми е, че това не е чисто нова кола, така че все пак нещата изглеждат добре според мен. В Понеделник ще ми се обадят да ми кажат каква отстъпка могат да ми направят и ще решавам от там.
И последно - колата не е обслужена, но ако я закупя казаха, че ще я обслужат напълно.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Задължени са по Премиум Селекшън условията. Ако не ти хареса остъпката, която ти направят, може да ги натиснеш и за нови гуми, нищо, че са консумативchefoto написа:И последно - колата не е обслужена, но ако я закупя казаха, че ще я обслужат напълно.
Говоря единствено за коментара ти с развъртането - аз го разбирам, че ако караме паралелно и да кажем искаме да се престроим, си щял да ме дръпнеш в града, щото N20 се развъртал по-бързо от B58, смисъл не разбирам как това развъртане ти помага. Не говоря да правим 0-100, там е ясно, но по думите ти разбирам, че ако и 2-мата подадем газ едновременно, докато караме с 70км/ч по Цариградско и ти ще ме дръпнеш да кажем до 80км/ч, което не ми се вярва да е така.Bexim написа:Dex, говориш за мерене, състезаване, а аз говоря за коли за използване - возене, изпреварване, разход и т.н. Разликата е огромна.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Ммммм, цък. Виж сега по-надолу като много ме кефи точно последното изречение на колегата.iasend написа:Xdrive е екстра, която не забелязваш че имаш и в това й е същността...с много ниска скорост като паркиране и маневриране и над 120км/ч си е 100% задно...управлението казват че е по-различно, по-скъпо за подръжка е особено ако даваш доста газ, особено стартове и харчи една идея повече, но това не смятам, че е от значение за избора
E30driver написа:Карам често 430и екс-драйв, на колега, само че кабрио (купено ново). Определено 2 литров бензинов двигател и екс драйв е слаба комбинация, незвисимо колко коня пише, че е мощноста. Отделно под 11/100 бензин (98) не може да се падне, нормално по магистрала си отива на 13. За мен този двигател става само за задно. Бих препоръчал да се види и тази при другия дилър в София.
Leon написа:От опит - няма 4цил мотор, на който да не му тежи Х-драйва. Имайте го предвид. На хартия всичко звучи супер, но като покараш, реалността е различна. А в комбинация с автомат тия коне и нютони ги гледаш през прозореца как те подминават, но не са ти на гумите със сигурност. При това изчезват точно като ти трябват най-много
Тоест до 60-80 няма проблем, даже е повече кеф, но после една мъкаааааа...казвам мъка сравнима с абсолютно същата кола на само задно за да не реши някой как обяснявам, че не вървят изобщо. По-подробно го имаше обяснено в една тема тука из рздела, да не разводняваме много сега.
Ако тая "екстра" беше толкова екстра, то нямаше да се чудят хората как да я изключват софтуерно, особено пък ако си минаваше изцяло на задно след нужната скорост. На теория уж минава, ама на практика същата кола със само задно ще минава покрай теб и ще се чудиш каква е тая екстра. Отделно БМВ щом решиха да оставят избор с изцяло само задно на новото М4, смятай екстрата колко му пречи на кола под 500 коня в определени моменти. За М5 и М8 не оставиха избор, понеже вече мощността(и нютоните най-вече) е твърде голяма и със само задно не се случва нищо като дадеш газ ако няма идеални условия и висока скорост.
Иначе не знам колко по-бързо се развъртал 4-цилиндровия от 6-така и 8-мака, ама ни с единия имаш шанс някъде, ни с другия. Развърта се и...спира. А ония се развъртат и...продължават спрямо по-малкия мотор, то е неизбежно.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- iasend
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 142
- Регистриран на: 27.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 335xd
- Мечтае да кара: 350xd ;)
- Детайли за колата: F31 335xd
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Кои са тия големи мотори само на задно не разбрах...всичко над 3000 кубика е 4x4 пък разсъжденуята по картинка не пречат
Sent from my G8441 using Tapatalk
Sent from my G8441 using Tapatalk
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
boris написа:Bexim написа:4-цилиндровият мотор се развърта по-бързо от 6-так и 8-мак.
Ако говорим за N20 спрямо стокови N55,B58, да, но при S55 седят по друг начин нещата.
N20 в 328,428 продължава да ме учудва колко добре се усеща, дори и с Xdrive, дори и с автомат. Не мога да кажа същото за Б46,Б48, по-скоро спънати ги усещам.
Декстъре, развърта не означава,че ще те дръпне, няма смисъл да се пробвате, ясен е резултата.
И аз го четох на 2-3 места... Ми да търсим N20 от последните тогава?
Jorixa написа:Опита ти е само с бензинови мотори предполагам, щото дизела си е пушка. Да не говорим че БМВ не са с постоянно 4 по 4 а в по-голямата част са само на един мост. Демек не знам какво значение толко има 4 или 6 цилиндъра. Да, хДрайв-а добавя тегло към колата, ама то и 2та допълнителни цилиндъра добавят.Leon написа:От опит - няма 4цил мотор, на който да не му тежи Х-драйва. Имайте го предвид.
И при дизела е същата работа. Просто се усеща при различен режим на мотора. Но определено въртящият момент на дизела е по-удачен, ако х-драйв е изискване към колата. Бензинова под 28-ца не си заслужава.
Never mistake motion for action...
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Dextuar написа:Понеже още няма раздел за G серия - някой има ли идея каква е схемата тук. Тази цена ми изглежда нереално ниска за този автомобил.
https://www.mobile.bg/11599198962304256
Канадка според мен
Снимка №5 обяснява всичко. Най-долу на снимката - прага, фугите.
Задния капак нещо не стой добре спрямо калник и броня (има разминаване и фугата е широка, поне по снимки)
Мисля, че колата е била крива като макарон.
- chefoto
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 10.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G26 M440i xdrive
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Здравейте, да пиша и тук - благодаря за мненията и помощта на всички, които ми отговориха на въпросите за 430-ките от ауто бавария по премиум селекшън програмата им. В крайна сметка днес капарирах тази, която е на задно, сега остава да се задейства процедурата и да направя застраховки и т.н. Оттам нататък се надаявам да се порадвам на колата без да има сериозни проблеми, доверявайки се на ауто бавария и програмата им, а и дори да изскочи нещо ми е една идея по-спокойно заради гаранцията.
- SoldierOfGod
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 31.10.2019
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Честито колега, дано ти е към локалните застраховката, че моята беше към едни поляци и чаках два месеца за термостат.chefoto написа:Здравейте, да пиша и тук - благодаря за мненията и помощта на всички, които ми отговориха на въпросите за 430-ките от ауто бавария по премиум селекшън програмата им. В крайна сметка днес капарирах тази, която е на задно, сега остава да се задейства процедурата и да направя застраховки и т.н. Оттам нататък се надаявам да се порадвам на колата без да има сериозни проблеми, доверявайки се на ауто бавария и програмата им, а и дори да изскочи нещо ми е една идея по-спокойно заради гаранцията.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- chefoto
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 10.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G26 M440i xdrive
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
SoldierOfGod написа:Честито колега, дано ти е към локалните застраховката, че моята беше към едни поляци и чаках два месеца за термостат.chefoto написа:Здравейте, да пиша и тук - благодаря за мненията и помощта на всички, които ми отговориха на въпросите за 430-ките от ауто бавария по премиум селекшън програмата им. В крайна сметка днес капарирах тази, която е на задно, сега остава да се задейства процедурата и да направя застраховки и т.н. Оттам нататък се надаявам да се порадвам на колата без да има сериозни проблеми, доверявайки се на ауто бавария и програмата им, а и дори да изскочи нещо ми е една идея по-спокойно заради гаранцията.
Днес пак го повдигнах това като тема на разговор и ме увериха, че си е към тях и няма да имам такиаа проблеми при евентуална нужда да използвам гаранцията.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Здравейте! Днес бях на оглед на една 3-та серия 2015 комби. 318 дизел 150 коня (2 литра). Колата на външен вид е перфектна, покарах я - също уникална. С рециклирано турбо преди месец. Единственото ми притеснение е, че колата е на 215 000 км. Твърде много ли са? Собственика изглеждаше коректен, каза че не е сменял верига, но също така каза, че може да направи лек коментар на цената, точно заради веригата. Как ви се струват километрите? Не са малко, ще бера ли много ядове? Взех ВИН-а, ще я проверя в БМВ, също така ще я закарам в официален сервиз за преглед. Ако всичко е наред, мисля да я купя, ще направя ли грешка? Притеснявам се да не излязат прекалено много скъпи ремонти.. Какъв съвет бихте ми дали ?
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
flow написа:Здравейте! Днес бях на оглед на една 3-та серия 2015 комби. 318 дизел 150 коня (2 литра). Колата на външен вид е перфектна, покарах я - също уникална. С рециклирано турбо преди месец. Единственото ми притеснение е, че колата е на 215 000 км. Твърде много ли са? Собственика изглеждаше коректен, каза че не е сменял верига, но също така каза, че може да направи лек коментар на цената, точно заради веригата. Как ви се струват километрите? Не са малко, ще бера ли много ядове? Взех ВИН-а, ще я проверя в БМВ, също така ще я закарам в официален сервиз за преглед. Ако всичко е наред, мисля да я купя, ще направя ли грешка? Притеснявам се да не излязат прекалено много скъпи ремонти.. Какъв съвет бихте ми дали ?
Пиша като човек, прецаквал се да купи кола с рециклирано турбо
Много е важно защо е рециклирано турбото:
1. Защото му се е появил луфт, изпускало е масло и т.н.
2. Защото е гръмнало и е форсирало двигателя с масло.
Ако е при първия вариант - може и да си струва колата, но имай в предвид, че може да се наложи и ти да ревизираш турбото.
Ако е втория вариант (както беше моя случай) - твърдо пропусни колата, защото има голяма вероятност мотора да е за ремонт. При мен всичко беше наред, колата работеше и вървеше добре, първите две смени на маслото. После явно присадката се изми и компресията си отиде .
Затова повече кола с правена турбина не купувам. Почти винаги има и други щети.
Поздрави.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
A.Velikov написа:flow написа:Здравейте! Днес бях на оглед на една 3-та серия 2015 комби. 318 дизел 150 коня (2 литра). Колата на външен вид е перфектна, покарах я - също уникална. С рециклирано турбо преди месец. Единственото ми притеснение е, че колата е на 215 000 км. Твърде много ли са? Собственика изглеждаше коректен, каза че не е сменял верига, но също така каза, че може да направи лек коментар на цената, точно заради веригата. Как ви се струват километрите? Не са малко, ще бера ли много ядове? Взех ВИН-а, ще я проверя в БМВ, също така ще я закарам в официален сервиз за преглед. Ако всичко е наред, мисля да я купя, ще направя ли грешка? Притеснявам се да не излязат прекалено много скъпи ремонти.. Какъв съвет бихте ми дали ?
Пиша като човек, прецаквал се да купи кола с рециклирано турбо
Много е важно защо е рециклирано турбото:
1. Защото му се е появил луфт, изпускало е масло и т.н.
2. Защото е гръмнало и е форсирало двигателя с масло.
Ако е при първия вариант - може и да си струва колата, но имай в предвид, че може да се наложи и ти да ревизираш турбото.
Ако е втория вариант (както беше моя случай) - твърдо пропусни колата, защото има голяма вероятност мотора да е за ремонт. При мен всичко беше наред, колата работеше и вървеше добре, първите две смени на маслото. После явно присадката се изми и компресията си отиде .
Затова повече кола с правена турбина не купувам. Почти винаги има и други щети.
Поздрави.
И друго, пропусни проверката в официален сервиз, има много по-добри алтернативи.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
A.Velikov написа:flow написа:Здравейте! Днес бях на оглед на една 3-та серия 2015 комби. 318 дизел 150 коня (2 литра). Колата на външен вид е перфектна, покарах я - също уникална. С рециклирано турбо преди месец. Единственото ми притеснение е, че колата е на 215 000 км. Твърде много ли са? Собственика изглеждаше коректен, каза че не е сменял верига, но също така каза, че може да направи лек коментар на цената, точно заради веригата. Как ви се струват километрите? Не са малко, ще бера ли много ядове? Взех ВИН-а, ще я проверя в БМВ, също така ще я закарам в официален сервиз за преглед. Ако всичко е наред, мисля да я купя, ще направя ли грешка? Притеснявам се да не излязат прекалено много скъпи ремонти.. Какъв съвет бихте ми дали ?
Пиша като човек, прецаквал се да купи кола с рециклирано турбо
Много е важно защо е рециклирано турбото:
1. Защото му се е появил луфт, изпускало е масло и т.н.
2. Защото е гръмнало и е форсирало двигателя с масло.
Ако е при първия вариант - може и да си струва колата, но имай в предвид, че може да се наложи и ти да ревизираш турбото.
Ако е втория вариант (както беше моя случай) - твърдо пропусни колата, защото има голяма вероятност мотора да е за ремонт. При мен всичко беше наред, колата работеше и вървеше добре, първите две смени на маслото. После явно присадката се изми и компресията си отиде .
Затова повече кола с правена турбина не купувам. Почти винаги има и други щети.
Поздрави.
Благодаря, ще го питам каква е причината за ремонта. А сега след като е рециклирано, възможно ли е при преглед да се разбере дали има някакви други щети или по-скоро ще останат скрити? Как ти се струва пробега?
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
flow написа:Благодаря, ще го питам каква е причината за ремонта. А сега след като е рециклирано, възможно ли е при преглед да се разбере дали има някакви други щети или по-скоро ще останат скрити? Как ти се струва пробега?
За съжаления без да се отвори мотора не може да се види състоянието на лагери, сегменти, цилиндри и въобще всички железа, които искат смазване, и които при "гръмване" на турбото остават без смазване.
Относно пробега - ако са реални 215 000, за самия двигател не е особено голям, но трябва да имаш готовност и едни 1000-2000 лв свободни постоянно, защото и другите агрегати имат живот и ще почнат да се обаждат - маховика (ако е с ръчна), DPF, дюзи, помпи. На тези километри нямаш гументо уплътнение, тампон или шарнир, на които също всеки ден да не им е подарък
Това е.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Като латерна повтарям, че на `новите` коли пробегът им е най-важен. Да е възможно най-малък, за да може при Вас колата да е поддържана, както прецените - и масла, и експлоатация.
На такъв пробег всичко тепърва предстои, така да го кажа.
И понеже е думнало турбото, човекът логично си е казал, че не иска да играе в този филм повече.
Просто е...
На такъв пробег всичко тепърва предстои, така да го кажа.
И понеже е думнало турбото, човекът логично си е казал, че не иска да играе в този филм повече.
Просто е...
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани