Х5 радио модул
Модератор: Icco
10 мнения
• Страница 1 от 1
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Х5 радио модул
Здравейте колеги, търсих дали някой е имал като моя проблем, но не отрих нищо засега. Лошото е че първия препоръчан сервиз беше по-изненадан и от мен и сега се чудя какво да правя.
Проблема е следния: адаптирах си втория ключ към алармата и вследствие аудио режима на навигацията ми умря. Имам навигация със звук и борд компютър, но като се опитам да пусна радио ми излиза само часа и буквите "ТМС". Бутона "моде" не реагира въобще. отворих радио модула БМ54, видях бушона, изключих и захранването за малко, но нямаше радост. Оказа се, че всеки ключ си има памет и в зависимост от това с кой отключа колата вси4ко се настройва само...даже и радио станциите( докато работеше модула-той изключи при повторното адаптиране).
Надявам се да открия някой във Варна, който да знае какво да провери. Вече няколко аудио сервизи ми казаха, че всичко било доста навързано и не могат да помогнат.
Проблема е следния: адаптирах си втория ключ към алармата и вследствие аудио режима на навигацията ми умря. Имам навигация със звук и борд компютър, но като се опитам да пусна радио ми излиза само часа и буквите "ТМС". Бутона "моде" не реагира въобще. отворих радио модула БМ54, видях бушона, изключих и захранването за малко, но нямаше радост. Оказа се, че всеки ключ си има памет и в зависимост от това с кой отключа колата вси4ко се настройва само...даже и радио станциите( докато работеше модула-той изключи при повторното адаптиране).
Надявам се да открия някой във Варна, който да знае какво да провери. Вече няколко аудио сервизи ми казаха, че всичко било доста навързано и не могат да помогнат.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Х5 радио модул
Какво се получава, когато отключиш колата с ключа, който си ползвал до сега без изобщо да ползваш този, който си адаптирал?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: Х5 радио модул
Всичко се
намества по друг начин, но радиото пак не тръгва. Казаха ми че не трябва да има връзка между двете. Утре сутринта ме пратиха при друг майстор. Дано да се изясни картинката
намества по друг начин, но радиото пак не тръгва. Казаха ми че не трябва да има връзка между двете. Утре сутринта ме пратиха при друг майстор. Дано да се изясни картинката
Последна промяна khaled на 13 Сеп 2011, 21:15, променена общо 1 път
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Х5 радио модул
Това с радиото живо ме интересува. Сподели какво се е случило.
Аз се опитвам да накарам плеар от Е39, Е53 да работи когато е свален от колата, но той изобщо не тръгва. След извесно чудене и изследване на проблема стигнах до извода, че плеара, по-скоро управлението му, търси автомобила (Е39 или Е53) от който е свален. ако нещо не съвпадне и не тръгва. От известно време търся някой, който може да накара това чудо да работи независимо от това къде е монтирано. Явно това е нещо, с което не се е занимавал никой до момента и за сега удрам на камък.
Ако при теб се е бъгнала системата при обучаването на допълнителния ключ, може плеара да не намира инфото, което го "отключва", за да работи нормално.
Аз се опитвам да накарам плеар от Е39, Е53 да работи когато е свален от колата, но той изобщо не тръгва. След извесно чудене и изследване на проблема стигнах до извода, че плеара, по-скоро управлението му, търси автомобила (Е39 или Е53) от който е свален. ако нещо не съвпадне и не тръгва. От известно време търся някой, който може да накара това чудо да работи независимо от това къде е монтирано. Явно това е нещо, с което не се е занимавал никой до момента и за сега удрам на камък.
Ако при теб се е бъгнала системата при обучаването на допълнителния ключ, може плеара да не намира инфото, което го "отключва", за да работи нормално.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: Х5 радио модул
Това звучи интересно.
По твоя проблем днес разбрах, че не само ти си пробвал да стартираш радио по този начин. Един от сервизите ми казаха, че са изкарали модулите с всички кабели ама ядец. Не разбрах всичко, но системата май си търси всичките компоненти за да заработи.
По твоя проблем днес разбрах, че не само ти си пробвал да стартираш радио по този начин. Един от сервизите ми казаха, че са изкарали модулите с всички кабели ама ядец. Не разбрах всичко, но системата май си търси всичките компоненти за да заработи.
- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: Х5 радио модул
khaled написа:Това звучи интересно.
По твоя проблем днес разбрах, че не само ти си пробвал да стартираш радио по този начин. Един от сервизите ми казаха, че са изкарали модулите с всички кабели ама ядец. Не разбрах всичко, но системата май си търси всичките компоненти за да заработи.
-колега, гарантирам ти че няма никаква връзка му радиото (в твоя случай)
и ключа на колата
-когато радиото (бм54) се бъгне и дефектира, което често се случва, управлението (мониторът) се държи смахнато (картината замръзва, бутони не работят и т.н.)
-колкото до това, което са ти казали в сервиза..подминавай го този сервиз

E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Х5 радио модул
Това за I-bus интерфейса е интересно, защото според инженерите на BMW ако има поне два модула с този интерфейс и се свържат, те трябва да комуникират и да работят без проблем. На практика не се получава точно така. Аз лично го пробвах - греда, не работи.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: Х5 радио модул

проблема вече е решен...оказа се някакъв модул за антените в спойлера на задния капак.Бил забил, но не даваше грешка при първата диагностика. И нямало наистина никаква връзка с ключовете.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Х5 радио модул
stony1 написа:Това за I-bus интерфейса е интересно, защото според инженерите на BMW ако има поне два модула с този интерфейс и се свържат, те трябва да комуникират и да работят без проблем. На практика не се получава точно така. Аз лично го пробвах - греда, не работи.
Главния модул за I-Bus е LCM-a, а цялата комуникация се прехвърля през таблото(IKE), така че и да навържеш всичко няма да работи без таблото и лайт модула, няма кой да управлява адресите.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Х5 радио модул
Retrofit написа:stony1 написа:Това за I-bus интерфейса е интересно, защото според инженерите на BMW ако има поне два модула с този интерфейс и се свържат, те трябва да комуникират и да работят без проблем. На практика не се получава точно така. Аз лично го пробвах - греда, не работи.
Главния модул за I-Bus е LCM-a, а цялата комуникация се прехвърля през таблото(IKE), така че и да навържеш всичко няма да работи без таблото и лайт модула, няма кой да управлява адресите.
Аз нямам LCM в моето Е36, но мулти волана, CD плеара и ченджъра, който е от Е39 си работят нормално и ги управлямам по I-Bus. Относно адресите, те са заложени в модулите и всяко съобщението се праща по I-Bus интерфейса, а го изпълнява модула, до който е адресирано. Останалите го пропускат и не е необходимо някой да ги разпределя. Това е най-лесния и бърз начин за комуникация по един проводник.
LCM модула е основен I-Bus модул до толкова, до колкото генерира и поддържа 12V по I-Bus шината и проверява кои модули работят коректно, което обикновенно се прави при подаване на контакт. Въпреки това I-bus интерфейса е разработен така, че два модула свързани чреж него, да могат да комуниират без другите да са налични.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани