Проблем с BMW Bavaria RDS фабричен радио-касетофон(Е34)

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: KMS(TDS)Bismarck;StuGIII Ausf.E(36)

Проблем с BMW Bavaria RDS фабричен радио-касетофон(Е34)

Мнение от TheDriver » 21 Апр 2021, 12:31

Здравейте колеги,

Модела на касетофона можете да видите от снимката. Колата е Е34.

От известно време имам проблем с колоната в краката на шофьора и тази от шофьорската страна отгоре на таблото.

Когато силата на музиката е на нормални нива(което по разбиранията на повечето други хора е тихо), въпросните две колони спират да свирят и остават да се чуват само колоните от пасажерската страна + тези отзад в тавана. Имат моменти в които се съживяват за кратко, но като цяло не свирят.

Неща които влиаят на проблема:

- усилване на звука до неприятни за мен нива включва колоните.
- прехвърляне на повече звук към шофьорските колони с врътката за баланс пуска колоните.
- при каране по павирана улица с висока скорост проблема изчезва :mhihi: :shock: Бавното каране или единичните неравности не влиаят.


Моето предположение е, че заради вкарването на влага през зимния сезон, клемите на колонките са корозирали. Съответно при ниска мощност не тръгват, но подаването на повече мощност преодолява корозията. :dunno:

Някакви други идеи преди да почна да разглобявам таблото?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3228
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 728i, E39 523i drove E36 325tds
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с BMW Bavaria RDS фабричен радио-касетофон(Е34)

Мнение от stony1 » 26 Апр 2021, 7:50

Всички клеми и контакти в БМВ са медни с покритие от калай. Теорията за ръждата е интересна и може да послужи за основа на една дипломна работа или по-задълбочено изследване, което навярно ще доведе до преоткриване на топлата вода.
Реално проблемът е в самия касетофон.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook