Каква е идеята на дебелата кора на мястото на стандартната?
Модератор: Icco
14 мнения
• Страница 1 от 1
Каква е идеята на дебелата кора на мястото на стандартната?
Как допринася (дпоринася ли въобще) за по-добър звук?
alx написа:хехе.. най-простичко казано файдата е че по-дебелата кора е по-тежка и оставя говорителя да вибрира вместо кората което дава по-верен звук. по-силен звук се получава като вибрира и кората обаче. зависи какво искаш от уредбата
Искам верен звук, но най-вече исках да мина "метър" и да спестя 70 - 80 лв.

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
alx написа: по-силен звук се получава като вибрира и кората обаче. зависи какво искаш от уредбата
Тук не съм съгласен с теб,, защото винаги кората вибрира с честота разли4на от честотата на говорителя , да понякога може да се случи да са във фаза (да вибрират заедно с еднаква честота) но обикновено звуковите вълни ,които съзадава кората са обратни по фаза на звуковите вълни на говорителя и като цяло резултантното звуково налягане е по-ниско, да не говорим за неравномерната характеристика едни тонове са супер изпъкнали други изобщо ги няма !
Абе кофти работа, най-добре е човека да си даде 60лв в Авител , за една прили4на и добре укрепена кора

Авител искат 80 лв, Toyaga 70.

ludiagsm написа:alx написа: по-силен звук се получава като вибрира и кората обаче. зависи какво искаш от уредбата
Тук не съм съгласен с теб,, защото винаги кората вибрира с честота разли4на от честотата на говорителя , да понякога може да се случи да са във фаза (да вибрират заедно с еднаква честота) но обикновено звуковите вълни ,които съзадава кората са обратни по фаза на звуковите вълни на говорителя и като цяло резултантното звуково налягане е по-ниско, да не говорим за неравномерната характеристика едни тонове са супер изпъкнали други изобщо ги няма !
Абе кофти работа, най-добре е човека да си даде 60лв в Авител , за една прили4на и добре укрепена кора
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ако искаш може да отидем заедно и цената ще стане 60лв , ще трябва да ме закараш дотам и да почерпиш после 

лудия,
аа .. не съм съгласен. по големите състезания на почит е "rattling interior" - демек дрънчащото купе- доказано е че разнебитените интерирори дават до 2-3дб когато нивата стигат до 140-150дб.. затова и често победителите са със разни супер разковани кошници.. щото са успели да вдигнат 2-3 решаващи децибели повече...
а че звучи ужасно това е самата истина... но там идеята е ниво а не качество та .. така
аа .. не съм съгласен. по големите състезания на почит е "rattling interior" - демек дрънчащото купе- доказано е че разнебитените интерирори дават до 2-3дб когато нивата стигат до 140-150дб.. затова и често победителите са със разни супер разковани кошници.. щото са успели да вдигнат 2-3 решаващи децибели повече...

а че звучи ужасно това е самата истина... но там идеята е ниво а не качество та .. така

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
tokarew написа:е добре ве маина 6том толкожа хвалите бас касите кажете ми и някакфо предимстфо на корите?ти 6те каще6 ли не6то лудиа гсм нали си с кора? за6ттоо сериозно по4вам да се замислям дали да си слоща каса
ами да казвам !!!:) туба в БМВ НЕ СВИРИ!!!
има едни начин горе долу успешен ако свържеш обема на тубата посредством дебелостенна и с голям диаметър тръба с обема на купето
втория за който се сещам е излаз на мембраната говорителя през скибагажника , но с туба е кофти кпд-то на цялата система ти отива накино , процента на излишно дрънчене е изключително завишен при туба , а това кара колата да зву4и много кофти отвън

все пак 90% от лудите по аудио в кола гледат пове4е за мнението на околните и след това за своето собствено

другия аргумент е 4е за да извади някъв бас все пак и да надсвири дрън4енето на ламарини тубата заема половината багажник
абе кофти е
аз съм опитал какви ли не варианти но 15" на кората е истината ( ЗА БМВ)
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани