Този IRIS може ли да управлява чейнджър?
Модератор: Icco
4 мнения
• Страница 1 от 1
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Не знам има ли опция за контрол.
Не ги познавам ...особенно ако са и малки никакъв шанс
а и от 2 години не съм в БГ.
Не ги познавам ...особенно ако са и малки никакъв шанс

Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
Re: Този IRIS може ли да управлява чейнджър?
Mario Pankov написа:Колеги имам същият ИРИС като този на снимката, касетката ми е друга, Business RDS е, но има и fader, balance, treble и bass бутони на нея. Може ли да управлява чейнджър и то ме интересува такъв, който да не е БМВ? ...
Колега това което е на снимката не е IRIS a MID (Мулти Информационен Дисплей). IRIS-a е с 2 реда бутони и по-къс дисплей
Business RDS може да управлява без проблеми BMW CD Changer (6 Disks) - трябва само "дата" и "захранващ" кабел от радиото до чейнджъра (ако не са пре-инсталирани)
За ченджъри на други производители (Alpine, Sony ...) се ползват интерфейсни преходници (от съответния производител, а не от BMW) за съвместяване на управлението (евентуално и от мулти функционален волан) и изписваната на дисплея информация. Не знам до колко добре и пълно-функционално работят тези преходници (адаптори)
С FM модулатор може да се докара единствено звук от чейнджъра до аудио-уредбата на колата (и то с много съмнително качество), но не и да се управлява чейнджъра, което го обезсмисля напълно като вариант
Mario Pankov написа:... Интересува ме това, преходник от къде се купува, с БМВ букса ли е и къде се свързва? ...
За оригинален BMW чейнджър ти трябват позициите 1,2 и 4 от схемата
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/52 ... l-65_1147/
Дата-кабела 1 се свързва към оригиналната букса на радиото (не към MID-a) и се фиксира със скобата 4. Позиция 2 е захранващия кабел.
За осъвместяването на не-оригинален чейнджър трябва да търсиш по сайтовете (дистрибуторите) на съответната марка
Успех

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани