DSP Усилвател от Е70 в Е65?

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 1.05.2010
Кара: E65 745D

DSP Усилвател от Е70 в Е65?

Мнение от nforced » 23 Апр 2020, 19:26

Чух, че е възможно да се сложи дсп усилвател от Е70 на Е65 с кодиране(програмиране?)?
Някой правил ли го е?

Logic 7 към PL4
Изображение
Изображение

към

Изображение
Изображение

:bchug:
Едни врати напред

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: DSP Усилвател от Е70 в Е65?

Мнение от racing_team_vidin » 23 Апр 2020, 21:48

Нестава!
Исках от е60 в е65, различни са!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 1.05.2010
Кара: E65 745D

Re: DSP Усилвател от Е70 в Е65?

Мнение от nforced » 23 Апр 2020, 22:09

racing_team_vidin написа:Нестава!
Исках от е60 в е65, различни са!
На Е60 същия като на Е70 ли е? Мисля, че не е.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Едни врати напред

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: DSP Усилвател от Е70 в Е65?

Мнение от racing_team_vidin » 23 Апр 2020, 22:14

Е60 и е70 ползват една платформа за навигация и озвучаване

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: DSP Усилвател от Е70 в Е65?

Мнение от stony1 » 24 Апр 2020, 8:12

Просто MOST BUSa е различен при Е65 и Е70. Чисто физически няма разлики, но софтуерно няма прилики. Идеята за кодиране е абсолютно лаишка, а препрограмирането е нещо коренно различно. Дори някой да е работил над нов софтуер за PL4, които да го прави съвместим със системата на Е65, нали се сещате, че цената за прекодиране няма да е 100 лв., а ще е близка до цената на един нов усилвател?!
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 1.05.2010
Кара: E65 745D

Re: DSP Усилвател от Е70 в Е65?

Мнение от nforced » 27 Апр 2020, 15:39

stony1 написа:Просто MOST BUSa е различен при Е65 и Е70. Чисто физически няма разлики, но софтуерно няма прилики. Идеята за кодиране е абсолютно лаишка, а препрограмирането е нещо коренно различно. Дори някой да е работил над нов софтуер за PL4, които да го прави съвместим със системата на Е65, нали се сещате, че цената за прекодиране няма да е 100 лв., а ще е близка до цената на един нов усилвател?!


А някаква разлика да има между фейс лифта и преди? Възможно ли е това да важи само за фейс лифтовите?
Едни врати напред

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: DSP Усилвател от Е70 в Е65?

Мнение от stony1 » 28 Апр 2020, 6:52

nforced написа:
stony1 написа:Просто MOST BUSa е различен при Е65 и Е70. Чисто физически няма разлики, но софтуерно няма прилики. Идеята за кодиране е абсолютно лаишка, а препрограмирането е нещо коренно различно. Дори някой да е работил над нов софтуер за PL4, които да го прави съвместим със системата на Е65, нали се сещате, че цената за прекодиране няма да е 100 лв., а ще е близка до цената на един нов усилвател?!


А някаква разлика да има между фейс лифта и преди? Възможно ли е това да важи само за фейс лифтовите?


Не.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook