Връзване на усилвател в е39

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3228
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 728i, E39 523i drove E36 325tds
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Връзване на усилвател в е39

Мнение от stony1 » 24 Фев 2011, 8:43

alkazalcer написа:Здравей колега.Както написах в4ера 4е съм свалил радиото и когато го слагам обратно 6те погледна за 6-ти пин,най интересното е 4е е 17 round pin connector,има ги тоест вси4ки нужни пинове но на буксата ,която се вклю4ва липсват кабели http://homepage.ntlworld.com/richard.pa ... pinout.jpg Според това което намерих на 16 позиция е ремут-а ако сложа към буксата ,която се включва връзка за този пин дали ще функционира,тоест дали е жив.? :shock:
Мерси.


Ще работи на 100%.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.10.2008

Re: Връзване на усилвател в е39

Мнение от alkazalcer » 25 Фев 2011, 8:36

Стана точно така както мислех,прикачих с кабел към него пин,е преди това го замерих с мулти цепа и действително ремута работи само където нямаше включен кабел към него. :yes: сега вси4ко изглежда,че трябва да е наред.Следваща стъпка свързване на усилвателя. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
Пол: Мъж
Кара: само русо и с 19"
Мечтае да кара: същото (е39) ама М

Re: Връзване на усилвател в е39

Мнение от CA3108KM » 27 Фев 2011, 21:54

РЕМ се зима от 16 вход на цд/касетофона щом си с оригинален там се води 2ра антена 12в теглиш 1 кабелче през пасажерското място под жабката ппрез прага под задната седлак до багажника.. имам снимки мога да ти покажа..

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.10.2008

Re: Връзване на усилвател в е39

Мнение от alkazalcer » 28 Фев 2011, 18:44

Давай да ги видим ако може. :P аз го пробвах така и работи както трябва само 4е когато увелича самия уселвател се 4ува някакво пукане в говорителя,но не е от сила :?: вързал съм го с дебели кабели да не би и ремута да трябва да е дебел също?касетофона не е увеличен а когато се опитам да го реголирам заедно с другия усилвател така 4е баса да се 4ува на ниво което искам и зави6авам само силата на усилвателя съответно и силата на говорителя се увели4ава ама до един момент и после запо4ва да пука все едно не достига сила.... :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
Пол: Мъж
Кара: само русо и с 19"
Мечтае да кара: същото (е39) ама М

Re: Връзване на усилвател в е39

Мнение от CA3108KM » 06 Мар 2011, 15:16

имаш преплитане на кабели или минават успоредно някаде (кабел на сигнал и силов/плюсов кабел) трябва да са перпендикулярно от това идва пукане и бръждене.. снимки довечера ще ви кача..

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.10.2008

Re: Връзване на усилвател в е39

Мнение от alkazalcer » 07 Мар 2011, 15:53

Колега единственото което съм направил е:свързал съм РЕМ-а както бях писал по-горе, + и – дирактно от акумолатора,взел съм сигнал за усилвателя от задната лява тонколона,но най интересното е,че когато свържа + и – на аудио сигнала веднага дава грешка и святка лампата на усилвателя ,трябва да вързвам само + за да има сигнал и когато свирне се получава тово което писах предния път. :shock: Ако имаш някакво решение ще е от помощ.
Благодаря.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: бухово/хаджи димитър/люлин
Пол: Мъж
Кара: само русо и с 19"
Мечтае да кара: същото (е39) ама М

Re: Връзване на усилвател в е39

Мнение от CA3108KM » 08 Мар 2011, 19:52

цажалявам за снимите колега н осъм ги затрил някаде по трасето .. знааче.. както знаем е39 е модела може би с най-бъгавия аудио произвеждан някога и има няколко стъупки който трябвадаспазим за да си запазим стоков вид.. без да се претисняваме от разбиване на кола или визия..
ЗА ДА ЗАПАЗИМ ЗАВОДСКИ ВИД ТРЯБВА:
1: да се сдобием с преходник за РЦА канали (от сайта jlclub.. или друг аудио магазин струва 12лв по спомен) има 1 жици който се запояват на задната тонколона 2 + и 2 - , съответно за всяка колона.. , въпросните жици отиват в малка черна кутийка трансформатор и от другата страна имаме вече рца изходи като всяко цс..
2: купуваме си кабелче за РЦА около 1м (не тези от 5 метра) за да няма смущения и накъсване на жичките , а и е по-компактно
2:1 ако искаме да имаме 2 или почече усилватели зимаме малки кабели с женско РЦА вход и 2 МЪЖКИ изход и така удвояваме броя на буксите за сигнал
3: рем. контрол както казах се взима от 16 дупка (антена 12v +) прекарва се под жабката по прага на пасажжерската врата , под прага на задната седалка под задната седалкаи излзиа в багажника/ заданата кора и се боцва в усилвателя
3:1 ако има 2 усилвателя се прави 1 планка на която здраво се запоява едната рем жица и от тази планка се теглят 2 нови за 2та усилвателя след това се изолира много добре и се монтира на място където няма достъп с + силови кабели или - маса/купе , за да няма искри и запалени коли
4: най-добре - дасе вземе от купето на автомобила с 8 или по голям болт с добре зачистена повърхност от боя,ръжда,наноси с дължина ДО 50см (аз съм с 20.. така връзката е най-здрава и стабилна)
5: захранващ кабел + от акомулатора с бушон монтиран в непосредствна близост до клемата на минимум 30 см от клемата и макс 50см... (в този помеждутък е най-добре) най-добре за говорители 12"-15" до 10 кв кабели ак оса около 400 рмс..
6: ИЗОЛАЦИЯ ,НАЙ-ВАЖНОТО , това спасява вас и колата ви.. гофре по всички кабели + , - и сигналните кабели , от една страна да се спазва дистанция от друга заради къси съединения.. гофрето да е добре омотано с изолирбанд и непременно бушоните си преглеждайте

общо взето е това... ако има въпроси питайте

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 18.04.2011
Пол: Мъж

Re: Връзване на усилвател в е39

Мнение от mitko_be » 25 Апр 2011, 17:16

в АВИТЕЛ ги връзват също :bchug:
The pain you feel today will be the strenght you feel tomorrow!!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 21.01.2018
Пол: Мъж

Re: Връзване на усилвател в е39

Мнение от Tомов1212 » 02 Фев 2018, 22:40

след доста време да попитам и аз От БМ54 модула може ли да се дръпне remote control кой цвят кабел е

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3228
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 728i, E39 523i drove E36 325tds
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Връзване на усилвател в е39

Мнение от stony1 » 06 Фев 2018, 14:26

Tомов1212 написа:след доста време да попитам и аз От БМ54 модула може ли да се дръпне remote control кой цвят кабел е

То си го има на БМ54, кабелът е бял и е свързан с антанния усилвател.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Предишна

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook