За Е39 преди фейслифта лентов кабел за волан с 10 бутона
Модератор: Търговски модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Bimmer_M30B35
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528iA
- Мечтае да кара: Mustang Shelby 500 GT '67
За Е39 преди фейслифта лентов кабел за волан с 10 бутона
За връзка тел. 0893585040 имам и вайбър или л.с.

Re: За Е39 преди фейслифта лентов кабел за волан с 10 бутона
лентов от волан с 8 бутона ще ти свърши същата работа
бутоните комуникират по и-бъс шината така че и 20 да са все тая
аз бях с волан с 8 бутона после си смених само копчетата от такъв с 10 и си работеха без да сменям ленотвия
разлика имат единствено тия които са с подгрев на волана...



- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: За Е39 преди фейслифта лентов кабел за волан с 10 бутона
бмв е30 написа:лентов от волан с 8 бутона ще ти свърши същата работабутоните комуникират по и-бъс шината така че и 20 да са все тая
аз бях с волан с 8 бутона после си смених само копчетата от такъв с 10 и си работеха без да сменям ленотвия
разлика имат единствено тия които са с подгрев на волана...
I-bus шината е само за комуникация с аудио системата. За темпомата сигналът е друг. Тези с подгрева имат допълнителни две пластини, които не пречат на работата на останалите компоненти.
Броят на бутоните наистина не е от значение.
Bimmer_M30B35 написа:За връзка тел. 0893585040 имам и вайбър или л.с.
Виждам, че си от Бургас. Ще ударя едно рамо, но съм свободен в понеделник след 14:00 часа и вторник почти през целия ден.
Трябва само да уточниш какъв ти е проекта, защото преди фейса има два вида лентови кабели и два модела бутони.
Последно избутване Bimmer_M30B35 от 03 Мар 2017, 10:34
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Купува - Части, Автомобили, Аксесоари, Консумативи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани