GS 1200 Adventure K 25

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: Е46 Msport / Е60 535 Мsport

GS 1200 Adventure K 25

Мнение от dobry46 » 17 Юли 2020, 15:07

Привет

Интересуваме информация за модела. Има ли някой ,който е преминал през него и е сменил поне 5-6 пъти маслото :ok: демек не се е качвал само за снимки, а има реален поглед над мотора?
Като цяло ме интересува диапазона 2008-2012 ако не се лъжа това са годините които се произвежда въпросния модел (К25).
Интересуват ме няколко неща- обслужване, издръжливост, скрити дефекти и детски болести.
Модела е с въздушно охлаждане за разлика от новите модели след 2013г които са с водно.
Навън тези мотори се карат и пробега на по-голяма част от тях е над 100 000 км .
Тъй като е с кардан - специфика при него по сериозна има ли ? До сега всички ми мотори са били с верига.

Разликата между GS 1200 и GS 1200 Adventure каква е? 33 л резервоар и джантите със спици или има и нещо по -сериозно?

Предварително благодаря :yes:



s-l1600-5.jpg


s-l1600.jpg


s-l1600-3.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 610
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia/Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 LCI 3.0d
Мечтае да кара: 911 Turbo S

Re: GS 1200 Adventure K 25

Мнение от astrapower » 17 Юли 2020, 16:50

Машината, която си подбрал е доста добра. Рзбира се има специфики, но информация по въпроса може да намериш във offroad форума. Тука повечето колеги са автомобилисти:) Adventure разновидността, както името подсказва е по "адвенчър" настроен, както си споменал по-голям резервоар, окачването също е пипнато, джанти разбира се със спици. Принципно, на който и модел да попаднеш, ако е "гледан" ще е добре. Но както забелязваш тези машини се взимат за каране, сериозно каране...над 100к км. за тях е по-скоро стандарт отколкото изключение. Боксера е здрав, дуракоустойчив и с висок въртящ момент. Като цяло надеждността е водеща, затова се търсят, купуват, карат и препродават, но пък цените които държат са сериозни и има защо. Много балансиран модел, с леки особености разбира се. За кардана, сменя се лагер и семеринг, изисква малко по-специални инструменти, но не е някакъв неземен ремонт. Диференциала, обслужване с качествено масло, няма някакви сериозни оплаквания и изкарва доста време. В сравнение с веригата ще се родиш :) По неприятното е ако се наложи смяна на съединител, общо взето се разглобява целия мотор, тъй като двигателя се пада част от рамата и за да се смени съединителя се "отцепва" скоростната за която пък е хваната "ботуша" на кардана. Това е по-сериозното и като труд и като цена на съединителя. Горе долу изкарват по 100к км. :), т.е ако се наложи да го смениш, едва ли ше се повтори. Останалото е като на всички мотори: облужване стандартно, масла, филтри, спирачни дискове (не са евтини), накладки, гуми (много важно). В заключение, машината е добра и надеждна. Това е бестселъра на БМВ все пак, няма как да сгрешиш с този модел :bchug:

Назад към BMW Motorrad

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook