Необичаен проблем!
Модератор: Icco
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Филтъра си свърши работата, шума изчезна
, сега се разберете кой ще черпи
. Благодара Ви за съветите. 



- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Колега, абе възможно ли е тоя филтър да ми изтощава акомулатора по някакъв начин? Сутринта не мажах да запаля и се наложи да ми подават ток, дали ще е от този филтър или от многото проби които правих при монтажа и от това че от една седмица не я бях карал? Мерси предварително.
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
А не не е от него то е само един дросел последователно на +.Тои си е една жица все едно.Другаде е проблема.Може би е от пробите.Или има6 няквка консумация от нещо.Може да зака4иш един амперметър на м/у кабела дето утива на + и самия + на акумулатора.Там трябваше да е до 40-50 mA ако не се лъжа тока на консумация когато колата не работи и са изключени вси4ки консуматори 

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Icco® написа:Ех викаш загубих а
E спокич ся. Някои път ти ще си прав а аз ще греша.Нали за това е форума.Да се образоваме

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Don_Mandragon написа:Icco® написа:Ех викаш загубих а
E спокич ся. Някои път ти ще си прав а аз ще греша.Нали за това е форума.Да се образоваме
Така си е а и аз не съм седнал да се вайкам

- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Don_Mandragon написа:А не не е от него то е само един дросел последователно на +.Тои си е една жица все едно.Другаде е проблема.Може би е от пробите.Или има6 няквка консумация от нещо.Може да зака4иш един амперметър на м/у кабела дето утива на + и самия + на акумулатора.Там трябваше да е до 40-50 mA ако не се лъжа тока на консумация когато колата не работи и са изключени вси4ки консуматори
Мерси много колега

- Jamaika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 10.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318
- Мечтае да кара: Porsche Carrera.
- Детайли за колата: най-хубавата :)
Кико, може ли да дадеш малко повече инфо - как си го вързал това? Къде ти е входа за усб-то? Аз имам чейнджър в багажника. Дали е вариант да го набутам там и да не разглобявам таблото? Всякакво инфо би било добре дошло.
ПП. Пратих ти и ЛС.
ПП. Пратих ти и ЛС.
Най много сакам да съм змия- Ем си лежим, ем си одим!! 

- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
По принцип аз съм без чейнджър и моето се включваше дуректно към заводската букса която влиза в касетофона. За теб мисля че има и модел който се включва директно в trunk interface-a.
- Jamaika
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 10.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318
- Мечтае да кара: Porsche Carrera.
- Детайли за колата: най-хубавата :)
а къде си изкарал входа за УСБ-то? В жабката ли?
Най много сакам да съм змия- Ем си лежим, ем си одим!! 

- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Да, в комплекта си има удължителен кабел със стойка който изкарах в жабката, стана доста стабилно и изглежда добре. Самото устройство го оставих скрито над пластмасовата обвивка на жабката.
Здрасти,
Можеш ли да праснеш една снимчица на USB накрайника, който ти се вижда в жабката (там където се боцва флашката).
Сега се опитвам да изнамеря начин да направя културно монтажа на USB кабела на Alpine-a. Нищо не ми идва като културен вариант... Не съм и виждал удължители за USB с планка за монтаж...
Абе, крива нива.
Можеш ли да праснеш една снимчица на USB накрайника, който ти се вижда в жабката (там където се боцва флашката).
Сега се опитвам да изнамеря начин да направя културно монтажа на USB кабела на Alpine-a. Нищо не ми идва като културен вариант... Не съм и виждал удължители за USB с планка за монтаж...
Абе, крива нива.
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Еми колега ние май сме с различни коли
, на моята в жабката има една малка преградка в която USB-то пасна доста добре (мисля че е за фабричното фенерче което има в някои модели е46), ако мислиш че снимка ще ти свърши работо, утре ще щтракна една 


34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани