Правена задна кора за 12-ки бас в е36
Модератор: Icco
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bored
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Димитровград
- Кара: BMW E36 m52b20
- Мечтае да кара: същата кола с s50
- Детайли за колата: D2 Racing Coilover, ALPINE, DSP Processor, GROUND ZERO components = 2400W.
Re: Правена задна кора за 12-ки бас в е36
Заводска, незаводска, всичко свири пъти по-добре ако се свърже към усилвател, има добри употребявани варианти на много приемливи цени.
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328i
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Правена задна кора за 12-ки бас в е36
Да стана ми ясно отностно качеството и силата на звука,ако се свърже правилно към усилвател.Вчера един колега от форума отдели доста време да ми обясни отностно херците и настройката.
- bored
- Потребител
- Мнения: 34
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Димитровград
- Кара: BMW E36 m52b20
- Мечтае да кара: същата кола с s50
- Детайли за колата: D2 Racing Coilover, ALPINE, DSP Processor, GROUND ZERO components = 2400W.
Re: Правена задна кора за 12-ки бас в е36
ayaks90 написа:Да стана ми ясно отностно качеството и силата на звука,ако се свърже правилно към усилвател.Вчера един колега от форума отдели доста време да ми обясни отностно херците и настройката.
Пак заповядай.
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328i
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Правена задна кора за 12-ки бас в е36
bored написа:ayaks90 написа:Да стана ми ясно отностно качеството и силата на звука,ако се свърже правилно към усилвател.Вчера един колега от форума отдели доста време да ми обясни отностно херците и настройката.
Пак заповядай.
- ayaks90
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 202
- Регистриран на: 17.06.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E46 328i
- Мечтае да кара: M10
- Детайли за колата: Panda
Re: Правена задна кора за 12-ки бас в е36
След кратка пауза на темата,ще я обновя отново с още инфо около монтажа с който се бях зблъскал.Понеже правената кора е по височка от стандартната имаше проблем с монтажа на плафоните на двете задни колонки.Гимнастиката при мене беше следната:
Първо искривих най-вътрешните метални чопове на купето (към тях се захваща долния край на плафона който е по близо до прозореца),огънах ги нагоре към прозореца.
Второ изрязох почти половината от уплатнението което се намира вътре в самия плафон.
Трето изрязох и 2-те петички които са на самия плафон (те са пластмасови като плафона) въпросните петички се опират в колонката с цел да не се натисне самия плафон и да поддаде на искривяване и евентуално счупване.
Четвърто плафоните ги натиках с много усилие и пот понеже в момента долния край на плафона който влиза между кората ми и колонката е огънат на вътре (няма друг начин да ги натикам) за щастие не си личи че са натисната и стоят под напрежение,но излезе другия проблем че горните чопове вече немогат да задържат кората към колонката понеже е под напрежение и последва побългаряване:
Аз лично исползвах металните щипчици които се монтират в самата колонка и в тях влизат пластмасовите чопове на кората-плафона(или там както всеки си го нарича) понеже съм изрязал долните чопове на плафона си тези метални щипки ми остават авант и веднага влизат в употреба... така по същество.Като се измъкне уплатнението на вратата в горния край кадето се застъпват тавана и кората-плафона си нанизвате едната метална щипка (като преди това с една отверка и натиснете чопчето за контра че да не истърве) след което пак се монтира уплатнението отгоре и всичко остава скрито покрито и до сега неми се е случило да се откачи тази кора от дупки силен бас и прочие.По късно може да направя някоя друга снимка да се види по доробно
Първо искривих най-вътрешните метални чопове на купето (към тях се захваща долния край на плафона който е по близо до прозореца),огънах ги нагоре към прозореца.
Второ изрязох почти половината от уплатнението което се намира вътре в самия плафон.
Трето изрязох и 2-те петички които са на самия плафон (те са пластмасови като плафона) въпросните петички се опират в колонката с цел да не се натисне самия плафон и да поддаде на искривяване и евентуално счупване.
Четвърто плафоните ги натиках с много усилие и пот понеже в момента долния край на плафона който влиза между кората ми и колонката е огънат на вътре (няма друг начин да ги натикам) за щастие не си личи че са натисната и стоят под напрежение,но излезе другия проблем че горните чопове вече немогат да задържат кората към колонката понеже е под напрежение и последва побългаряване:
Аз лично исползвах металните щипчици които се монтират в самата колонка и в тях влизат пластмасовите чопове на кората-плафона(или там както всеки си го нарича) понеже съм изрязал долните чопове на плафона си тези метални щипки ми остават авант и веднага влизат в употреба... така по същество.Като се измъкне уплатнението на вратата в горния край кадето се застъпват тавана и кората-плафона си нанизвате едната метална щипка (като преди това с една отверка и натиснете чопчето за контра че да не истърве) след което пак се монтира уплатнението отгоре и всичко остава скрито покрито и до сега неми се е случило да се откачи тази кора от дупки силен бас и прочие.По късно може да направя някоя друга снимка да се види по доробно
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани