"Голи" KICKER усилватели
Модератор: Icco
14 мнения
• Страница 1 от 1
- carampguru
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 1.02.2004
- Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)
"Голи" KICKER усилватели
Това е усилвател ZR600(>700Wrms/2ohm).Представител от серията
ZR на KICKER от преди 5-6 години.Смятани за едни от еталонните и доста добри усилватели в car audio-то.Стабилни са с 2ома в мостов режим.XS са като ZR ,но са стабилни с 1 ом в мостов режим.
Проектирани са от доста кадърен инженер,който сега проектира
интегр.схеми в TEXAS INSTRUMENTS.Активните филтри са външни модули.
ZR на KICKER от преди 5-6 години.Смятани за едни от еталонните и доста добри усилватели в car audio-то.Стабилни са с 2ома в мостов режим.XS са като ZR ,но са стабилни с 1 ом в мостов режим.
Проектирани са от доста кадърен инженер,който сега проектира
интегр.схеми в TEXAS INSTRUMENTS.Активните филтри са външни модули.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- carampguru
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 1.02.2004
- Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)
- carampguru
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 1.02.2004
- Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)
- carampguru
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 1.02.2004
- Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)
- carampguru
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 1.02.2004
- Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)
Hz
Това е SX600.2(700Wrms/4ohm)
Представител от серията SX ,която излезе миналата година.
Тук вече имам малко участие
Тия са усилвателите с DSP(digital sound processing).Нямат равни
на пазара по екстри и глезотийки.Ето някои от тях:НЧ филтър от
20-20000Hz и стръмност от 6 до 36dB/oct(регул.през 6dB),ВЧ филтър
10-20000Hz със същата стръмност.Може да се използват и двата филтъра едновременно за лентов филтър. За клас Д НЧ филтъра стига до 48dB/oct.Kомпресор,параметричен EQ,чувствителност(GAIN),обхват на чувсвителността(GAIN RANGE 1,2,4,8,16V),инвертиране на фазата на всеки от каналите,индикация на температурата F/C градуси,работно вх.напрежение,в паметта се пазят всякакви данни
от живота на усилвателя(колко часа е работил,какви защити са задействали и по кое време,най-високо и най ниско напрежение(много лесно за диагностика),код за защита против кражба,дистанционно
усилване(REMOTE GAIN),Това са част от екстрите,пиша по памет.
Скоро ще пуснем и дистанционен модул(който е на таблото) , може да командва до 16 такива усилвателя и се следят и регулират всичките им параметри.Имам такъв за тестване в колата с две стъпала,
вярвйте голям кеф и улеснение е да настроиш всичко при монтаж от
шоф.място.Който се занимава с инсталиране знае за какво става дума.
Който иска да си поиграе със симулатора на DSP контролера има го на
нашата страница.Забавно е.Пада се на дъното на страницата.Натискайте бутончета и сменяйте настройките.Ето линка:
http://www.kicker.com/ShowPage.cfm?file ... enu=SXAMPS
Представител от серията SX ,която излезе миналата година.
Тук вече имам малко участие

Тия са усилвателите с DSP(digital sound processing).Нямат равни
на пазара по екстри и глезотийки.Ето някои от тях:НЧ филтър от
20-20000Hz и стръмност от 6 до 36dB/oct(регул.през 6dB),ВЧ филтър
10-20000Hz със същата стръмност.Може да се използват и двата филтъра едновременно за лентов филтър. За клас Д НЧ филтъра стига до 48dB/oct.Kомпресор,параметричен EQ,чувствителност(GAIN),обхват на чувсвителността(GAIN RANGE 1,2,4,8,16V),инвертиране на фазата на всеки от каналите,индикация на температурата F/C градуси,работно вх.напрежение,в паметта се пазят всякакви данни
от живота на усилвателя(колко часа е работил,какви защити са задействали и по кое време,най-високо и най ниско напрежение(много лесно за диагностика),код за защита против кражба,дистанционно
усилване(REMOTE GAIN),Това са част от екстрите,пиша по памет.
Скоро ще пуснем и дистанционен модул(който е на таблото) , може да командва до 16 такива усилвателя и се следят и регулират всичките им параметри.Имам такъв за тестване в колата с две стъпала,
вярвйте голям кеф и улеснение е да настроиш всичко при монтаж от
шоф.място.Който се занимава с инсталиране знае за какво става дума.
Който иска да си поиграе със симулатора на DSP контролера има го на
нашата страница.Забавно е.Пада се на дъното на страницата.Натискайте бутончета и сменяйте настройките.Ето линка:
http://www.kicker.com/ShowPage.cfm?file ... enu=SXAMPS
- carampguru
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 1.02.2004
- Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)
- carampguru
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 1.02.2004
- Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)
Това е SX900.4(4X225Wrms/2ohm ,2X450Wrms/4ohm)
Този модел получи най -престижната награда за иновации и дизайн
на CES2004(consumers electronic show) в Las Vegas.За тези ,които не са запознати ,това е най-голямото събитие в света където стотици фирми в областта на потребителската електрониката,представят своите продукти.Грандиозно събитие.
Този модел получи най -престижната награда за иновации и дизайн
на CES2004(consumers electronic show) в Las Vegas.За тези ,които не са запознати ,това е най-голямото събитие в света където стотици фирми в областта на потребителската електрониката,представят своите продукти.Грандиозно събитие.
- carampguru
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 1.02.2004
- Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)
- carampguru
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 1.02.2004
- Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)
Доста интересно! Данните са наистина впечатляващи.
Единствено ми направи впечатление, че размерите са сравнително не много големи (доколкото можах да придобия представа, понеже няма с какъв друг предмет наоколо да се съпоставят).
Което за мен не е ненормално - мощността според мен не е в пряка зависимост от размера, както си мислят много хора (които гледат стъпалото да е колкото може "по-големо").
Единствено ми направи впечатление, че размерите са сравнително не много големи (доколкото можах да придобия представа, понеже няма с какъв друг предмет наоколо да се съпоставят).
Което за мен не е ненормално - мощността според мен не е в пряка зависимост от размера, както си мислят много хора (които гледат стъпалото да е колкото може "по-големо").
- carampguru
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 1.02.2004
- Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)
Vento написа:Доста интересно! Данните са наистина впечатляващи.
Единствено ми направи впечатление, че размерите са сравнително не много големи (доколкото можах да придобия представа, понеже няма с какъв друг предмет наоколо да се съпоставят).
Което за мен не е ненормално - мощността според мен не е в пряка зависимост от размера, както си мислят много хора (които гледат стъпалото да е колкото може "по-големо").
ZR i DX имат масивни ляти радиатори с прилични размери.
Както се вижда ZR600 i DX 700 имат почти една и съща мощност,но
DX e class D и е с доста по-голямо КПД(75% срещу 52%).Затова
разсейва по малка мощност(и консумира по-малко ток) и има нуж-
да от по -малък радиатор.
KX i SX сериите са с екструдирани радиатори(като повечето усилватели на пазара) и имат допълнителен охлаждащ радиатор.
Той не се вижда на снимките,защото е закрепен на горния капак.
Големината(по скоро площта и масата на радиатора) зависи от:
какъв клас е усилвателя и каква мощност трябва да се разсее,
какъв корпус са транзисторите и техният брой,ококолната температура
(в багажника на кола лятото не е 25C),термичното съпротивление меж-
ду транзисторите и радиатора(монтаж и изолация)...
- carampguru
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 1.02.2004
- Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)
Vento написа:Доста интересно! Данните са наистина впечатляващи.
Единствено ми направи впечатление, че размерите са сравнително не много големи (доколкото можах да придобия представа, понеже няма с какъв друг предмет наоколо да се съпоставят).
Което за мен не е ненормално - мощността според мен не е в пряка зависимост от размера, както си мислят много хора (които гледат стъпалото да е колкото може "по-големо").
ZR i DX имат масивни ляти радиатори с прилични размери.
Както се вижда ZR600 i DX 700 имат почти една и съща мощност,но
DX e class D и е с доста по-голямо КПД(75% срещу 52%).Затова
разсейва по малка мощност(и консумира по-малко ток) и има нуж-
да от по -малък радиатор.
KX i SX сериите са с екструдирани радиатори(като повечето усилватели на пазара) и имат допълнителен охлаждащ вентилатор.
Той не се вижда на снимките,защото е закрепен на горния капак.
Големината(по скоро площта и масата на радиатора) зависи от:
какъв клас е усилвателя и каква мощност трябва да се разсее,
какъв корпус са транзисторите и техният брой,ококолната температура
(в багажника на кола лятото не е 25C),термичното съпротивление меж-
ду транзисторите и радиатора(монтаж и изолация)...
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани