Усилвател за 12" Пайнер 307д4
Модератор: Icco
48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
RSxRacer написа:и докато си мислеххх зе замислих дали не трябва и на 4-те канала да се подава сигнал за да може да бачка на бридж,че май оттам ще излезе ако не от неправилно вързан говорител
ЕВРИКА!!!



Отидох до магазина и си купих разклонителни кабели и вкарах сигнал в 4те входа и СВИРИ! Ама свири, та си е таковало таковата



БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА ИДЕИТЕ, още веднъж.
п.с. ти ли клатиш или клати баса, ебати номера, паднаа двата таса



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
За да завърша темата обеснявам кое как съм вързал и ще се опитам да направя схемичка. Дано помогна на някой, който е решил да спести 50-100лв. от свързване на усилвател с говорител. Това при положение, че акумулатора ви е отпред.
1-во. + кабел от акумулатора до багажника (необходима дължина 6м, квадратура, според зависи колко пари ви се дават). Разкачате акумулатора. Разкачате и стойката. Под нея и вляво (ако стоите срещу колата) има една гумена тапа през която минава някакъв кабел, неможах да разбера за какво е, но не ми и трябва. След това сваляте кората под таблото от пасажерската страна на автомобила и прекарвате + през тази тапа. Малко е трудно, но с двама човека става бързо, един да подаде кабела в пръстите на другия и 2я да тегли.
След това разкачвате лайсната на прага, изваждате лекичко мокета и прекарвате кабелите до задните седалки и от там вече е лесно.
2-ро. чинчов кабел от касетофона до отзад. Тука работата е много мъчна. Лично аз го прокарах от същата страна, на която е + кабела (демек пасажерската). Както сте разкачили кората проверете кои кабели идват до дупката на касетофона и се опитайте да намерите някой свободен, който става за дърпане. Връзвате чинча за свободния, посредством тиксо и теглите докато се покаже от желата страна. Аз имах късмет, защото заедно с кабела за ченджъра, който ми беше останал от предишния собственик, имаше едно малко кабелче, та него използвах. Кофтито в случая е, че отзад има някакви тръбички, та чинчовете минават супер трудно. ВАЖНО*** Не забравяйте да си купите чинч разклонител, демек от 2-та стерео жака да направите 4-ри, които да влязат в 4-те дупки на усилвателя.
3-то. Ремуут кабел от касетофона до отзад, по същия начин, като чинчовия.
4-то. Маса, в багажника има достатъчно оголени болтове на които можете да я закачите.
5-то. Свързване на усилвателя с говорителя. Вече имате сигнал, имате ток, всичко ви е 6. Връзвате както е показано на схемата на усилвателя за бридж. В моя случай:
+ 1ви канал с - 2ри канал
+ 3ти канал с - 4ти канал
и ги връзвате на намотките на говорителя, моя е с 2.
6-то. ЧЕСТИТО! Вече си имате свиреща музика.
От там натам си настройвате врътките за херците, за бас бууст и настройките на касетофона, ако има лоу пас и децибели на суба. ТОВА Е!!!
Схема ще приложа след малко. Дано да съм бил полезен на някого!
1-во. + кабел от акумулатора до багажника (необходима дължина 6м, квадратура, според зависи колко пари ви се дават). Разкачате акумулатора. Разкачате и стойката. Под нея и вляво (ако стоите срещу колата) има една гумена тапа през която минава някакъв кабел, неможах да разбера за какво е, но не ми и трябва. След това сваляте кората под таблото от пасажерската страна на автомобила и прекарвате + през тази тапа. Малко е трудно, но с двама човека става бързо, един да подаде кабела в пръстите на другия и 2я да тегли.

2-ро. чинчов кабел от касетофона до отзад. Тука работата е много мъчна. Лично аз го прокарах от същата страна, на която е + кабела (демек пасажерската). Както сте разкачили кората проверете кои кабели идват до дупката на касетофона и се опитайте да намерите някой свободен, който става за дърпане. Връзвате чинча за свободния, посредством тиксо и теглите докато се покаже от желата страна. Аз имах късмет, защото заедно с кабела за ченджъра, който ми беше останал от предишния собственик, имаше едно малко кабелче, та него използвах. Кофтито в случая е, че отзад има някакви тръбички, та чинчовете минават супер трудно. ВАЖНО*** Не забравяйте да си купите чинч разклонител, демек от 2-та стерео жака да направите 4-ри, които да влязат в 4-те дупки на усилвателя.
3-то. Ремуут кабел от касетофона до отзад, по същия начин, като чинчовия.
4-то. Маса, в багажника има достатъчно оголени болтове на които можете да я закачите.
5-то. Свързване на усилвателя с говорителя. Вече имате сигнал, имате ток, всичко ви е 6. Връзвате както е показано на схемата на усилвателя за бридж. В моя случай:


и ги връзвате на намотките на говорителя, моя е с 2.
6-то. ЧЕСТИТО! Вече си имате свиреща музика.

Схема ще приложа след малко. Дано да съм бил полезен на някого!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
И така Вичо ,направихме си малко майтап на твои гръб но ти самият ни предразположи пък и ни дойде от вътре сега съм очистил темата и я заключвам 

48 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани