BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Модератор: Icco
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Другата седмица като ми остане малко повече време ще тествам с мултицет-а къде влиза в чипа сигнала от касетката, ще проследя писти и глупости и ще видя до къде ще я докарам
Мерси много

Мерси много

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
gentata написа:Кабелите от главата трябва да отиват на някакъв предусилвател и след него на въпросния чип. За да ти излиза с нормално ниво сигнала трябва да се закачиш точно след предусилвателя за главата не преди него. Кабелите от другата страна са за управлението на механиката. Ако мислиш да елиминираш касетката като функция ртябва по някакъв начин да излъжеш електрониката че да ти превключи на този вход. Обикновенно има прекъсвач който се задейства когато се бодне касетката и тогава се включва на този вход.
Точно този чип е предусилватела и има входове за сигнала от касетофона и радио обхатите. Въпроса е дали чипа е TDA7313 или TDA7318.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Stanchev написа:вързвай на кабелите на главата и една касетка БЕЗ лента ...
Не му трябва касета.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- DorkstaR_
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 12.01.2009
- Кара: e30cupe;e30cupe;e30convertible
- Мечтае да кара: e30 - ново, от завода...
- Детайли за колата: e30 - 87' (двоен стоп купе) вечния проект
е30 - 89' (троен стоп купе) ежедневка
е30 - 91' (троен стоп кабриолет) манекенка.. :D
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Има касетки с кабел за аукс, вкарваш касетката слагаш плейар/лаптоп/телефон... на аукса.. и си готов... не изглежда много сток ама ако се заиграеш може и да изглежда - да си прокараш кабела на касетката отзад и изхода да ти дойде в някоя ниша по таблото и там да си връзваш схемите...
е звука не е кристален, но е приличен.. а варианта безболезнен и евтин..

Само едно черно бмв, може да изпревари друго черно бмв!
- kiril_m
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318TDS
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
Здравейте,
какво се случва? Някой успя ли да подкара AUX IN на този модел?
На моя касетофон някой се е мъчил да прави такава модификация, но стария собственик на колата е накъсал всички кабели и сега само гадая кой от каде е.
Разглобих касетофончето и какво да видя вътре, две допълнителни платки. Едната вързана към механиката, другата към галавата и от касетофона излизат два кабела, към които също има платки ,но точно там са накъсани кабелите и незнам как да ги вържа!!!
какво се случва? Някой успя ли да подкара AUX IN на този модел?
На моя касетофон някой се е мъчил да прави такава модификация, но стария собственик на колата е накъсал всички кабели и сега само гадая кой от каде е.
Разглобих касетофончето и какво да видя вътре, две допълнителни платки. Едната вързана към механиката, другата към галавата и от касетофона излизат два кабела, към които също има платки ,но точно там са накъсани кабелите и незнам как да ги вържа!!!
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
kiril_m написа:Здравейте,
какво се случва? Някой успя ли да подкара AUX IN на този модел?
На моя касетофон някой се е мъчил да прави такава модификация, но стария собственик на колата е накъсал всички кабели и сега само гадая кой от каде е.
Разглобих касетофончето и какво да видя вътре, две допълнителни платки. Едната вързана към механиката, другата към галавата и от касетофона излизат два кабела, към които също има платки ,но точно там са накъсани кабелите и незнам как да ги вържа!!!
Да колега, аз подкарах на доста такива касетофони и други плеари.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- kiril_m
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318TDS
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: BMW Reverse RDS + AUX IN = ???
kiril_m написа:Дай малко инфо как си го вързал.
Написъл съм го в темата колега.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани