Бас бокс за купето ми...
Модератор: Icco
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Днеска беше истински монтажен ад...от цялата работа забравих да снимам вътрешността на кутията и да измеря обема...но ще го направя, че и мен ме гложди отвътре.
Колони си имаше колата - отзад елипси PIONEER TS-A6921, отпред също Pioneer, но модела не се сещам точно...двулентови с отделна пищялка, без филтър. 73 кинта ги взех от Авител преди около половин година, исках нещо за монтаж на фабричното място и ми дадоха тия.
А иначе всичко тръгна...е като пусна CD-то през колоните се чува всеки звук от зареждането на диска, некво пукане...некво шумене...
При радиото го има само шуменето и жуженето от колоните. Всичко това ме авежда на мисулта, че явно нещо съм оплескал. Ще видя на един приятел настройките и как е вързано всичко...щот той има същия усилвател и общо взето същата останала окомплектовка.
Но като цяло звученето ми харесва много, баса изобщо не се набива, а просто допълва, което всъщност беше и целта.
Колони си имаше колата - отзад елипси PIONEER TS-A6921, отпред също Pioneer, но модела не се сещам точно...двулентови с отделна пищялка, без филтър. 73 кинта ги взех от Авител преди около половин година, исках нещо за монтаж на фабричното място и ми дадоха тия.
А иначе всичко тръгна...е като пусна CD-то през колоните се чува всеки звук от зареждането на диска, некво пукане...некво шумене...
При радиото го има само шуменето и жуженето от колоните. Всичко това ме авежда на мисулта, че явно нещо съм оплескал. Ще видя на един приятел настройките и как е вързано всичко...щот той има същия усилвател и общо взето същата останала окомплектовка.
Но като цяло звученето ми харесва много, баса изобщо не се набива, а просто допълва, което всъщност беше и целта.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
За да не пускам нова тема ще попитам в тази: Значи чува се едно гадно жужене, което се усилва с оборотите на колата...как да го премахна?
Четох, че то се избягва, като кабелите за колоните се пуснат далеч от силовите кабели в колата...така и направих и въпреки това си го има това жужене.
Четох, че то се избягва, като кабелите за колоните се пуснат далеч от силовите кабели в колата...така и направих и въпреки това си го има това жужене.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Пусни си директно захранване + и - от акумулатора до CD-то
Ако те мързи тествай това
Филтър за захранването на CD - 6 лева
Филтарът служи за филтриране на захранвенето за CD
устройството от евентуални смущения генерирани от
двигателя на автомобила .
Ако те мързи тествай това

Филтър за захранването на CD - 6 лева
Филтарът служи за филтриране на захранвенето за CD
устройството от евентуални смущения генерирани от
двигателя на автомобила .
I'm slowly drifting


- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Joro_Paveto написа:Супер колега. Мерси много, ще го пробвам и ще пиша.
Най важното което трябва да направиш е МАСА ама мноого добра маса плеари усилватели чинчовете ако ментак също става така
Аз го имах същия проблем преди време когато реших да пускам звука през някакви чинчове такива сини със ремоте в тях за 6 лева


В последствие смених чинчовете и този шум падна на половина след което пуснах и още една маса заедно с чинчовете от плеара към 2-те стъпала и шумът тотално спря

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Всичките кабели и чинчове са на Audison. Remote-а е отделен...
Днеска си поиграх с многото настройки по усилвателя и като намаля чувствителността с Input Level припукването и шуменето почти изчезват, а ако го намля до край напълно изчезват, ама изчезват и високите честоти. Та настроих ги на някакво компромисно ниво. А масите съм ги вързал навсякъде добре и към ампа и към купето. Честно казано, като лайк си мислех, че всичко ще е много елементарно - теглиш 10-15 жици и всичко е ок...е да ама не...
Днеска си поиграх с многото настройки по усилвателя и като намаля чувствителността с Input Level припукването и шуменето почти изчезват, а ако го намля до край напълно изчезват, ама изчезват и високите честоти. Та настроих ги на някакво компромисно ниво. А масите съм ги вързал навсякъде добре и към ампа и към купето. Честно казано, като лайк си мислех, че всичко ще е много елементарно - теглиш 10-15 жици и всичко е ок...е да ама не...

Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Добре де а плеара ти как е от към захранване?
Най често от там куцат нещата защото хората си мислят че щом като до сега си е свирил без стъпала и други глупости ще свири пак но нещата не са точно така
Та мисълта ми е ако е на оригиналните си захранващи кабели подмяната им с нови е желателно и то директно от акумулацията или конденза а най добрият вариянт е да е от една и съща точка за плеар и стъпало
Продължавам да те насочвам към кабелите защото при нашите машини шум от алтерлатора при запален мотор и добро окабеляване няма , трябва да не е наред алтернатора за да прави така и то няма да е тихичко и няма да се появи сега а щеше да го има и преди само на плеар какъвто и да е той!
Филтри можеш да си слагаш всякакви но този филтър има за задача да оведе паразитните токове а това става само ако ги прати в масата което пак води до това че ако не ти е наред масата ще имаш смущения винаги !!
Ето ти един пример !
Колега си закача музиката и се започват същите симптоми в последствие се оказа че масата на плеара я няма никаква и за такава се ползва масата на антената и в момента в който сложихме истинска маса нещата се оправиха !!
А ако не съм бил прав ще те черпя едно питие като се засечем по мероприятия за дето съм те накарал да разглабяш отново
Най често от там куцат нещата защото хората си мислят че щом като до сега си е свирил без стъпала и други глупости ще свири пак но нещата не са точно така
Та мисълта ми е ако е на оригиналните си захранващи кабели подмяната им с нови е желателно и то директно от акумулацията или конденза а най добрият вариянт е да е от една и съща точка за плеар и стъпало
Продължавам да те насочвам към кабелите защото при нашите машини шум от алтерлатора при запален мотор и добро окабеляване няма , трябва да не е наред алтернатора за да прави така и то няма да е тихичко и няма да се появи сега а щеше да го има и преди само на плеар какъвто и да е той!
Филтри можеш да си слагаш всякакви но този филтър има за задача да оведе паразитните токове а това става само ако ги прати в масата което пак води до това че ако не ти е наред масата ще имаш смущения винаги !!
Ето ти един пример !
Колега си закача музиката и се започват същите симптоми в последствие се оказа че масата на плеара я няма никаква и за такава се ползва масата на антената и в момента в който сложихме истинска маса нещата се оправиха !!
А ако не съм бил прав ще те черпя едно питие като се засечем по мероприятия за дето съм те накарал да разглабяш отново

- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Хиляди благодарности за насоките. Ще пусна два хубави кабела за + и - към плеъра и ще го захраня директно от акумулатора и ще видя какво ще стане. Сега той си е вързан на кабелите от инсталацията и наистина може оттам да идва проблема.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Днес имах същия проблем с една корса
Оказа се че remote беше за евробуксата срязах го и го вързах директно за кабела (remote ) на CD-то и всичко заспа 


I'm slowly drifting


26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани