една оферта за car audio продължение

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

една оферта за car audio продължение

Мнение от ludiagsm » 22 Апр 2004, 0:33

малко неудобно е да ги поствам по този на4ин но тези дни ще има и сайтче и ...:) ако имате интерес мойе да постна и о6те доста модели
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 3.05.2003
Местоположение: София

Мнение от BMW_325i » 22 Апр 2004, 10:53

Тази фирма дали е добра в говорителите?
Имам предвид дали този бас говорител който си постнал е по добър от Пайнер TS-W305C?Защото са горе долу еднакви мощности а и цената им е еднаква.
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 22 Апр 2004, 14:20

а такива 8 ома няма ли да е по-добре?не разбирам много от музика даже никак ама се занимавам с разни глупави касетофони и колони.и кой е най слабия такъв басов говорител/вата/?
Изображение
8.32

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 22 Апр 2004, 17:56

PIONEER написа:а такива 8 ома няма ли да е по-добре?не разбирам много от музика даже никак ама се занимавам с разни глупави касетофони и колони.и кой е най слабия такъв басов говорител/вата/?


за кар аудио основно се използват 4 и 2 омови говорители , с 8 омов мощността пада значително

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 9.12.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от ASEsound systems » 23 Апр 2004, 8:45

"Лудиа" :) ,не съм съгласен с теб :nono:
При 8 ома отдаваната от усилвателя мощност наистина е по-малко,но не :"значително по-малко".Разликата в звуковото ниво при 4 и 8 ома е 2 до максимум 3 дБ.Само че по голямото звуково ниво при 4 омовия е придружен и с по-големи нелинейни изкривявания,който често стигат границите в които човешкото ухо си ги улавя без проблем(а това вече е развален звук).При 4 омовия,усилвателя не може да управлява така добре мембраната както при 8 омовия,при 4 омовия дъмпинг фактора е двойно по-малък.
:yes:
Изображение
0889424666

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 23 Апр 2004, 16:08

ASEsound systems написа:"Лудиа" :) ,не съм съгласен с теб :nono:
При 8 ома отдаваната от усилвателя мощност наистина е по-малко,но не :"значително по-малко".Разликата в звуковото ниво при 4 и 8 ома е 2 до максимум 3 дБ.Само че по голямото звуково ниво при 4 омовия е придружен и с по-големи нелинейни изкривявания,който често стигат границите в които човешкото ухо си ги улавя без проблем(а това вече е развален звук).При 4 омовия,усилвателя не може да управлява така добре мембраната както при 8 омовия,при 4 омовия дъмпинг фактора е двойно по-малък.
:yes:



съгласен съм с теб , но тук говорим за car аудио не за home hi-fi системи , но все пак всеки си има желания и усе6тане за звук , за кола аз лично предпочитам 4 ома което отново е компромис в сравнение с някои други ненормалници които работят с говорители с двоини бобини всяка от които е по 2 ома

пп:в къщи имам JBL-ki те са на 8 oma
Последна промяна ludiagsm на 24 Апр 2004, 0:03, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 25.01.2004
Местоположение: mladost sity,sofia

Мнение от e30m3evo » 23 Апр 2004, 20:34

колко пари е стъпалото?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Апр 2004, 0:03

e30m3evo написа:колко пари е стъпалото?



395лв е цената без отстъпката

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.03.2004
Местоположение: Лом

?

Мнение от bodan » 24 Апр 2004, 11:46

Само да попитам посочената мощност RMS ли е или MaX ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: ?

Мнение от ludiagsm » 24 Апр 2004, 12:21

bodan написа:Само да попитам посочената мощност RMS ли е или MaX ?



не съм имал възможността да го замеря дали посо4ената мощност е реална , всички знаем че ви4ки лъжат :) но това стъпало е сериозно изпипано : двоен трансфертер 3 по 25 ампера предпазители всеки трансфертер си има отделен траф с по 4-ри транзистора на рамо, позлатени куплунзи а отвътре 6ироки и сериозно калайдисани писти на силовата верига


на самия усилвател крайните транзистори на всяко рамо са по 4-ри в паралел




мойто стъпало е с подобна схема ( Lanzar е марката ) при 30 херца дава 600 вата на 2 ома като синусуидата е идеална гледана на осцилоскоп



според мен след 300-400 вата реална мощност проблема е в това как да подсигурим стабилно напрежение ,което мерено на клемите на стъпалото да не бъде извън границите 12- 14,2 волта

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.03.2004
Местоположение: Лом

ХМ!!!!!!1

Мнение от bodan » 24 Апр 2004, 16:32

Значи ако направим една елементарна сметка
3 х 25 ампера = 75 ампера предпазител
75 ампера х 14,4 волта = 1080 вата консумирана мщност
дори 100 % да е КПД то , то излиза че ампа не е
повече от 540 вата на канал .
Тази сметка не е прецизна но показателна ! :))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: ХМ!!!!!!1

Мнение от ludiagsm » 24 Апр 2004, 17:57

bodan написа:Значи ако направим една елементарна сметка
3 х 25 ампера = 75 ампера предпазител
75 ампера х 14,4 волта = 1080 вата консумирана мощност
дори 100 % да е КПД то , то излиза че ампа не е
повече от 540 вата на канал .
Тази сметка не е прецизна но показателна ! :))


сметката ти е вярна в случай когато напрежението и тока са постоянни , но в нашия случай имаме различни стойности на захранва6тото напрежение както и на консумирания ток


нека приемем че напрежението е постоянно имаме идеалния акумулатор и кабели и приемаме че напрежението си е да кажем 14,4 волта на клемите на стъпалото


тогава променливата величина остава тока ,който тече през усилвателя

големината на консумирания ток зависи от честотата и ампитудата на сигнала подаван на аудиовхода на усилвателя

с други думи колкото повече усилваме от плеъра той от своя страна подава подава ,,по-силен''(с по голяма амплитуда) сигнал към входа на стъпалото ,то пък към говорителите и толкова по- голям ток ще тече през предпазителите на стъпалото

тук настъпва момента да се каже че предпазителите са много видове и на4ина по който се избират минава през доста изчисления

както можеби много хора знаят когато през един 25 амперов предпазител протече ток с големина 25 ампера предпазителя сработва и прекъсва електрическата верига, а как сработва , награва се ,,медното телче'' и се разкъсва даа но това е в случай че тока е постоянен и напрежението също

а в слу4ай когато напрежението ни е постоянно а тока не е , за много кратко време през 25 амперовия предпазител е възможно да премине ток с големина по-голяма от 25 ампера самото,,медно телче'' на предпазителя няма време да се нагрее и прекъсне толова бързо колкото бързо е преминал тока през него


това е и самата идея когато имаме вокали тока който консумира стъпалото е да кажем 10 ампера и хоп в един момент ,,думне як'' бас барабан ами той се отсвирва за части от секундата и много често ако мерим с уред за измерване на ток от нисък клас(който няма памет за моментни стойности) няма да направим правилно измерване ( ако е стрелкови уреда , още преди стрелката да е минала и половината от пътя си по скалата тока през системата ще е преминал) гледаме на уреда 20 ампера а те реално са 40


такива и много други опити са си правили хората докато са направили таблица за допуски за избор на предпазители така е и в нашия случай

аз не искам да кажа че стъпалото наистина е 1800вата естествено че не е , но ако е правилно захранено то е не по малко от 800 вата на 2 ома при честота 30херца

естествено много малко хора знаят и наистина имат представа какво всъщтност се продава като усилватели и каква е реалната им мощност и как варира тя в зависимост от честотата подавана им на входа




пп: сори но пак се улях можеби трябва да направим нова тема

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 1.02.2004
Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)

Мнение от carampguru » 24 Апр 2004, 19:50

Както Bodan писа, не е най-точния начин за сметка на мощността чрез предпазителите,но може да се направи преценка ,че стъпалото е около 600-800W rms.
По въпроса за предпазителите,трябва да са равни или малко по-големи
от максималния среден ток за стъпалото(така правят сериозните фирми).В противен случай ще си горят често при претоварвания (особенно с BASS Cd-та).Да не говорим за лабораторни тестове.
За тази мощност, мисля че цената е добра.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: Варна
Кара: W220
Мечтае да кара: не мечтае, кара я.
Детайли за колата: мазен курбан

Мнение от Chakal » 24 Апр 2004, 20:24

добра цена ? нееее цената си направо перфектна :yes: абе я влезте в еди магазин за car-audio и вижте за какви цени става дума за 300 лв. ще си вземете някаво съпалце 2х50w rms айде дакажем 2х75 не повече
нафта в кръвта ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.03.2004
Местоположение: Лом

:)

Мнение от bodan » 24 Апр 2004, 23:15

carampguro ! Тъкмо мислех да те помоля за компетентно
инфо по дискусията но си ме испреварил! :) :)
Както и да е !

Бих направил един извод! - Повечето фирми да не казвам
всички , дават максималната (че дори и пиковата)мощност с цел
да зарибяват клиентите което е доста непочтенно!
Май ще трабва да ходим да си купуваме ампове с
осцилоскопа и товарна бобина в ръка ! :cry: :) :cry:

Следваща

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook