най накрая кондензатори на добри цени

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: Kolko eftini?

Мнение от ludiagsm » 12 Апр 2004, 0:16

bodan написа:"Колко ефтини"?
Аз последно кат бях на Софето гледах
1 Фарад за 200 лева ! Бая пара бух казал !

Бих запитал по запознатите с кар-аудиото дали няма да е по добре
вместо кондензатор за 200 лева да се вземе втори акомулатор за
ххх лева че и ресто голямо ще има :)???///



100 лева е цената за хора от форума :)


а за допълнителния акумулатор въпроса е много спорен но определеное добре да има два акумулатора и кондензатор "да ги пази" :) от резките колебания в захранването

днес си поръчах един 72амперчасов , а стария 64 ще го метна в багажника.
Ще ви държа в течение с впечатления и снимки

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 10.02.2004
Местоположение: Плевен

Мнение от Jogo » 12 Апр 2004, 8:07

За съжаление нямам повече инфо за тази схема :cry: :cry: :cry:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 12 Апр 2004, 9:56

Jogo написа:Ми май няма да стане, щото като слушаш два часа или три ще трябва да го сваляш за презареждане. Някъде бях чел за някаква схема дето, като запалиш първите минути зарежда основния акумулатор, след това резервния.


идеята е да се возиш и да озвучаваш в радиус от 200м :)

след 3-тия час слушане на максимално усилване (естествено без кривене) на мен лично започват да ми пищят ушите :) на хората на задната седалка ненам :) :shock: :shock: :shock:

трудно се издържа да знаете :) , ако човек не е свикнал и не е настроен за това преживяване ,

Исках да кажа ,че няма да има нужда да се свалят акумулаторите за презареждане при уловие ,че не се слуша постоянно на максимум през останалото време алтернатора ще си свърши работата

А колкото до схемата за превключване , това може да бъде едно най-обикновенно реле за време , което реле да управлява контактор с 12волтова бобина и контакт или контакти които да издържат на 50-100 ампера ток( аз обаче досега не съм виждал такъв контактор и нямам идея откъде може да се намери заводски такъв)
В момента се сещам за вариянт с няколко релета 30 амперови релета бобинките им се връзват паралелно , контакти те им също така че да имитират едно голямо и мощно реле !


Но според мен няма смисъл от излишно усложняване на аудиосистемата с такава схема

Предишна

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook