Помогнете да се оправя със Синята Точка...
Модератор: Icco
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Помогнете да се оправя със Синята Точка...
Днес най-накрая си купих радио за колата. Един стар BLAUPUNKT Freiburg или нещо такова. Сега видях, че май грешно съм му вързал плюса, щото дори и като го изключиш му свети дисплея. Нищо не показва, радиото не свири, но дисплейчето му свети?
Друг въпрос: Има пет бутона за запомняне на станции, има и две бутончета за търсене. Добре, ама как да запомня в момента слушаната станця на даден бутон?
Може би някой е имал подобно чудо и ще подскаже? Мисля, че не зависи до конкретния модел, а е нещо принципно за BLAUPUNKT?
Помагайте!

Друг въпрос: Има пет бутона за запомняне на станции, има и две бутончета за търсене. Добре, ама как да запомня в момента слушаната станця на даден бутон?
Може би някой е имал подобно чудо и ще подскаже? Мисля, че не зависи до конкретния модел, а е нещо принципно за BLAUPUNKT?
Помагайте!
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Алпина вържи си касетофона към запалката

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
Колко кабела имаш и какви са на цвят?!
Би трябвало да имаш - 2 червени (единия перманентен +, а другия се вързва към запалването - можеш също да го вържеш към директен +), кафяв - минус (-), зелен - честно казано несъм го ползвал незнам за какво е, син - remote, дава сигнал + на стъпало или автоматична антена.
Това са кабелите на най-стария ми Blaupunkt cd - 1988, ако се разминават кажи какво имаш, за да открием кое за какво е! Ако трябва ще погледна и Blaupunkt-а в Golf-a - не помня какво имаше.
За станциите пробвай след като позиционираш желаната станция да натиснеш и задържиш за няколко секунди номера на станцията, където искаш да го запаметиш. И двата ми Blaupunkt-a работят по този начин!
И един съвет - не вземай ток от запалката! В много случай кабела за запалката е тънък и е предвиден само за запалка! Друг проблем е, че често вкарва "брум", който е много дразнещ! Вземи си ток от + на акомулатора, чрез отделно опънат за касетофона кабел (по възможност качествен) и си замаси касетофона или на -- на акомулатора или на някое друго хубаво място... винт на релсите на седалката, машинка на колана ...
Би трябвало да имаш - 2 червени (единия перманентен +, а другия се вързва към запалването - можеш също да го вържеш към директен +), кафяв - минус (-), зелен - честно казано несъм го ползвал незнам за какво е, син - remote, дава сигнал + на стъпало или автоматична антена.
Това са кабелите на най-стария ми Blaupunkt cd - 1988, ако се разминават кажи какво имаш, за да открием кое за какво е! Ако трябва ще погледна и Blaupunkt-а в Golf-a - не помня какво имаше.
За станциите пробвай след като позиционираш желаната станция да натиснеш и задържиш за няколко секунди номера на станцията, където искаш да го запаметиш. И двата ми Blaupunkt-a работят по този начин!
И един съвет - не вземай ток от запалката! В много случай кабела за запалката е тънък и е предвиден само за запалка! Друг проблем е, че често вкарва "брум", който е много дразнещ! Вземи си ток от + на акомулатора, чрез отделно опънат за касетофона кабел (по възможност качествен) и си замаси касетофона или на -- на акомулатора или на някое друго хубаво място... винт на релсите на седалката, машинка на колана ...
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Туртурело не искам да споря с теб, ама тия съвети за кабела от акомулатора са много полезни ако имаш сериозна музика
В случая не е така според мен, затова най-простия и успешен начин е да се върже към запалката. Наистина е най-глупавия, но за един касетофон върщи чудесна работа


http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
Turturelo, наистина има 3 входа за +12V.
Оригинално ,човека използваше входа от контакта на ключа, което ме подведе. Аз "намерих" стърчащ кабел с постоянни +12В , независимо от положението на ключа, но както ви казах, радиото продължава да свети. А така харчи 0.2 А ток :-(
Ще пробвам другите входове - как ще се държи. А иначе - относно запалката - това си е "контакт" за различни допълнителни неща (самобръсначки, масажиращи седалки, кафемашинки...) но не и за радио. Защото ако радиото трябва да дели ток с други консуматори, то трябва да му се слага филтър на захранването. А пък както ви споменах, искам радиото да работи и при паркирала кола. (Даже не си помислям как ще си иставя ключовете на таблото, за да може 18 год. ми брат да слуша музика докато ме чака :-) )
Относно запаметяването - пробвах го, в момента който натисна копчето на номера на станцията, се превключва на последно запаметената. Но пак ще се помъча.
Имам още два тъпи въпроса - На ключа за търсене на станциите, има малко превключвателче - OO(две кръгчета, леко пресичащи се), m и O(две кръгчета, едно в друго). Та - каква е разликата между двете пресичащи се и двете едно в друго кръгчета, като начин на работа на търсачката на станции? Разбрах, че ако е в положение двете едно в друго, то спира търсенето когато добре хване станцията. А другото?
И последно - някой знае ли, какво става когато натисна навътре колелцето за силата на звука?Аз май не разбрах още.
Оригинално ,човека използваше входа от контакта на ключа, което ме подведе. Аз "намерих" стърчащ кабел с постоянни +12В , независимо от положението на ключа, но както ви казах, радиото продължава да свети. А така харчи 0.2 А ток :-(
Ще пробвам другите входове - как ще се държи. А иначе - относно запалката - това си е "контакт" за различни допълнителни неща (самобръсначки, масажиращи седалки, кафемашинки...) но не и за радио. Защото ако радиото трябва да дели ток с други консуматори, то трябва да му се слага филтър на захранването. А пък както ви споменах, искам радиото да работи и при паркирала кола. (Даже не си помислям как ще си иставя ключовете на таблото, за да може 18 год. ми брат да слуша музика докато ме чака :-) )
Относно запаметяването - пробвах го, в момента който натисна копчето на номера на станцията, се превключва на последно запаметената. Но пак ще се помъча.
Имам още два тъпи въпроса - На ключа за търсене на станциите, има малко превключвателче - OO(две кръгчета, леко пресичащи се), m и O(две кръгчета, едно в друго). Та - каква е разликата между двете пресичащи се и двете едно в друго кръгчета, като начин на работа на търсачката на станции? Разбрах, че ако е в положение двете едно в друго, то спира търсенето когато добре хване станцията. А другото?
И последно - някой знае ли, какво става когато натисна навътре колелцето за силата на звука?Аз май не разбрах още.
Alpina написа:Относно запаметяването - пробвах го, в момента който натисна копчето на номера на станцията, се превключва на последно запаметената. Но пак ще се помъча..
Може и да бъркам... ще погледна Blaupunkt-a в Golfa по-късно, че не ми се вързва тоя, които имам тук...
Alpina написа:Имам още два тъпи въпроса - На ключа за търсене на станциите, има малко превключвателче - OO(две кръгчета, леко пресичащи се), m и O(две кръгчета, едно в друго). Та - каква е разликата между двете пресичащи се и двете едно в друго кръгчета, като начин на работа на търсачката на станции? Разбрах, че ако е в положение двете едно в друго, то спира търсенето когато добре хване станцията. А другото?
Мисля, че беше за чуствителност на търсенето на тунера ..
Alpina написа:И последно - някой знае ли, какво става когато натисна навътре колелцето за силата на звука?Аз май не разбрах още.
При мен обръща от CD на тунер без да вадиш диска.. Но само при единия модел, при другия се натиска и се върти за ... не помня за какво беше ..
Alpina написа:
Ще пробвам другите входове - как ще се държи. А иначе - относно запалката - това си е "контакт" за различни допълнителни неща (самобръсначки, масажиращи седалки, кафемашинки...) но не и за радио. Защото ако радиото трябва да дели ток с други консуматори, то трябва да му се слага филтър на захранването.
това за филтъра ок, ама по тази логика ВИНАГИ ще го има, защото както и да гледаме колите са с 1 акумулатор, респективно само един източник на захранване


"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди
Ivan написа:както и да гледаме колите са с 1 акумулатор, респективно само един източник на захранване![]()
Но вземайки ток директно от там няма да имаш проблеми със смущения или недостиг на мощност... Силно възможно е като вземеш ток от запалката, която производителя е предназначил да си запалиш цигарата, да си заредиш телефона или да ти работи радар-детектора, та като му вържеш консуматор нуждаещ се в пъти от тока, които запалката предоставя да почне да мига и да гасне касетофон/диск/радиото.. Не се знае този кабел и той от къде взема ток, като запалиш колата колоните да издават бръмчене в синхрон с оборотите ... Аз лично немога да търпя такова нещо ..
ОК, момчета, благодаря ви за помощта. Най вече на Туртурело и Бавареца. Сега вече съм го вързал правилно, и знам как да си запомням станциите. Какво друго му трябва на човек. Иначе радиото е изродско. Хваща здраво станцията и не пуска. И като си помисля, че го взех за 40 лв само :-)
Синята точка руллеззз!
Синята точка руллеззз!
Alpina написа:ОК, момчета, благодаря ви за помощта. Най вече на Туртурело и Бавареца. Сега вече съм го вързал правилно, и знам как да си запомням станциите. Какво друго му трябва на човек. Иначе радиото е изродско. Хваща здраво станцията и не пуска. И като си помисля, че го взех за 40 лв само :-)
Синята точка руллеззз!
поздравления и честито и от мен!
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани