Една кола на вниманието на феновете
Модератор: Icco
8 мнения
• Страница 1 от 1
Една кола на вниманието на феновете
Колата започна като 1998 Chevy Camaro Z28 със 1LE опция която е за road racing- включва koni/ eibach окачване, по-твърди тампони, и тн. Много е рядка - една от 7 построени тази година със тази опция и този оптичен пакет.
Притежателя обаче реши да я направи show car за аудио dbdrag състезания+ подобрения по ходовата част.
крайния резултат е:
383 кубика двигател (от 350 (5.7 литра) със по-голям колянов вал.
2 Garrett турбо-та помпащи 12 psi във 2 интеркоолера.
подходящ разпределитен вал
легирани бутала
изгладени глави със уголемени входящи и изходящи клапании
намалена компресия (9:1)
3 инчови колектори със 3 инчови тръби (със катализатори)
centerforce двоен съединител
3.73 съотношение краино предаване
295/30/18 гуми отпред и 335/35/18 отзад
575 кс на задните гуми
650 lb/ft въртящ момент на задните гуми
10.9 на 1/4 със 132 мили терминална скорост (със 130кг уредба в багажника)
но това не е важното. на човека му отне 6 месеца да и построи уредбата:
2 чифта boston accoustics pro 6.5 инча със пищялки и активни филтри във вратите. вратите са пълни със dynamat материал за потушаване на вибрациите. обшо отпред има само 2 канала по 250-300вата синус всеки (виж по-долу усилвателя)
2 18 инчови rockford fosgate бас говорители - 500 вата синус всеки във 1.2 кубически метра кутия (120кг) запълваща целия багажник. кутията е без бас-рефлекси- стават неуправляеми от 500 вата синус нагоре затова се отбягват- освен ако няма недостиг на обем- тогава прецизни сметки са необходими за да не се раздуднат..
общо взето при големи мощности се предпочитат затворени кутии- смятат се и се строият по-лесно
1 rockford fosgate 500а2 дву-канален усилвател със документ от производителя (birth certificate) за 720 вата синус постигнати. този усилвател храни колоните отпред
1 rockford fosgate 800a2 дву-канален усилвател във мостов режим за басите отзад - 1082 вата синус по документи
1 alpine single cd deck за 4 волта пре-изходи отделно за средни/високи и бас директно хранещи 2та усилвателя. дека играе ролята на предусилвател.
2 алтернатора по 150 ампера всеки
2 фарада изглаждащ кондензатор - за улично слушане- избягват се при dbdrag състезания поради факта че веднъж като се разредят и после стават товар следващите няколко секунди и това вляе на средния дб (параметър които също се замерва и дава отражение яърху класирането)
идеята беше да се построи евтина, супер проста състезателна уредба за класа "аматьори".
наи-добрия резултат е 143дб измерени на арматурното табло и 2ро място във регионалния турнир. cd-то ползвано беше "basswerk"- a tribute to kraftwerk- оптимизирано за състезания басова компилация.
ми това е.. снимките сами говорят - има един неписан критерии че ако ти е сериозна уредбата можеш да сложиш една стотинка във пепелника (4-5 см. дълбок) и да успееш да я изкараш от там без да пипаш
тази уредба минава този тест без проблеми.
Притежателя обаче реши да я направи show car за аудио dbdrag състезания+ подобрения по ходовата част.
крайния резултат е:
383 кубика двигател (от 350 (5.7 литра) със по-голям колянов вал.
2 Garrett турбо-та помпащи 12 psi във 2 интеркоолера.
подходящ разпределитен вал
легирани бутала
изгладени глави със уголемени входящи и изходящи клапании
намалена компресия (9:1)
3 инчови колектори със 3 инчови тръби (със катализатори)
centerforce двоен съединител
3.73 съотношение краино предаване
295/30/18 гуми отпред и 335/35/18 отзад
575 кс на задните гуми
650 lb/ft въртящ момент на задните гуми
10.9 на 1/4 със 132 мили терминална скорост (със 130кг уредба в багажника)

но това не е важното. на човека му отне 6 месеца да и построи уредбата:
2 чифта boston accoustics pro 6.5 инча със пищялки и активни филтри във вратите. вратите са пълни със dynamat материал за потушаване на вибрациите. обшо отпред има само 2 канала по 250-300вата синус всеки (виж по-долу усилвателя)
2 18 инчови rockford fosgate бас говорители - 500 вата синус всеки във 1.2 кубически метра кутия (120кг) запълваща целия багажник. кутията е без бас-рефлекси- стават неуправляеми от 500 вата синус нагоре затова се отбягват- освен ако няма недостиг на обем- тогава прецизни сметки са необходими за да не се раздуднат..

1 rockford fosgate 500а2 дву-канален усилвател със документ от производителя (birth certificate) за 720 вата синус постигнати. този усилвател храни колоните отпред
1 rockford fosgate 800a2 дву-канален усилвател във мостов режим за басите отзад - 1082 вата синус по документи
1 alpine single cd deck за 4 волта пре-изходи отделно за средни/високи и бас директно хранещи 2та усилвателя. дека играе ролята на предусилвател.
2 алтернатора по 150 ампера всеки
2 фарада изглаждащ кондензатор - за улично слушане- избягват се при dbdrag състезания поради факта че веднъж като се разредят и после стават товар следващите няколко секунди и това вляе на средния дб (параметър които също се замерва и дава отражение яърху класирането)
идеята беше да се построи евтина, супер проста състезателна уредба за класа "аматьори".
наи-добрия резултат е 143дб измерени на арматурното табло и 2ро място във регионалния турнир. cd-то ползвано беше "basswerk"- a tribute to kraftwerk- оптимизирано за състезания басова компилация.
ми това е.. снимките сами говорят - има един неписан критерии че ако ти е сериозна уредбата можеш да сложиш една стотинка във пепелника (4-5 см. дълбок) и да успееш да я изкараш от там без да пипаш



Последна промяна alx на 30 Авг 2003, 21:29, променена общо 2 пъти
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Talibanin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.05.2003
- Местоположение: New York, New York, USA
- Deakon
- FX Master
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
не. не е в бг... то няма да оцелее 5 минути по софииските улици със това окачване, да не говориме че най-ниската точка на колекторите къде излизат от двигателя е на 10см. от асфалта... то в америка има проблеми и ги минава легналите полицаи със 2 км/ч и по диагонал- за софия не ми се мисли... 

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Вижте за какво става въпрос тук: http://www.audio-spirit.com
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани