Въпроси за озвучаване на Е34
Модератор: Icco
11 мнения
• Страница 1 от 1
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Въпроси за озвучаване на Е34
Здравейте!Искам да споделя с вас какво съм купил и горе долу каква ми е идеята а
вие от своя страна да помогнете с мнения и съвети за реализацията на "проекта"
За плеър се спрях на Becker Porsche CDR220 който е много подобен на Becker Traffic Pro.
В колата съм имал три Alpine-а от среден клас и няколко оригинални касетофона BMW blaupunkt
и philips.Beckera ме впечатли и определено го усещам като най-успешния ми избор до сега.
Пасва идеално на интериора на Е34-та(седан) в жабката съм изкарал AUX кабел от буксата за
ченджъра с жак 3.5мм и един Ipod 8GB.В повечето време слушам радио и музикални дискове.
Усилвателя исках да е нещо добро като цена качество и се насочих към немски
Magnat Gladiator classic 360 от 90-те години транзисторен.
ето малко информация за него: http://www.hifi-pictures.net/base-car-a ... or/amp.htm
Ще бъде вързан към плеъра чрез този кабел за четири изхода 3V към усилвател:
Говорители ще са 13 сантиметрови на местата на оригиналните такива за да не променям оригиналния вид на колата.
Два броя Impulse comp 5 150w rms компонентна система,щатски някакви.
Ето малко инфо за тях: http://car-hifi-deals.de/shop/lautsprecher.html
И два броя Lanzar Opti 52 пак щатска марка 13 сантиметрови и пак 150w rms коаксиални но
и те имат кросовъри(филтри) просто високите не могат да се свалят от говорителя...
Ето малко инфо за тях: http://www.avtozvuk.com/az/2011/07/080-lanzar.htm
Мисля да вържа така както е сега към CD-то не през усилвател първо едните говорите за предна
линия а после другите и които ми харесат повече като звучене да са за отпред а другите за отзад.
Усилвателя се чудя дали да е в багажника прикрепен така както този ченджър:
или да му измисля някаква стойка ето тук:
Но ме притеснява да не загрява там...
Ако не съм доволен от баса след всичко в колата може да оставя предната линия към усилвателя задната линия към CD-то и на другите два канала на вържа някаква бас каса от багажника...
Не ми е ясно колко квадрата трябва да са ми захранващите кабели?
Дали 5метра чинчове ще ми стигна от CD-то до багажника?
И колко ампера да е големия бушон на захранващия кабел?
От къде е най-подохдящо да минат чинчовете,някъде под мокета предполагам...Има ли фабрични канали за кабели?
И относно настройките на усилвателя,има копче което има три положения FULL-LPF-HPF когато е на FULL предполагам са активни и LOWPASS i HIPASS?
И вече от врътките се регулират на колко херца да са за HI и LOW.Отделно има и BASSBOOST то необходимо ли ще е ако съм активирал FULL демек LOW+HI?
Ако има нещо което пропускам или искате да ме подсетите,посъветвате пишете...
вие от своя страна да помогнете с мнения и съвети за реализацията на "проекта"
За плеър се спрях на Becker Porsche CDR220 който е много подобен на Becker Traffic Pro.
В колата съм имал три Alpine-а от среден клас и няколко оригинални касетофона BMW blaupunkt
и philips.Beckera ме впечатли и определено го усещам като най-успешния ми избор до сега.
Пасва идеално на интериора на Е34-та(седан) в жабката съм изкарал AUX кабел от буксата за
ченджъра с жак 3.5мм и един Ipod 8GB.В повечето време слушам радио и музикални дискове.
Усилвателя исках да е нещо добро като цена качество и се насочих към немски
Magnat Gladiator classic 360 от 90-те години транзисторен.
ето малко информация за него: http://www.hifi-pictures.net/base-car-a ... or/amp.htm
Ще бъде вързан към плеъра чрез този кабел за четири изхода 3V към усилвател:
Говорители ще са 13 сантиметрови на местата на оригиналните такива за да не променям оригиналния вид на колата.
Два броя Impulse comp 5 150w rms компонентна система,щатски някакви.
Ето малко инфо за тях: http://car-hifi-deals.de/shop/lautsprecher.html
И два броя Lanzar Opti 52 пак щатска марка 13 сантиметрови и пак 150w rms коаксиални но
и те имат кросовъри(филтри) просто високите не могат да се свалят от говорителя...
Ето малко инфо за тях: http://www.avtozvuk.com/az/2011/07/080-lanzar.htm
Мисля да вържа така както е сега към CD-то не през усилвател първо едните говорите за предна
линия а после другите и които ми харесат повече като звучене да са за отпред а другите за отзад.
Усилвателя се чудя дали да е в багажника прикрепен така както този ченджър:
или да му измисля някаква стойка ето тук:
Но ме притеснява да не загрява там...
Ако не съм доволен от баса след всичко в колата може да оставя предната линия към усилвателя задната линия към CD-то и на другите два канала на вържа някаква бас каса от багажника...
Не ми е ясно колко квадрата трябва да са ми захранващите кабели?
Дали 5метра чинчове ще ми стигна от CD-то до багажника?
И колко ампера да е големия бушон на захранващия кабел?
От къде е най-подохдящо да минат чинчовете,някъде под мокета предполагам...Има ли фабрични канали за кабели?
И относно настройките на усилвателя,има копче което има три положения FULL-LPF-HPF когато е на FULL предполагам са активни и LOWPASS i HIPASS?
И вече от врътките се регулират на колко херца да са за HI и LOW.Отделно има и BASSBOOST то необходимо ли ще е ако съм активирал FULL демек LOW+HI?
Ако има нещо което пропускам или искате да ме подсетите,посъветвате пишете...
- CAIIIO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 91
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: Русе/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: Е36 М3
Re: Въпроси за озвучаване на Е34
Здравей колега, ето моите предложения и насоки, доколкото знам
Тъй като са избрани компонентите преминавам по нататък
По-добре е компонентната да ти е отпред, тъй като като са ти в краката високите няма да имаш полза от тях.
От тези 13 см. колкото и да са добри трудно ще излезе някакъв бас от тях и предполагам ще се насочиш рано или късно към бас в багажника.
Ако вземеш и бас си връзваш към усилвателя предната + баса, а задната линия само на цд-то.
За този усилвател 10 квадрата кабел мисля ще са ти достатъчни, да не кажа и 8. Бушон 50А. Хубаво е като прокарваш захранващия кабел и чинчовете да са раздалечение един от друг, за да не се получават смущения. Би трябвало да ти стигнат 5 метра чинчове.
Относно копчетата
Full - да свири всичко
LPF - да свири ниски отрязани до определена чистота
HPF - да свири високи отрязани до определена честота
В твоя случай пускаш на Full или на HPF, тъй като не може да очакваш чудеса от 13-ките, на място ще ти стане ясно като ги послушаш за настройките. Гледай само да не прекаляваш с Level-а да не ги претоварваш
Тъй като са избрани компонентите преминавам по нататък
По-добре е компонентната да ти е отпред, тъй като като са ти в краката високите няма да имаш полза от тях.
От тези 13 см. колкото и да са добри трудно ще излезе някакъв бас от тях и предполагам ще се насочиш рано или късно към бас в багажника.
Ако вземеш и бас си връзваш към усилвателя предната + баса, а задната линия само на цд-то.
За този усилвател 10 квадрата кабел мисля ще са ти достатъчни, да не кажа и 8. Бушон 50А. Хубаво е като прокарваш захранващия кабел и чинчовете да са раздалечение един от друг, за да не се получават смущения. Би трябвало да ти стигнат 5 метра чинчове.
Относно копчетата
Full - да свири всичко
LPF - да свири ниски отрязани до определена чистота
HPF - да свири високи отрязани до определена честота
В твоя случай пускаш на Full или на HPF, тъй като не може да очакваш чудеса от 13-ките, на място ще ти стане ясно като ги послушаш за настройките. Гледай само да не прекаляваш с Level-а да не ги претоварваш
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Въпроси за озвучаване на Е34
трябва ти 5 канален усилвател и букса за 5 канален изход от Т петров, слагаш си една 8ца или 10тка на подлакътника и си в джаза.
вариант 2 - сложи си хи фи колонки от е34 40 вата , среди и пищяли на стъклата оригинал и не ти трябват никви усилватели , свири повече от доволно.
вариант 3, търсиш по скъп бекер и следващ вариант 2 .
вариант 4 , следваш вариант 1 с вариант 3 началото.
вариант 2 - сложи си хи фи колонки от е34 40 вата , среди и пищяли на стъклата оригинал и не ти трябват никви усилватели , свири повече от доволно.
вариант 3, търсиш по скъп бекер и следващ вариант 2 .
вариант 4 , следваш вариант 1 с вариант 3 началото.
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Въпроси за озвучаване на Е34
Малко офтопик, какви модели среден клас Alpine си имал?
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Въпроси за озвучаване на Е34
M10 написа:Малко офтопик, какви модели среден клас Alpine си имал?
С такива настройки на звука:
Регулиране на силата на субуфера: 0 to 15
Високочестотен филтър: OFF/60/80/100Hz (избор)
Управление нивото на обхват на баса: ±14
Ниска централна честота: 60/80/100/200Hz (избор)
Регулиране на ширината на нискочестотната лента (Q): 4 избора (1 = тесен, 4 =широк)
Управление нивото на обхват на високите честоти: ±14
Висока централна честота: 10/12.5/15/17.5kHz (избор)
А относно дали ще загрява усилвателя ако е в калника?
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Въпроси за озвучаване на Е34
няма да грей , но стои на 3 болта.
Относно алпайните ...имат много за да стигнат бекера. аз съм ги посменил доста , да не кажа всичките пайнери и алпайни .
Относно алпайните ...имат много за да стигнат бекера. аз съм ги посменил доста , да не кажа всичките пайнери и алпайни .
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Българският Орел
- Мнения: 50
- Регистриран на: 1.03.2014
- Кара: BMW ♥
- Мечтае да кара: Harley Davidson V-Rod
- Детайли за колата: E34 , Е30 скоро.
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Въпроси за озвучаване на Е34
Сетих се и друго за питане...Кабела за масата навсякъде по купето където има подходяща дупка ли мога да го стегна или си има специално място?
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Въпроси за озвучаване на Е34
MaxMeyer написа:Сетих се и друго за питане...Кабела за масата навсякъде по купето където има подходяща дупка ли мога да го стегна или си има специално място?
Най добре да го пуснеш до отпред до тампона на мотора
М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Въпроси за озвучаване на Е34
Излезе ми HiFi пакет на смешна цена Нещата по-горе ще ги разпродам на смешни цени.Който има интерес да ми пише на лично съобщение.
- jogr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: Въпроси за озвучаване на Е34
И аз имам питане за HIFI колоните и по специално предните... има ли фабрично прокарани кабели за пищялките във вратите и ако не откъде се пускат такива? Гледам, че фабрично има и допълнителен усилвател, без него (ползва се усилвателя на ЦД-то) стават ли нещата (или ефекта рязко спада )?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани