Каква е идеята на дебелата кора на мястото на стандартната?

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 4.02.2004

Каква е идеята на дебелата кора на мястото на стандартната?

Мнение от TheSaint » 29 Мар 2004, 1:50

Как допринася (дпоринася ли въобще) за по-добър звук?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 541
Регистриран на: 18.12.2002
Местоположение: Варна

Мнение от chefo » 29 Мар 2004, 8:34

Допринася, защото не се огъва от звуковата вълна :arrow: по-малко фазови изкривявания, освен това не се огъва толкова от тежестта на колоните (особено при движение по дупки :evil: ) :arrow: ще те изкара повече време.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Fiko » 29 Мар 2004, 8:56

Също така е много важно да бъде максимално плътно изрязана в отвора й за да се гони ефекта на затворения обем за по добър бас. Ако това е трудно или невъзможно другото важно условие басовия-те говорител-и да са монтирани в центара на кората, но най ефективния начин е кутията.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от tokarew » 29 Мар 2004, 20:22

ако кората се искриви сложете от долу летви4ки с донапрен отгоре така :lol: кората си седи права :o решава се проблема с вазможноста да се 4упи кората :lol: за другото незнам :o
ИзображениеИзображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 29 Мар 2004, 20:47

хехе.. най-простичко казано файдата е че по-дебелата кора е по-тежка и оставя говорителя да вибрира вместо кората което дава по-верен звук. по-силен звук се получава като вибрира и кората обаче. зависи какво искаш от уредбата :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 4.02.2004

Мнение от TheSaint » 03 Апр 2004, 3:20

alx написа:хехе.. най-простичко казано файдата е че по-дебелата кора е по-тежка и оставя говорителя да вибрира вместо кората което дава по-верен звук. по-силен звук се получава като вибрира и кората обаче. зависи какво искаш от уредбата :)


Искам верен звук, но най-вече исках да мина "метър" и да спестя 70 - 80 лв. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 03 Апр 2004, 6:44

alx написа: по-силен звук се получава като вибрира и кората обаче. зависи какво искаш от уредбата :)



Тук не съм съгласен с теб,, защото винаги кората вибрира с честота разли4на от честотата на говорителя , да понякога може да се случи да са във фаза (да вибрират заедно с еднаква честота) но обикновено звуковите вълни ,които съзадава кората са обратни по фаза на звуковите вълни на говорителя и като цяло резултантното звуково налягане е по-ниско, да не говорим за неравномерната характеристика едни тонове са супер изпъкнали други изобщо ги няма !
Абе кофти работа, най-добре е човека да си даде 60лв в Авител , за една прили4на и добре укрепена кора :)

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Fiko » 03 Апр 2004, 7:50

Апсолютно вярно и по принцип кората си е минаване метър.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 4.02.2004

Мнение от TheSaint » 04 Апр 2004, 0:22

Авител искат 80 лв, Toyaga 70. :)


ludiagsm написа:
alx написа: по-силен звук се получава като вибрира и кората обаче. зависи какво искаш от уредбата :)



Тук не съм съгласен с теб,, защото винаги кората вибрира с честота разли4на от честотата на говорителя , да понякога може да се случи да са във фаза (да вибрират заедно с еднаква честота) но обикновено звуковите вълни ,които съзадава кората са обратни по фаза на звуковите вълни на говорителя и като цяло резултантното звуково налягане е по-ниско, да не говорим за неравномерната характеристика едни тонове са супер изпъкнали други изобщо ги няма !
Абе кофти работа, най-добре е човека да си даде 60лв в Авител , за една прили4на и добре укрепена кора :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Апр 2004, 0:33

ако искаш може да отидем заедно и цената ще стане 60лв , ще трябва да ме закараш дотам и да почерпиш после :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 4.02.2004

Мнение от TheSaint » 04 Апр 2004, 23:35

Бива!
Ще те потърся като настане време. :)

ludiagsm написа:ако искаш може да отидем заедно и цената ще стане 60лв , ще трябва да ме закараш дотам и да почерпиш после :)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 05 Апр 2004, 18:21

лудия,

аа .. не съм съгласен. по големите състезания на почит е "rattling interior" - демек дрънчащото купе- доказано е че разнебитените интерирори дават до 2-3дб когато нивата стигат до 140-150дб.. затова и често победителите са със разни супер разковани кошници.. щото са успели да вдигнат 2-3 решаващи децибели повече...

;)

а че звучи ужасно това е самата истина... но там идеята е ниво а не качество та .. така :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от tokarew » 05 Апр 2004, 22:47

е добре ве маина 6том толкожа хвалите бас касите кажете ми и някакфо предимстфо на корите? :lol: ти 6те каще6 ли не6то лудиа гсм нали си с кора? за6ттоо сериозно по4вам да се замислям дали да си слоща каса :lol:
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 06 Апр 2004, 0:02

tokarew написа:е добре ве маина 6том толкожа хвалите бас касите кажете ми и някакфо предимстфо на корите? :lol: ти 6те каще6 ли не6то лудиа гсм нали си с кора? за6ттоо сериозно по4вам да се замислям дали да си слоща каса :lol:



ами да казвам !!!:) туба в БМВ НЕ СВИРИ!!!

има едни начин горе долу успешен ако свържеш обема на тубата посредством дебелостенна и с голям диаметър тръба с обема на купето

втория за който се сещам е излаз на мембраната говорителя през скибагажника , но с туба е кофти кпд-то на цялата система ти отива накино , процента на излишно дрънчене е изключително завишен при туба , а това кара колата да зву4и много кофти отвън :)

все пак 90% от лудите по аудио в кола гледат пове4е за мнението на околните и след това за своето собствено

:)
другия аргумент е 4е за да извади някъв бас все пак и да надсвири дрън4енето на ламарини тубата заема половината багажник

абе кофти е

аз съм опитал какви ли не варианти но 15" на кората е истината ( ЗА БМВ)

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook