една оферта за car audio продължение
Модератор: Icco
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
една оферта за car audio продължение
малко неудобно е да ги поствам по този на4ин но тези дни ще има и сайтче и ...
ако имате интерес мойе да постна и о6те доста модели

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
а такива 8 ома няма ли да е по-добре?не разбирам много от музика даже никак ама се занимавам с разни глупави касетофони и колони.и кой е най слабия такъв басов говорител/вата/?

8.32
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
PIONEER написа:а такива 8 ома няма ли да е по-добре?не разбирам много от музика даже никак ама се занимавам с разни глупави касетофони и колони.и кой е най слабия такъв басов говорител/вата/?
за кар аудио основно се използват 4 и 2 омови говорители , с 8 омов мощността пада значително
- ASEsound systems
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 9.12.2003
- Местоположение: Пловдив
"Лудиа"
,не съм съгласен с теб
При 8 ома отдаваната от усилвателя мощност наистина е по-малко,но не :"значително по-малко".Разликата в звуковото ниво при 4 и 8 ома е 2 до максимум 3 дБ.Само че по голямото звуково ниво при 4 омовия е придружен и с по-големи нелинейни изкривявания,който често стигат границите в които човешкото ухо си ги улавя без проблем(а това вече е развален звук).При 4 омовия,усилвателя не може да управлява така добре мембраната както при 8 омовия,при 4 омовия дъмпинг фактора е двойно по-малък.



При 8 ома отдаваната от усилвателя мощност наистина е по-малко,но не :"значително по-малко".Разликата в звуковото ниво при 4 и 8 ома е 2 до максимум 3 дБ.Само че по голямото звуково ниво при 4 омовия е придружен и с по-големи нелинейни изкривявания,който често стигат границите в които човешкото ухо си ги улавя без проблем(а това вече е развален звук).При 4 омовия,усилвателя не може да управлява така добре мембраната както при 8 омовия,при 4 омовия дъмпинг фактора е двойно по-малък.


0889424666
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ASEsound systems написа:"Лудиа",не съм съгласен с теб
![]()
При 8 ома отдаваната от усилвателя мощност наистина е по-малко,но не :"значително по-малко".Разликата в звуковото ниво при 4 и 8 ома е 2 до максимум 3 дБ.Само че по голямото звуково ниво при 4 омовия е придружен и с по-големи нелинейни изкривявания,който често стигат границите в които човешкото ухо си ги улавя без проблем(а това вече е развален звук).При 4 омовия,усилвателя не може да управлява така добре мембраната както при 8 омовия,при 4 омовия дъмпинг фактора е двойно по-малък.
съгласен съм с теб , но тук говорим за car аудио не за home hi-fi системи , но все пак всеки си има желания и усе6тане за звук , за кола аз лично предпочитам 4 ома което отново е компромис в сравнение с някои други ненормалници които работят с говорители с двоини бобини всяка от които е по 2 ома
пп:в къщи имам JBL-ki те са на 8 oma
Последна промяна ludiagsm на 24 Апр 2004, 0:03, променена общо 1 път
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: ?
bodan написа:Само да попитам посочената мощност RMS ли е или MaX ?
не съм имал възможността да го замеря дали посо4ената мощност е реална , всички знаем че ви4ки лъжат

на самия усилвател крайните транзистори на всяко рамо са по 4-ри в паралел
мойто стъпало е с подобна схема ( Lanzar е марката ) при 30 херца дава 600 вата на 2 ома като синусуидата е идеална гледана на осцилоскоп
според мен след 300-400 вата реална мощност проблема е в това как да подсигурим стабилно напрежение ,което мерено на клемите на стъпалото да не бъде извън границите 12- 14,2 волта
ХМ!!!!!!1
Значи ако направим една елементарна сметка
3 х 25 ампера = 75 ампера предпазител
75 ампера х 14,4 волта = 1080 вата консумирана мщност
дори 100 % да е КПД то , то излиза че ампа не е
повече от 540 вата на канал .
Тази сметка не е прецизна но показателна !
)
3 х 25 ампера = 75 ампера предпазител
75 ампера х 14,4 волта = 1080 вата консумирана мщност
дори 100 % да е КПД то , то излиза че ампа не е
повече от 540 вата на канал .
Тази сметка не е прецизна но показателна !

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: ХМ!!!!!!1
bodan написа:Значи ако направим една елементарна сметка
3 х 25 ампера = 75 ампера предпазител
75 ампера х 14,4 волта = 1080 вата консумирана мощност
дори 100 % да е КПД то , то излиза че ампа не е
повече от 540 вата на канал .
Тази сметка не е прецизна но показателна !)
сметката ти е вярна в случай когато напрежението и тока са постоянни , но в нашия случай имаме различни стойности на захранва6тото напрежение както и на консумирания ток
нека приемем че напрежението е постоянно имаме идеалния акумулатор и кабели и приемаме че напрежението си е да кажем 14,4 волта на клемите на стъпалото
тогава променливата величина остава тока ,който тече през усилвателя
големината на консумирания ток зависи от честотата и ампитудата на сигнала подаван на аудиовхода на усилвателя
с други думи колкото повече усилваме от плеъра той от своя страна подава подава ,,по-силен''(с по голяма амплитуда) сигнал към входа на стъпалото ,то пък към говорителите и толкова по- голям ток ще тече през предпазителите на стъпалото
тук настъпва момента да се каже че предпазителите са много видове и на4ина по който се избират минава през доста изчисления
както можеби много хора знаят когато през един 25 амперов предпазител протече ток с големина 25 ампера предпазителя сработва и прекъсва електрическата верига, а как сработва , награва се ,,медното телче'' и се разкъсва даа но това е в случай че тока е постоянен и напрежението също
а в слу4ай когато напрежението ни е постоянно а тока не е , за много кратко време през 25 амперовия предпазител е възможно да премине ток с големина по-голяма от 25 ампера самото,,медно телче'' на предпазителя няма време да се нагрее и прекъсне толова бързо колкото бързо е преминал тока през него
това е и самата идея когато имаме вокали тока който консумира стъпалото е да кажем 10 ампера и хоп в един момент ,,думне як'' бас барабан ами той се отсвирва за части от секундата и много често ако мерим с уред за измерване на ток от нисък клас(който няма памет за моментни стойности) няма да направим правилно измерване ( ако е стрелкови уреда , още преди стрелката да е минала и половината от пътя си по скалата тока през системата ще е преминал) гледаме на уреда 20 ампера а те реално са 40
такива и много други опити са си правили хората докато са направили таблица за допуски за избор на предпазители така е и в нашия случай
аз не искам да кажа че стъпалото наистина е 1800вата естествено че не е , но ако е правилно захранено то е не по малко от 800 вата на 2 ома при честота 30херца
естествено много малко хора знаят и наистина имат представа какво всъщтност се продава като усилватели и каква е реалната им мощност и как варира тя в зависимост от честотата подавана им на входа
пп: сори но пак се улях можеби трябва да направим нова тема
- carampguru
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 1.02.2004
- Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)
Както Bodan писа, не е най-точния начин за сметка на мощността чрез предпазителите,но може да се направи преценка ,че стъпалото е около 600-800W rms.
По въпроса за предпазителите,трябва да са равни или малко по-големи
от максималния среден ток за стъпалото(така правят сериозните фирми).В противен случай ще си горят често при претоварвания (особенно с BASS Cd-та).Да не говорим за лабораторни тестове.
За тази мощност, мисля че цената е добра.
По въпроса за предпазителите,трябва да са равни или малко по-големи
от максималния среден ток за стъпалото(така правят сериозните фирми).В противен случай ще си горят често при претоварвания (особенно с BASS Cd-та).Да не говорим за лабораторни тестове.
За тази мощност, мисля че цената е добра.
- Chakal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 14.04.2004
- Местоположение: Варна
- Кара: W220
- Мечтае да кара: не мечтае, кара я.
- Детайли за колата: мазен курбан
добра цена ? нееее цената си направо перфектна
абе я влезте в еди магазин за car-audio и вижте за какви цени става дума за 300 лв. ще си вземете някаво съпалце 2х50w rms айде дакажем 2х75 не повече

нафта в кръвта ...
:)
carampguro ! Тъкмо мислех да те помоля за компетентно
инфо по дискусията но си ме испреварил!
Както и да е !
Бих направил един извод! - Повечето фирми да не казвам
всички , дават максималната (че дори и пиковата)мощност с цел
да зарибяват клиентите което е доста непочтенно!
Май ще трабва да ходим да си купуваме ампове с
осцилоскопа и товарна бобина в ръка !

инфо по дискусията но си ме испреварил!


Както и да е !
Бих направил един извод! - Повечето фирми да не казвам
всички , дават максималната (че дори и пиковата)мощност с цел
да зарибяват клиентите което е доста непочтенно!
Май ще трабва да ходим да си купуваме ампове с
осцилоскопа и товарна бобина в ръка !



18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани