20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/ОЕМ!

Модератор: GaD

Мародератор
Аватар
Мнения: 11861
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/ОЕМ!

Мнение от Mollov » 02 Авг 2021, 16:33

Готови ли сте за Конкурс?


Традиционно ще кажем - и да не сте, имате един месец време да се подготвите!



Тазгодишният BMW събор отново ще предложи Конкурса за Външен/Вътрешен вид. Разбира се, отново ще имаме и категория «Тунинг» . Подобно на предишните години, когато най-интересните автомобили в България се съредноваваха на едно място, и тази година ще дадем възможност на зрителите да видят едни от най-добрите екземпляри в нашата страна!


За тази година ще има много промени в условията за участие, оценяване и т.н., поради което четете внимателно целият пост, за да не си задаваме в последствие излишни въпроси.
Уважавайте (поне малко) хората, които се опитват да направят този конкурс, прочетете всичко и пуснете заявката си правилно.


Финалът на Конкурса ще се проведе в рамките на 20-ти юбилеен BMW Събор! Имайте това предвид, докато взимате своето решение да участвате в Конкурса.


За да достигне някой автомобил до финал, подборът на автомобили ще се проведе при определени условия, като самите финалисти ще бъдат избрани от представители на BMW Club Bulgaria, на база направените заявки за участие! Спазването на условията за участие е определящо за това дали вашият автомобил ще попадне на финала, или не.


Конкурсът ще бъде разделен на общо 5 категории - "Позьорски", "ОЕМ", "Тунинг", Ретро, и ///М. Всяка една категория ще позволява участието на определен брой автомобили, с ограничения единствено наложени от самата Категория - по-долу е налице уточнение!


Как ще се определят победителите?


- !Тази година зрителите ще гласуват в деня на събора и ще определят победителите на Публиката!
- !Тази година Членовете на Клуба ще гласуват за определяне на победителите на BMW Club Bulgaria!
- !Гласуването на зрители и на членове на Клуба, в двете отделни нива на гласуване, ще важи за всички Категории - Позьорски, ОЕМ, Ретро, Тунинг и ///М.
- !В категория "Тунинг" ще се гласува в две отделни подкатегории - Силов и Визуален (Екстериор и Интериор)!
- !Информация за автомобилите, които са заявени за участие ще можете да виждате в тази тема. Тук ще публикуваме снимки на всички автомобили, заявили участие. Това НЕ означава, че тези автомобили са се класирали за финал!


За всякакви други въпроси, извън описаните в тази тема условия за участие и прочие, можете да пишете тук, в темата. Моля, прочетете първо цялата информация, преди да задавате въпроси.




..: Какви автомобили могат да участват?:..


Ето и групите, за които приемаме участници, както и квотата*** за всяка от тях:


1. Ретро (E9/E10/Е12/E21/E23/E24/Е28/E30/E32/E34) - 10

2. Тунинг - 16 (8 Силов/ 8 Визуален)

3. ОЕМ - ~40**

4. Позьорски - 30

5. ///М - 20-25



*максималните квоти за участие във всяка една категория подлежат на корекция по усмотрение на организаторите!

** Подаването на заявка за категория ОЕМ подлежи на предварителна допълнителна консултация с представители на BMW Club Bulgaria. Прочетете условията за Категория "ОЕМ", налични по-долу и ни пишете на konkursi@bmwpower-bg.net с информация за вашият автомобил

***При незапълване на квотата за съответната категория, налице ще е възможност за приемане на автомобили на място, в съботният ден, само след обстоен оглед на място!!!



УТОЧНЕНИЕ относно Категориите за участие:


..:Категория Тунинг:..

- Подобно на предходни години, в тази категория ще могат да се подават заявки за автомобили, претърпяли видим Тунинг - Силов и Визуален (екстериорен и интериорен).
- Един автомобил ще може да участва само в една от двете подкатегории.
- При участие в подкатегория "Визуален", автомобилът трябва да притежава изявен визуален Тунинг, отличаващ автомобила от оригиналната ОЕМ визия - това важи както за екстериора, така и за интериора на автомобила.
- При участие в подкатегория "Силов", автомобилът трябва да притежава и съответното прилично ниво на визията т.е. автомобил с неприемлива (видими забележки) визия няма да бъде допускан до участие. Неприемлива визия не се отнася до специално тунинговани автомобили, които не са street legal.
- При участие в подкатегория "Силов", автомобилът трябва да притежава видим и смислен тунинг на двигателя т.е. турбо, ремап, даунпайп, генерация и т.н. (не е задължително всички споменати елементи да са налице!). Няма да се допускат автомобили единствено с "ремап" или единствено със сменена генерация..
- В тази категория няма ограничение в моделната генерация т.е. може да участват два или повече автомобила от една моделна генерация (например Е90, Е60 и т.н.).


..:Позьорски:..

- Автомобилите в тази категория следва да притежават индивидуалност и да подчертават визията на моделната линия. Това са автомобили с перфектен външен и вътрешен вид, веднага привличащи внимание и открояващи се от останалите.
- В Категория "Позьорски" няма да се допускат автомобили с изразен Тунинг (които са подходящи за Категория Тунинг), както и автомобили, които са подходящи за "ОЕМ". В тази категория са автомобилите, които са точно по средата между ОЕМ и Тунинг, но не отговарят на изискванията за нито една от споменатите две категории. И, разбира се, притежават уникална и запомняща се визия.
- В тази категория няма ограничение в моделната генерация т.е. може да участват два или повече автомобила от една моделна генерация (например Е90, Е60 и т.н.).


..:ОЕМ:..

- В категория ОЕМ могат да участват само автомобили, които притежават 100% ОЕМ (оригинална) компонентна база на/за съответната моделна генерация. Това означава, че автомобилът трябва да е изцяло базиран на елементи, предназначени за модела, създадени от BMW за този модел. Не е задължително да е изцяло във фабричната си конфигурация, но всякакви промени, които са направени, следва да са с елементи, създадени фабрично за съответната моделна генерация (т.е. Е39 с волан от Е60 не може да бъде допуснат).
- В категория ОЕМ не могат да участват автомобили, които притежават оригинални retrofit компоненти, непредназначени за моделната генерация (т.е. взети от друга моделна генерация), както и компоненти, които се водят "тунинг" (Джанти, огледала, Аудио система и т.н.). Няма значение дали става дума за екстериорни или интериорни елементи.
- В тази категория има ограничение в моделната генерация т.е. участие може да вземе само по един представител на моделната генерация.


..:///M:..

- В категория ///M могат да участват единствено автомобили, които са с VIN, започващ с WBS, или съответният за моделната линия, указващ оригинален ///М модел - M2, M3, M4, M5, M6, X3M, X4M, X5M, X6M.
- В категория ///М не се допускат модели, които притежават ///М пакет или са от тип ///М Performance (например X40 M40i, 1-Series M135i и прочие).
- В категория ///М ще се допускат автомобили, които са максимално близки до фабричната визия за модела, като единствено се прави изключение при наличието на ретрофит на оригинални ///М или ///М Performance компоненти или такива, които не променят коренно визията на автомобила.
- В тази категория няма ограничение в моделната генерация т.е. може да участват два или повече автомобила от една моделна генерация (например Е90 М3, Е60 М5 и т.н.).


..:Ретро:..

- В категория Ретро имаме само едно изискване - за участие могат да се записват автомобили, които притежават много добър външен/вътрешен вид, без особени и/или фрапиращи забележки.
- Под категория "Ретро" приемаме автомобили, при които са изминали поне 25 години от последната година на производство т.е. до 1995г. (всички модели преди Е30, Е32 и Е34, включително)
- В тази категория няма ограничение в моделната генерация.




..:Участие в Конкурса за Външен/Вътрешен Вид - УСЛОВИЯ:..


За да участвате в конкурсите, моля обърнете внимание на условията за това. Спазването им е абсолютно задължително!


-> Съставяне на заявката по e-mail задължително според шаблона, поместен по-долу в темата! Заявки не по шаблона ще се отхвърлят автоматично!

-> ДЕТАЙЛНИ снимки на автомобила, минимален размер поне 12MP (обърнете внимание на резолюцията на камерата/фотоапарата, когато правите снимките). Снимките трябва да са на фокус и направени в светлата част на деня, на открито (няма да приемаме снимки от подземни паркинги, гаражи и прочие), за максимална детайлност на автомобила. Снимки не на фокус и/или с по-ниска резолюция няма да бъдат приемани.

-> Снимки от FaceBook/Instagram няма да бъдат приемани!

-> Автомобилът трябва да е измит и напълно подсушен. Снимки на мръсен и/или мокър автомобил няма да бъдат приемани за участие.

-> Снимките трябва да са актуални т.е. в рамките на последният един месец. Стари снимки на автомобила няма да бъдат приемани.

-> Снимките трябва да са напълно натурални т.е. необработени през PhotoShop или други софтуери за корекция на изображения. Снимки с дори минимална обработка няма да бъдат приемани.

-> Минималният брой на снимките е 8 - по една снимка от всяка страна на автомобила, поне две интериорни и една на двигателния отсег. За да сте сигурни, че вашият автомобил е преценен напълно коректно препоръчваме направата на максимален брой снимки, но не повече от 10. Заявки с липсващи според критерия снимки няма да бъдат приемани!

-> Всички възможни данни за автомобила следва да бъдат представени, като VIN номерът е задължителен (с цел правилната преценка на автомобила според неговите заводски данни и текущо състояние). Ако на снимките сте решили да прикриете "регистрационният номер" на автомобила, то в информацията за автомобила в самият мейл за регистрация е задължително да напишете регистрационният номер на автомобила. При наличие на допълнително поставени елементи/екстри следва да бъдат описани и с доказателство за наличието им, например снимка.

-> GSM номер за връзка и e-mail (който се проверява ежедневно) са абсолютно задължителни.

-> Крайният срок за изпращане на заявки е 03 септември (петък) включително !


Всички одобрени участници ще получат мейл с допълнителна информация относно участието им в квалифинациите на конкурса между 6 и 8 септември. Участниците в конкурса ще имат възможност за приоритетно допускане до входа на пистата с цел бързото им нареждане на съответните позиции, както и ще се изисква задължително ранно пристигане между 08:00 и 08:45.



-> И тази година условията за участие ще се изисква да се спазват строго т.е. няма да приемаме никакви изключения. Ако първоначалната заявка не отговаря на изискванията ще имате право на една корекция. При проблем и с втората заявка, регистрацията ще бъде отхвърлена.

-> Всички одобрени за финалът в съботният ден автомобили ще бъдат преглеждани при пристигане в събота сутрин за съвпадение между снимките и информацията от подадената заявка и реалното състояние на автомобила. При видими разлики между заявка и реално състояние автомобилът автоматично губи правото си на участие на финала.


Условията ни за участие не са натоварващи, така че няма да правим изключения. Най-малкото, уважавайте всички тези участници, които са спазили условията и са пуснали заявката си както трябва.



..:Как да подам заявка за участие?:..

Е-MAIL за регистрация: konkursi@bmwpower-bg.net
Срок за регистрация: до 03 септември (петък) включително. Спазвайте срока, заявки след този срок няма да бъдат приемани!




ШАБЛОН ЗА ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ :


<-------------------------------НАЧАЛО--------------------------------------------------->


Модел:
VIN:
Регистрационен номер:
В коя категория искате да участвате:


..:Кратък списък на основните екстри на автомобила:..

................
................
................


..:Допълнителни корекции спрямо заводските (ако има такива):..

- Екстериор

................
................
................

- Интериор

................
................
................

За връзка, име:
Email:
Телефон:

(Прикачени снимки в необходимият формат, според условията по-горе, към самият е-mail или към външен сървър (например picbg.net), архивирани или не)

<--------------------------------КРАЙ----------------------------------------->



..:Как се определят участниците на финал?:..


- Подборът на автомобилите за участие на финал ще стане от представители на BMW Club Bulgaria. Ако искате вашият автомобил да притежава всички шансове за класиране, спазвайте условията за участие.

- Желание в "последния момент" за смяна на елементи по колата и подобни няма да се смятат за уважителни, както и недовършени подобрения и корекции в рамките на уговорените дати. Приемаме заявки за участие само и единствено на завършени (готови) автомобили.


..:Как се определят победителите в отделните категории?:..

- На финала ще има 2 нива на гласуване - Гласуване на Публиката; както и Гласуване на членове и представители на BMW Club Bulgaria.
- Всеки посетител на събора ще има право да гласува за само един автомобил във всяка една от 5-те категории (Ретро, Тунинг, ОЕМ, Позьорски и ///M), като гласуването ще се осъществява чрез представяне на билета за вход. Гласуване БЕЗ наличие на билета за вход е невъзможно! Всеки гласувал ще има възможност да участва в Томбола с най-различни интересни награди, така че запазване на билета за вход е от съществено значение, ако желаете да участвате в Томболата.
- Всеки член на клуба ще има възможност да гласува за само един автомобил във всяка една от 5-те категории, след представяне на валидна членска карта. Гласувалите членове на клуба също ще участват в Томбола с най-различни интересни награди.


За всякакви други въпроси, извън описаните в тази тема условия за участие и прочие, можете да пишете тук, в темата. Моля, прочетете първо цялата информация, преди да задавате въпроси.

Мародератор
Аватар
Мнения: 11861
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от Mollov » 03 Авг 2021, 11:47

..:OEM:..

Entwicklung E87/E88/E81

BMW 135iS

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение




Entwicklung E90/E91/E92

BMW 335i

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение






..:Категория Позьорски:..


-BMW Е39 528i-

Автомобилът е заводски М спорт пакет, който включва следните екстри:
- ел. стъкла, ел. огледала, подгрев на пръскачките,
- подгрев странични огледала за задно виждане
- ел. задна щора на задното стъкло, климатроник, парктроник и др.


..:Допълнителни корекции спрямо заводските (ако има такива):..

Екстериор:

- Оригинален М спорт пакет, М предна и задна М броня
- Мтех2 окачване
- оригинални джанти Rondell 0021 спорт пакет
- изцяло преправени фейсови фарове, с монтирани LED ангелски очи последно поколение, най-силните на пазара, ксенон

Интериор:
- Оригинален рекаро салон, с поръчков алкантаров плат(кройка) в цвета на автомобила
- Премахната оригинална музика и добавена 3-компонентна висок клас музикална система DLS от последно поколение + 2DIN музикален плеър Пайнер - Цялостно затъмняване на автомобила с черно фолио.


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 11861
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от Mollov » 03 Авг 2021, 11:47

..:Категория Тунинг:..

- Визуален Тунинг



-Bmw 316i Compact-

- Екстериор

Колата е с пълен М оригинален пакет който е реден от мен. Съответно Гт2 крило+ добавка. В момента очаквам Дтм добавка за предна броня, Лип на праговете който трябва да дойдат .

- Интериор

Рекаро седалки, Оригинален Мтех2 Волан алкантара, кожа естествена. М топка + подсветка Оригинална. Таван, колонки, задна кора от ест черна алкантара

Изображение

Изображение

Изображение




-BMW E36 328i-

Екстериор:
Пълен М пакет, оригинален + широк лип на предна броня добавки на праговете. Голямо GT крило, дтм дифузьор под задна броня, сенник задно стъкло, оригинални м огледала,
спортно окачване fk automotive, разпънка за макферсоните sparco, джанти оригинал brock b1 8.5 на 10J спорт пакет 17ки с малко ЕТ... Пресаден мотор М54В28ТУ цялостен проект на 2.8i от 1.8is, ремап на 220hp от 193hp, ZF скоростна кутия, олекотен маховик 6кг.Шпер малък, предавателно число 2.79,голям радиатор, дискове и спирачни апарат от 2.8, генерация от 3.0...

Интериор:
Волан ОЕМ M tech 3, вграден таблет мултимедия, дигитален климатроник,голям борд компютър, фейс табло, черен таван и колонки ал кантара, черни плафони и дръжки.
Спортни седалки BRIDE CUGA цвят червен от текстил, задни седалки от естествена кожа, италиянски телешки бокс. Oзвучение HERTZ...


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение





-BMW E46 TOURING-

Интериор:
М мулти волан претапициран в естествена перфо кожа, Ел кожено рекаро с подгрев и памет, Таван и колонки претапицирани с алкантара, Алкантара на ръчната и скоростния лост
Оем топка на ск лост, Добавен подлакътник, Изцяло лед осветление.
Сменени среди в музиката + добавени мид басове харман кардон в корите на вратите и субуфер в багажника
Всички интериорни лайстни на таблото вратите и волана направени с хидрографика
Добавени плафони в краката, Добавен М почиващ педал, Добавено М огледало за задно виждане, Цялостно фолирани прозорци с 3м фолио


Екстериор:
Цялостно пребоядисана в сиво и черно + лайстните на вратите и броните, Добавен шадоу лайн
Оем М пакет предна задна броня и прагове, Хаман капаци на халогените на предната броня, Хаман лип/нож под предната броня, Цсл дифузьор на задната броня
Джанти стайл 135 18ки спорт пакет пребоядисани в черно с перли резултата е различен според светлината най чесно стои графит
Изцяло ревизирани фарове с добавена лупа би ксенон + лед смд англески очи, Най-висок клас лед крушки на дългите +халогените и мигачите отпред, отключен американ стайл + режим изпращане с фаровете, Хидрографика в капаците на фаровете, Двойни бъбреци черен пиано лак
Флнаци на 4те джанти, Боядисани спирачни апарати, Спортно окачване та техникс

Мотор: n47d20
Мотора е отварян и ревизиран почти изцяло - Сменени вериги, Ревизирано турбо, Ревизирана глава, Основни и биелни лагери, Сигменти, KN въздушен филтър
Даунпайп + цялостна генерация до отзад с средно резонаторно гърне и 4 накрайника отзад тип е46 м power
Чип тунинг в mpp chip tuning настроена на около, 200-210 без дино графика


Изображение

Изображение

Изображение




-Bmw E46 Touring-

Интериор:
М мулти волан, претапициран в естествена перфо кожа, Таван и колонки претапицирани с алкантара. Сменен слкоростен М лост.
Сменени седалки - бежово Рекаро, боядисани интериорни лайсни в цвят сива перла. На мястото на щората под подлакътника има u
сменен cup holder.

Екстериор:
Цялостно пребоядисана в син цвят /Lotus B20/. Сменени бъбреци с двойни черен гланц, сменени фарове с добавена лупа + лед смд англески очи, най-висок клас лед крушки на дългите + халогените, отключен американ стайл + режим изпращане с фаровете. Затъмнени предни мигачи, сменена предна М3 броня с допълнение преден черен лип с държачи за липа.
Джантите са JAPAN RACING 21, 18 цола. Регулируемо окачване с 24 степенна твърдост MAX PADDING. Външни и вътрешни М прагове, добавка. Задната броня м-тех с крайно гърне REMUS 12cm с добавки. Сменени стопове с тунинг такива. Боядисани супорти и предна греда в електриков цвят.
Сменена верига, зъбни колелета на веригата, обтегач, вал, един ред клапани. Рециклирано турбо.


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




- Силов Тунинг

-BMW Е36 320i-

- Екстериор
Цвят Madeirra Violet Metallic, ГТ клас 2 крило, 4 бутални предни апарати Брембо с 325мм дискове ОЕМ М3 Е46, задни ATE Power Discs 294мм, ОЕМ Борбет 18" спорт пакет джанти, Гуми Карбонов сенник спойлер на задното стъкло, Окачване Кони Спорт отпред и Билщайн Б8 отзад с понижаващи пружини, Пълен OEM BMW Motorsport International пакет лайстни, баджове и прагове, ОЕМ пълен М-пакет
Мотор М50 3.0л строук, ECU Master електроника, Borg Warner S256 турбо, Кулер 600х300х76, Външен Гейт Оригинален Турбосмарт, Гарнитура Athena+ARP
PSP предна разпънка и PSP генерация 76мм, КН конусен филтър
Налягания лоу бууст 0.6 бар (360к.с.), 1.0 бар (485к.с) + лаунч контрол + флат шифт
OEM LSD 2.93, Двудисков съединител от М5 Е60, Скоростна кутия ZF E36 328, Къстъм подсилваща планка за диференциала и ОЕМ Х-брейс

- Интериор
ОЕМ BMW Business CD 43, OEM M Performance топка за скоростен лост, OEM къпхолдър, ОЕМ пълен хром пакет , АЕМ широколентова сонда
Волан М тех 2 алкантара+ карбон, ОЕМ BMW Motorsport International жабка, Седалки Оригинално Рекаро Модел DC2 Алкантара, ОЕМ дигитален климат контрол, OEM кожени кори с шевове


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение




-BMW Е36 318i-

двигател м42б18, турбина АR50 т3т4, голям интеркулер, голям воден радиатор, ел перка, ВАГ бубини, дюзи бош 730cc, ретрофит изпускателен и всмуквателен вал, двойни прожини на клапаните, подсилени бутала и биели, спортна електроника Mega 2, лънч контрол + флатшифт, 7100 обороти, къстъм всмуквателен колектор с дросел от м52, къстъм изпусквателен колектор с горен монтаж на турбото, спортна генерация tuning extream

- Екстериор
тунинг предна броня, прагове и задна броня от Marvel tuning, спойлер на багажника, предни раздувки тип pandem, задни раздувки, 17 цола джанти style 167 с фланци отпред 40мм отзад 35мм, регулираемо окачване тип койлоувъри с камбър плейтове, предни носачи от е46 и планки за по голям ъгъл на завиване 25%+

- Интериор
навигация, спортни седалки DTS, спортен волан Nardi, GPSпроследяващо устройство, старт стоп система keyless


Изображение

Изображение

Изображение

Изображение







..:Категория Ретро:..


-BMW E34-

М20Б20 без газ! Изцяло заводски вид както интериорно така и екстериорно, американ стайл, черна хела фарове, 3 лъчев волан от бмв е30. Джанти 18ки от е90. Сега подготвям 19" цола стайл 198 спорт пакет 8j и 9j.


Изображение
Изображение
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4694
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от Bavarcho » 06 Авг 2021, 14:09

ОЕМ само по една кола от модел и квота 40 коли, Позьорски няма ограничение за броя от даден модел и квота 30 коли (десет по-малко от оем) :conf:
40 модела БМВ сиреч, без ретро и м-ките нещо много Ехх, Фхх и Гхх ми идват :roll: (5 поколения 3та серия след е30, 5 поколения 5та след е34, 4 поколения 7ма след е32, няколко първи,няколко Хикса.. до 40 от всеки модел без пропуск по една оем дето си заслужава да се види)
Не беше ли по-редно "позьорските" да са повече спрямо оем-а, все пак едни не оем джанти и си в другата категория.
Предни години го е имало винаги, дано сега не е така (но с тия квоти) хубави коли дето заслужават да се видят са спрени в трета глуха (на Стара Загора конкретно някъде в прахоляка)
Малко с тези правила дето са за конкурс така става. И не става въпрос за грамотата дето взимаш защото трима от приятелите си гласували за твоята кола.
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 11861
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от Mollov » 08 Авг 2021, 11:09

Малко бързаш... :) Квотата за позьорските винаги може да се увеличи... то и по-горе си го пише... ;) Важното е да участват хубави коли, а не да правим бройка. А идеята за ОЕМ-а е да покажем еволюцията на моделната генерация, което и означава да има по един представител. Иначе ще станат 100+ коли ОЕМ...

Добре е да се коментира (ако има нужда) леко с уклончив критичен тон след като станат нещата, а не преди това ;)


P.S. И за да е ясно защо тази година няма Жури - няколко години (предимно необоснована) "критика" доведоха до този резултат.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4694
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от Bavarcho » 08 Авг 2021, 21:25

То като мине събора все тая..
Аз казвах, че и 40 ОЕМ-а дето изглеждат добре ще се съберат трудно. Иначе идеята е хубава.
За М-ките според мен няма нужда от предварително записване, М ли е мястото й е отпред и без това нямаме кой знае колко много по съборите.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 24.08.2021
Пол: Мъж

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от Yavor4333 » 24 Авг 2021, 21:57

Как ще разберем кой е удобрен питам за самия лритерий?

Мародератор
Аватар
Мнения: 11861
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от Mollov » 25 Авг 2021, 11:05

Подборът се прави от представители на Клуба... на база на представените заявки (снимки и прочие). Затова 100-кратно съм казвал, че е много важно снимките да са "както трябва". И въпреки това поне 50-60% от заявките са с негодни за правилна преценка на автомобила.

А кои са се класирали за финал ще е ясно ден-два след края на приемане на заявки.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от In_Memoriam » 31 Авг 2021, 11:45

Снимките не се виждат :ok:
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 11861
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от Mollov » 31 Авг 2021, 12:05

Не ме стряскай така :D

Виждат се ОК.... явно нещо при твоят доставчик е йок...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1278
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Кара: на 0.6

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от In_Memoriam » 31 Авг 2021, 12:35

През телефона същата работа. Нека и колегите да кажат какво е положението. Виждат се само като ги отворя в нов таб.
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 25.10.2016
Пол: Мъж
Кара: BMW 320ci E46 Convertible

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от preki » 31 Авг 2021, 12:42

И аз не ги виждам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от Nickelback » 31 Авг 2021, 12:42

И при мен не се виждат :dunno:

Например тоя URL (оригиналният в поста) не се отваря дори в отделен таб директно от браузър:

http://store.picbg.net/pubpic/BA/6C/325 ... e4ba6c.JPG

Докато същия (само със сменен "екстеншън" накрая) си се отвяря без проблем (нищо и никаква разлика уж в JPG съфикса накрая):

http://store.picbg.net/pubpic/BA/6C/325 ... e4ba6c.jpg

Бекенда на picbg нещо омазва ендпойнтовете :dunno:
Някой вебаджия да елаборейтне какво се случва :ok:
Последна промяна Nickelback на 31 Авг 2021, 14:43, променена общо 1 път
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Мародератор
Аватар
Мнения: 11861
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от Mollov » 31 Авг 2021, 14:43

Всичките снимки са линкнати като .jpg, не са .JPG... и при мен продължават да излизат ОК...

Ще изчакам до утре, да видим какво се случва...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: 20-ти BMW Събор - Конкурс за Външен/Вътрешен Вид/Тунинг/

Мнение от Nickelback » 31 Авг 2021, 14:51

Mollov написа:Всичките снимки са линкнати като .jpg, не са .JPG...

Ами очевидно не са - от тоя твой пост е:

viewtopic.php?p=4585230&f=1#p4585230

По принцип като говоря не приказвам, и явно не съм си го измислил, a просто споделям какво наблюдавам, да си имаш съмения тоя бекенд как снася имиджа на phpBB-то :dunno:
Изображение
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Следваща

Назад към Враца

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook