Въпрос за един усилвател и свързването му.
Модератор: Icco
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Въпрос за един усилвател и свързването му.
Колеги, имам въпросния усилвател и искам да го свържа с два елипса Helix, които са на кората на багажника.
Може ли някой да ми каже дали усилвателят е подходящ за две колони и как да го вържа.
Pioneer GM-1200

Може ли някой да ми каже дали усилвателят е подходящ за две колони и как да го вържа.

Pioneer GM-1200

Аз и ти сме луд-ни-ца...




- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Въпрос за един усилвател и свързването му.
Сложи една хубава снимка на клемите и ще получиш обяснение.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Въпрос за един усилвател и свързването му.

Иначе някакво мнение за усилвателя?

Аз и ти сме луд-ни-ца...




- blabla
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: София/Нови Искър
- Пол: Мъж
- Кара: за Е36 тийм София
Re: Въпрос за един усилвател и свързването му.
Усилвателя е от "старата школа" съдейки по дин входа,добър и масивен изглежда сигорно и така звучи
Мошността му сигорно е реална но и да не е няма да е по малко от 50 60 вата , не е както новите боклуци по магазините .
Ето как трябва да свържеш всичко :
1. Power + Това е 12 волта от акумулатора
2. GND Това е маса или - хващаш една жица и връзваш за някоя ламарина в купето.
3. R десен говорител свързваш точно + - на говорителя
4. L ляв говорител свързваш точно + - на говорителя
5 RCA - това са чинчове там се подава звуковия сигнал от плеара
Това е с което мога да ти помогна ако не ти е ясно нещо питай

Ето как трябва да свържеш всичко :
1. Power + Това е 12 волта от акумулатора
2. GND Това е маса или - хващаш една жица и връзваш за някоя ламарина в купето.
3. R десен говорител свързваш точно + - на говорителя
4. L ляв говорител свързваш точно + - на говорителя
5 RCA - това са чинчове там се подава звуковия сигнал от плеара

Това е с което мога да ти помогна ако не ти е ясно нещо питай

Re: Въпрос за един усилвател и свързването му.
имах го същият, и честно казано хич не бях доволен от звученето
www.bmwпрофесори-bg.net
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Въпрос за един усилвател и свързването му.
Хиляди благодарности. 
@benzin - колега, какви колони хранеше с него, че не беше доволен? Слаб ли беше?

@benzin - колега, какви колони хранеше с него, че не беше доволен? Слаб ли беше?
Аз и ти сме луд-ни-ца...




- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Въпрос за един усилвател и свързването му.
Уникален стерео усилвател, следвай означенията и няма проблем, не ти препоръчвам да го вързваш на бридж.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Въпрос за един усилвател и свързването му.
Snoop написа:Хиляди благодарности.
@benzin - колега, какви колони хранеше с него, че не беше доволен? Слаб ли беше?
елипси на Магнат, след това го махнах и сложих един Thunder и звука беше много по добър, е така за пробата пробвай и с някой по съвременен усилвател да видиш каква ще е разликата
www.bmwпрофесори-bg.net
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Въпрос за един усилвател и свързването му.
Имам едно-две аматьорски питания.
1. Защо трябва да се тегли отделен кабел + от акумулатора?
2. Как седи въпросът с включването и изключването на тоя усилвател? Ако е директно вързан към акумулатора няма ли постоянно да точи ток, дори когато колата е загасена?
1. Защо трябва да се тегли отделен кабел + от акумулатора?
2. Как седи въпросът с включването и изключването на тоя усилвател? Ако е директно вързан към акумулатора няма ли постоянно да точи ток, дори когато колата е загасена?
Аз и ти сме луд-ни-ца...




Re: Въпрос за един усилвател и свързването му.
Snoop написа:Имам едно-две аматьорски питания.
1. Защо трябва да се тегли отделен кабел + от акумулатора?
2. Как седи въпросът с включването и изключването на тоя усилвател? Ако е директно вързан към акумулатора няма ли постоянно да точи ток, дори когато колата е загасена?
1. За усилвател кабела за плюса си е дебел, примерно 8-10 квадрата е и няма от къде другаде да го хванеш плюса
2. Усилвателя е директно свързан към акумулатора но той тръгва чак когато му се подаде 2ри плюс от плеъра (от кабела за ел. антена) т. нар. remote
www.bmwпрофесори-bg.net
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Въпрос за един усилвател и свързването му.
А тая букса, дето е над Dynamic/Bridge надписа към какво се връзва?
Колега, тоя "remote" от чинчовете ли идва, или още някакви кабели освен тези, които е посочил колегата blabla трябва да вържа?

Колега, тоя "remote" от чинчовете ли идва, или още някакви кабели освен тези, които е посочил колегата blabla трябва да вържа?

Аз и ти сме луд-ни-ца...




Re: Въпрос за един усилвател и свързването му.
Snoop написа:А тая букса, дето е над Dynamic/Bridge надписа към какво се връзва?
Колега, тоя "remote" от чинчовете ли идва, или още някакви кабели освен тези, които е посочил колегата blabla трябва да вържа?
С чинчовете върви remote, направо си купи комплект кабели най добре, тая букса нямам идея за какво е точно, но според мен няма нужда да я вкарваш в употреба

www.bmwпрофесори-bg.net
- Snoop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Въпрос за един усилвател и свързването му.
Огромно благодарско. Ще гледам тия дни да пусна един кабел от акумулатора и ще пиша ако не гръмне нещо.
Мерси, колеги!

Мерси, колеги!

Аз и ти сме луд-ни-ца...




14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани