Помогнете да се оправя със Синята Точка...

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Помогнете да се оправя със Синята Точка...

Мнение от Alpina » 30 Мар 2003, 19:44

Днес най-накрая си купих радио за колата. Един стар BLAUPUNKT Freiburg или нещо такова. Сега видях, че май грешно съм му вързал плюса, щото дори и като го изключиш му свети дисплея. Нищо не показва, радиото не свири, но дисплейчето му свети? :dunno:
Друг въпрос: Има пет бутона за запомняне на станции, има и две бутончета за търсене. Добре, ама как да запомня в момента слушаната станця на даден бутон?
Може би някой е имал подобно чудо и ще подскаже? Мисля, че не зависи до конкретния модел, а е нещо принципно за BLAUPUNKT?
Помагайте!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

re

Мнение от ///Явор » 30 Мар 2003, 20:18

вьржи го през ключа

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 30 Мар 2003, 20:22

Ама така ще гасне като извадя ключа....
Би трябвало да има и друг начин.... В краен случай ще му сложа едно ключе... :lol:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

re

Мнение от ///Явор » 30 Мар 2003, 20:25

сложи го преди положение контакт

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 30 Мар 2003, 22:18

Алпина вържи си касетофона към запалката
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 30 Мар 2003, 22:37

Колко кабела имаш и какви са на цвят?!
Би трябвало да имаш - 2 червени (единия перманентен +, а другия се вързва към запалването - можеш също да го вържеш към директен +), кафяв - минус (-), зелен - честно казано несъм го ползвал незнам за какво е, син - remote, дава сигнал + на стъпало или автоматична антена.
Това са кабелите на най-стария ми Blaupunkt cd - 1988, ако се разминават кажи какво имаш, за да открием кое за какво е! Ако трябва ще погледна и Blaupunkt-а в Golf-a - не помня какво имаше.
За станциите пробвай след като позиционираш желаната станция да натиснеш и задържиш за няколко секунди номера на станцията, където искаш да го запаметиш. И двата ми Blaupunkt-a работят по този начин!
И един съвет - не вземай ток от запалката! В много случай кабела за запалката е тънък и е предвиден само за запалка! Друг проблем е, че често вкарва "брум", който е много дразнещ! Вземи си ток от + на акомулатора, чрез отделно опънат за касетофона кабел (по възможност качествен) и си замаси касетофона или на -- на акомулатора или на някое друго хубаво място... винт на релсите на седалката, машинка на колана ...

по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
Аватар
Мнения: 5880
Регистриран на: 8.03.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: каквото намери в гаража

Мнение от I.Voykov » 30 Мар 2003, 22:42

Туртурело не искам да споря с теб, ама тия съвети за кабела от акомулатора са много полезни ако имаш сериозна музика :wink: В случая не е така според мен, затова най-простия и успешен начин е да се върже към запалката. Наистина е най-глупавия, но за един касетофон върщи чудесна работа
Изображение
http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 30 Мар 2003, 22:53

Fast-and-Furious, прав си, но просто съм педант в това отношение.. :)

Alpina виж това дали ще ти свърши работа ... Резнах го от моето user manual може да се разминават кабелите, но поне ще ти даде някакви насоки..

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 31 Мар 2003, 10:19

Turturelo, наистина има 3 входа за +12V.
Оригинално ,човека използваше входа от контакта на ключа, което ме подведе. Аз "намерих" стърчащ кабел с постоянни +12В , независимо от положението на ключа, но както ви казах, радиото продължава да свети. А така харчи 0.2 А ток :-(

Ще пробвам другите входове - как ще се държи. А иначе - относно запалката - това си е "контакт" за различни допълнителни неща (самобръсначки, масажиращи седалки, кафемашинки...) но не и за радио. Защото ако радиото трябва да дели ток с други консуматори, то трябва да му се слага филтър на захранването. А пък както ви споменах, искам радиото да работи и при паркирала кола. (Даже не си помислям как ще си иставя ключовете на таблото, за да може 18 год. ми брат да слуша музика докато ме чака :-) )

Относно запаметяването - пробвах го, в момента който натисна копчето на номера на станцията, се превключва на последно запаметената. Но пак ще се помъча.

Имам още два тъпи въпроса - На ключа за търсене на станциите, има малко превключвателче - OO(две кръгчета, леко пресичащи се), m и O(две кръгчета, едно в друго). Та - каква е разликата между двете пресичащи се и двете едно в друго кръгчета, като начин на работа на търсачката на станции? Разбрах, че ако е в положение двете едно в друго, то спира търсенето когато добре хване станцията. А другото?

И последно - някой знае ли, какво става когато натисна навътре колелцето за силата на звука?Аз май не разбрах още.

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 31 Мар 2003, 15:52

Когато си намериш станцията натискаш копчето за волумето навътре и след това номера на който искаш да я запаметиш и готово. А кръгчетата са за ръчно терсене или SEEK. Някъде май имаше и за моно. Единия от кабелите май се свързва към фаровете ако не се лъжа.

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 31 Мар 2003, 15:56

Alpina написа:Относно запаметяването - пробвах го, в момента който натисна копчето на номера на станцията, се превключва на последно запаметената. Но пак ще се помъча..


Може и да бъркам... ще погледна Blaupunkt-a в Golfa по-късно, че не ми се вързва тоя, които имам тук...

Alpina написа:Имам още два тъпи въпроса - На ключа за търсене на станциите, има малко превключвателче - OO(две кръгчета, леко пресичащи се), m и O(две кръгчета, едно в друго). Та - каква е разликата между двете пресичащи се и двете едно в друго кръгчета, като начин на работа на търсачката на станции? Разбрах, че ако е в положение двете едно в друго, то спира търсенето когато добре хване станцията. А другото?

Мисля, че беше за чуствителност на търсенето на тунера ..

Alpina написа:И последно - някой знае ли, какво става когато натисна навътре колелцето за силата на звука?Аз май не разбрах още.


При мен обръща от CD на тунер без да вадиш диска.. Но само при единия модел, при другия се натиска и се върти за ... не помня за какво беше ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 01 Апр 2003, 6:22

Alpina написа:
Ще пробвам другите входове - как ще се държи. А иначе - относно запалката - това си е "контакт" за различни допълнителни неща (самобръсначки, масажиращи седалки, кафемашинки...) но не и за радио. Защото ако радиото трябва да дели ток с други консуматори, то трябва да му се слага филтър на захранването.


това за филтъра ок, ама по тази логика ВИНАГИ ще го има, защото както и да гледаме колите са с 1 акумулатор, респективно само един източник на захранване :D :D
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 01 Апр 2003, 7:44

Ivan написа:както и да гледаме колите са с 1 акумулатор, респективно само един източник на захранване :D :D


Но вземайки ток директно от там няма да имаш проблеми със смущения или недостиг на мощност... Силно възможно е като вземеш ток от запалката, която производителя е предназначил да си запалиш цигарата, да си заредиш телефона или да ти работи радар-детектора, та като му вържеш консуматор нуждаещ се в пъти от тока, които запалката предоставя да почне да мига и да гасне касетофон/диск/радиото.. Не се знае този кабел и той от къде взема ток, като запалиш колата колоните да издават бръмчене в синхрон с оборотите ... Аз лично немога да търпя такова нещо ..

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 01 Апр 2003, 16:47

ОК, момчета, благодаря ви за помощта. Най вече на Туртурело и Бавареца. Сега вече съм го вързал правилно, и знам как да си запомням станциите. Какво друго му трябва на човек. Иначе радиото е изродско. Хваща здраво станцията и не пуска. И като си помисля, че го взех за 40 лв само :-)

Синята точка руллеззз!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 02 Апр 2003, 5:48

Alpina написа:ОК, момчета, благодаря ви за помощта. Най вече на Туртурело и Бавареца. Сега вече съм го вързал правилно, и знам как да си запомням станциите. Какво друго му трябва на човек. Иначе радиото е изродско. Хваща здраво станцията и не пуска. И като си помисля, че го взех за 40 лв само :-)

Синята точка руллеззз!


поздравления и честито и от мен!
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

Следваща

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook