Помогнете да се оправя със Синята Точка...

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 02 Апр 2003, 5:58

Turturelo написа:
Ivan написа:както и да гледаме колите са с 1 акумулатор, респективно само един източник на захранване :D :D


Но вземайки ток директно от там няма да имаш проблеми със смущения или недостиг на мощност... Силно възможно е като вземеш ток от запалката, която производителя е предназначил да си запалиш цигарата, да си заредиш телефона или да ти работи радар-детектора, та като му вържеш консуматор нуждаещ се в пъти от тока, които запалката предоставя да почне да мига и да гасне касетофон/диск/радиото.. Не се знае този кабел и той от къде взема ток, като запалиш колата колоните да издават бръмчене в синхрон с оборотите ... Аз лично немога да търпя такова нещо ..


очаквах нещо технически обосновано, но ...
запалката има доста висока консумация на ток (не е необходимо да я мериш, виж предпазителя й на колко ампера е), т.е. недостиг на ток - но уей! ако на нея имаш недостиг на ток - стапя се предпазителя и веднага става ясно ;-)
а за бръмченето или тъй наречения брум можеш да го избегнеш или с филтър (няколко хиляди uF паралелно ще свършат работа, тъй като нямаш диоди да изправят напрежението и повече да са няма да направят проблем) или .... отделно захранване (динамо/алтернатор и акумулатор). всичко останало са спекулации, а за наличието на други смущения трябва да се търсят други причини :) :)
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 02 Апр 2003, 18:59

Ivan написа:
очаквах нещо технически обосновано, но ...

Съжалявам, че несъм ти покрил очакванията на тема жичкаджиистване - падам си повече практик, отколкото теоретик

Ivan написа:
запалката има доста висока консумация на ток (не е необходимо да я мериш, виж предпазителя й на колко ампера е), т.е. недостиг на ток - но уей! ако на нея имаш недостиг на ток - стапя се предпазителя и веднага става ясно ;-)

Запалката си е запалка - кабела,които стига до нея си е за нея или консумиращите от този източник на енергия неща - зареждачки, антирадара ... бла бла. Няма кола с 2квадрата кабел пуснат за запалката независимо, че "има доста висока консумация на ток" ... Недостиг на ток - all the way! Проста пробичка направи - закачи към запалката едно Kenwood-че 4x25/30/40 watt със съответните 4 говоритела (най-разпространената схема на CarAudio) усили го до на 20+ volume, с някаква настройка на високи/ниски в + категорията и гледай дисплея как мига ли като думне бас! Това приятелю е недостиг на ток! Просто неможе да храниш касетофон и колонки + запалка от един кабел предназначен само за запалка .. Можеш да захраниш касетофон от там, когато имаш външни стъпала и не ползваш усилвателя на самия player, ако е по-сериозен ... няма такива в него :) или с други думи казано - ползваш го само за сигнал! И пак говорим за кърпена работа, на която аз съм върл противник!

Ivan написа:
а за бръмченето или тъй наречения брум можеш да го избегнеш или с филтър

колкото повече неща има на пътя на едно захранване - толкова по-лошо :( Но мисля, че изпадаме в педантични истории и малко хора ще ме разберат..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 03 Апр 2003, 5:28

no comment

и без това разводнихме темата прекалено много. но може и да има хора, които се интересуват от техниченския аспект на нещата и защо нещо работи стабилно или не ... нека да питат в отделна тема
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

Предишна

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook