GS 1200 Adventure K 25
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- dobry46
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 1.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: X3 F25 35i LCI M sport
GS 1200 Adventure K 25
Привет
Интересуваме информация за модела. Има ли някой ,който е преминал през него и е сменил поне 5-6 пъти маслото демек не се е качвал само за снимки, а има реален поглед над мотора?
Като цяло ме интересува диапазона 2008-2012 ако не се лъжа това са годините които се произвежда въпросния модел (К25).
Интересуват ме няколко неща- обслужване, издръжливост, скрити дефекти и детски болести.
Модела е с въздушно охлаждане за разлика от новите модели след 2013г които са с водно.
Навън тези мотори се карат и пробега на по-голяма част от тях е над 100 000 км .
Тъй като е с кардан - специфика при него по сериозна има ли ? До сега всички ми мотори са били с верига.
Разликата между GS 1200 и GS 1200 Adventure каква е? 33 л резервоар и джантите със спици или има и нещо по -сериозно?
Предварително благодаря
Интересуваме информация за модела. Има ли някой ,който е преминал през него и е сменил поне 5-6 пъти маслото демек не се е качвал само за снимки, а има реален поглед над мотора?
Като цяло ме интересува диапазона 2008-2012 ако не се лъжа това са годините които се произвежда въпросния модел (К25).
Интересуват ме няколко неща- обслужване, издръжливост, скрити дефекти и детски болести.
Модела е с въздушно охлаждане за разлика от новите модели след 2013г които са с водно.
Навън тези мотори се карат и пробега на по-голяма част от тях е над 100 000 км .
Тъй като е с кардан - специфика при него по сериозна има ли ? До сега всички ми мотори са били с верига.
Разликата между GS 1200 и GS 1200 Adventure каква е? 33 л резервоар и джантите със спици или има и нещо по -сериозно?
Предварително благодаря
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 758
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: GS 1200 Adventure K 25
Машината, която си подбрал е доста добра. Рзбира се има специфики, но информация по въпроса може да намериш във offroad форума. Тука повечето колеги са автомобилисти:) Adventure разновидността, както името подсказва е по "адвенчър" настроен, както си споменал по-голям резервоар, окачването също е пипнато, джанти разбира се със спици. Принципно, на който и модел да попаднеш, ако е "гледан" ще е добре. Но както забелязваш тези машини се взимат за каране, сериозно каране...над 100к км. за тях е по-скоро стандарт отколкото изключение. Боксера е здрав, дуракоустойчив и с висок въртящ момент. Като цяло надеждността е водеща, затова се търсят, купуват, карат и препродават, но пък цените които държат са сериозни и има защо. Много балансиран модел, с леки особености разбира се. За кардана, сменя се лагер и семеринг, изисква малко по-специални инструменти, но не е някакъв неземен ремонт. Диференциала, обслужване с качествено масло, няма някакви сериозни оплаквания и изкарва доста време. В сравнение с веригата ще се родиш По неприятното е ако се наложи смяна на съединител, общо взето се разглобява целия мотор, тъй като двигателя се пада част от рамата и за да се смени съединителя се "отцепва" скоростната за която пък е хваната "ботуша" на кардана. Това е по-сериозното и като труд и като цена на съединителя. Горе долу изкарват по 100к км. , т.е ако се наложи да го смениш, едва ли ше се повтори. Останалото е като на всички мотори: облужване стандартно, масла, филтри, спирачни дискове (не са евтини), накладки, гуми (много важно). В заключение, машината е добра и надеждна. Това е бестселъра на БМВ все пак, няма как да сгрешиш с този модел
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: GS 1200 Adventure K 25
Здравейте, нов съм във форума, но мога да се похваля с четвърти успешен сезон с машината R1200GS 06. Освен казаното от колегата мога от опит да добавя следното: наложи се да сменя каретата на кардана - намерих една фирма на околовръстното в София, на южната дъга и за около ден мисля всичко беше ОК. Това е всичко извънпланово, което съм правил. Останалото са смяна на консумативи на време.
Имам сервизното ръководство и каквото мога правя сам в гаража. В официалния сервиз ходя за смяна на спирачна течност, защото е критична за модула. Момчетата в сервиза са много добре запознати и знаят както трябва нещата. Мога да ги похваля, говорил съм с тях не веднъж.
Ще се радвам да навъртим някой километър заедно със съфорумци, да споделим опит, а защо не и къмпинг под звездите, в разгара на сезона.
Имам сервизното ръководство и каквото мога правя сам в гаража. В официалния сервиз ходя за смяна на спирачна течност, защото е критична за модула. Момчетата в сервиза са много добре запознати и знаят както трябва нещата. Мога да ги похваля, говорил съм с тях не веднъж.
Ще се радвам да навъртим някой километър заедно със съфорумци, да споделим опит, а защо не и къмпинг под звездите, в разгара на сезона.
Ultimate Riding Machine
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: GS 1200 Adventure K 25
Аз мисля, че можем да съживим/ освежим темата. Все пак не сме малко, на едно от последните "разрешени" откривания на сезона, на паркинга на едно от представителствата, се събрахме прилично мнозинство двуколесни.
Ultimate Riding Machine
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани