Аз така и неразбрах има ли Кicker представителство в БГ

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Аз така и неразбрах има ли Кicker представителство в БГ

Мнение от ludiagsm » 13 Юли 2004, 19:28

Нали поразгледахме малко , понаучихме за тая марка и сега искаме и ние :)

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 14 Юли 2004, 8:52

Ти се подготвяй за надсвирването в събота стиа си гледал тоз интеренет ...
Да знаеш от къде мога да си взема 4х 500 000 или 4х 1 фарад кондензатори и на кви пари ???
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 14 Юли 2004, 9:08

KAMIKADZE не се уливай ,че този път май ще хвръкне предното стъкло. :lol: :lol: Имайки предвид как удари в София представям си сега какво ще става.
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 14 Юли 2004, 9:11

KAMIKADZE написа:Ти се подготвяй за надсвирването в събота стиа си гледал тоз интеренет ...
Да знаеш от къде мога да си взема 4х 500 000 или 4х 1 фарад кондензатори и на кви пари ???



100 лева един фарад , ама трябва да питам дали са останали

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 9.09.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от tokarew » 14 Юли 2004, 11:20

я кажете какфо надсвирване има в сабота в кои град 4ас дата место???плс :cry: :lol:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 9.12.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от ASEsound systems » 14 Юли 2004, 22:08

какво те интересува на КИКЪР,мога да ти помогна с някои модели усилватели и говорители.
Изображение
0889424666

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 14 Юли 2004, 22:35

ЦЕНИ НА СТЪПАЛА С ДВОЕН ТРАНСФЕРТЕР И ОБРАТНА ВРЪЗКА РАБОТНОТО НАПРЕЖЕНИЕ НА СТЪПАЛАТА ДА Е МИНИМУМ +-50ВОЛТА ДА МОЖЕ ДА РАБОТИ В МОСТОВ РЕЖИМ НА 2 ОМА

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 1.02.2004
Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)

Мнение от carampguru » 15 Юли 2004, 1:14

Всички нови KICKER стъпала са с нерегулирано захранване.Според изискванията ти ,търсиш стъпало около 1500Wrms/2ома(мостово).Такова нямаме.С товар 2ома работят само class D -тата ни
KX600.1-около 700Wrms/2oma
KX1200.1-около 800Wrms/2oma i 1350Wrms/1om
SX650.1-малко по-мощно от KX600.1
SX1250.1-малко по-мощно от KX1200.1
След около месец ще излезе и KX2500.1-2500Wrms/2om,
а в началото на другата година и по-големите зверове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Юли 2004, 7:33

carampguru написа:Всички нови KICKER стъпала са с нерегулирано захранване.Според изискванията ти ,търсиш стъпало около 1500Wrms/2ома(мостово).Такова нямаме.С товар 2ома работят само class D -тата ни
KX600.1-около 700Wrms/2oma
KX1200.1-около 800Wrms/2oma i 1350Wrms/1om
SX650.1-малко по-мощно от KX600.1
SX1250.1-малко по-мощно от KX1200.1
След около месец ще излезе и KX2500.1-2500Wrms/2om,
а в началото на другата година и по-големите зверове.


мерси за инфото , но имам още 2 питания: Какво имаш предвид нерегулирано захранване , и някви приблизителни цени имат стъпалата или съотношение ват / лв :) благодаря!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 1.02.2004
Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)

Мнение от carampguru » 19 Юли 2004, 1:39

Без обратна връзка.
Тук има цени според CRUTCHFIELD(тукашни)
http://www.crutchfield.com/S-T8IhUFVFgA ... icker+amps
Може да се намерят и по-евтино.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Юли 2004, 9:04

а защо сте се отказали от обратната връзка , и имали стъпала втора ръка с обратна :) искам едно истинско няма6 ли нещо в мазето РР :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 1.02.2004
Местоположение: Tulsa,USA (Ruse,BG)

Мнение от carampguru » 20 Юли 2004, 1:03

И старите и новите стъпала са истински.
Обратната връзка има положителни ,но понякога
и отрицателни страни.Предимството е ,че стъпалото винаги осигурява ном.мощност в определен диапазон на входното напрежение.Ако обаче компенсацията на веригата за ОВ не е изчислена както трябва,
може да се получат нежелани генерации на захранването(нестабилност).Това може да има всякакви последици и е свързано главно с надеждността.Някой хора харесват звука на стъпала без ОВ повече отколкото на стъпала с ОВ(мен ако питаш ако има разика ,тя е
незначителна).
Друго предимство на нерег.захранване е ,че може да се осигури доп.мощност при по- високи вх.напрежение (до 16.5-18V ,понякога
с фатален край за стъпалото).Но тези трикове ги ползват главно в SPL
състезанията.
Дали е регулирано или нерегулирано захранване не трябва да те притеснява според мен.Много от High-end стъпалата са без ОВ.

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook